Thanks! Is inderdaad een hele verbetering tegenover een gewoon 22mm stuurtje, ben er nu al zeer tevreden over!72_mrd schreef:nice stuurtje, ga je heel veel plezier aanhebben !
Laurens' Banshee Rebuild Project - Up. P33
Re: Laurens' Banshee Rebuild Project - Up. P28: Fasst Flexx
Yamaha YFZ480Build in progress
Ik heb nog een vraagje:
Ik wil graag een andere koppelingshendel kopen, omdat ik mijn 'parking brake' verwijderd heb, is die onnodig groot. Mijn beugeltje van mijn rem is ook gebroken, dus wou ik een ASV Holiday Pro Pack kopen, dus koppellingshendel en remhendel met bevestingsbeugeltjes.
Dus wat vragen:
-standaard lengte of shorty's?
-kleur?
Ik wil graag een andere koppelingshendel kopen, omdat ik mijn 'parking brake' verwijderd heb, is die onnodig groot. Mijn beugeltje van mijn rem is ook gebroken, dus wou ik een ASV Holiday Pro Pack kopen, dus koppellingshendel en remhendel met bevestingsbeugeltjes.
Dus wat vragen:
-kleur?
Re: Laurens' Banshee Rebuild Project - Up. P29:Fasst Flexx+v
shorty's en rood
gelijk op de foto
gelijk op de foto
1) raptor 350 05 (verkocht)
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
3) yfz 450 08 (verkocht)
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
Wat is het voordeel van korte hendels??
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
-
- Quad Master
die vraag van boncari zou ik het antwoord ook wel van willen weten, maar ik zou zowiezo de rode nemen
nu nog een vraagje, wat doe je eigenlijk met de banshee qua rijden? crossen of off-road toeren?
nu nog een vraagje, wat doe je eigenlijk met de banshee qua rijden? crossen of off-road toeren?
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
-
- Pro Quadrider
hoi mag ik ook iets vragen je koopt een superduur stuur nu wil je de duurste hendels die er zijn maar je zet het stuur vast met een paar goedkope pijpklemmen van de bouwmarkt ik vind het een vreemde combi voor een paar euro koop je een paar mooie billet clamps?-Laurens- schreef:Ik heb nog een vraagje:
Dus wat vragen:
-kleur?
de shortys zijn volgens mij voorals je je hendels met 2 vingers inknijpt
Is idd voor 1-2vingers (wat. Ik met een banshee koppeling niet aan zou raden haha)
2017 raptor 700 SE
Maar wat maakt dat dan uit?? Je kunt een lange hendel toch ook met twee vingers pakken??
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
-
- Pro Quadrider
ik ken het eigenlijk meer van motorcross je hendels steken best ver uit hoe korter hoe beter raak je mindersnel een andere rijder of iets dergelijksBoncari schreef:Maar wat maakt dat dan uit?? Je kunt een lange hendel toch ook met twee vingers pakken??
En als je valt minder kans dat ze breken denk ik omdat ze korter zijn die shorties
Had: Yamaha Blaster
Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
-
- Pro Quadrider
de asv hendels worden verkocht als de onbreekbare hendel dus zou niks uit moeten maken in theorieblaster85 schreef:
En als je valt minder kans dat ze breken denk ik omdat ze korter zijn die shorties
in de praktijk denk ik dat je wel gelijk hebt
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Klopt, persoonlijk vind ook niet kunnen zoveel gedaan aan de quad en juist op zowat let je niet op dat beetje mooier uit ziet. Persoonlijk dan he.bonzaiking schreef: hoi mag ik ook iets vragen je koopt een superduur stuur nu wil je de duurste hendels die er zijn maar je zet het stuur vast met een paar goedkope pijpklemmen van de bouwmarkt ik vind het een vreemde combi voor een paar euro koop je een paar mooie billet clamps?
Met de hendel wat WJB zegt een korte versie is niet aan te raden bij banshee.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Oke, bedankt voor de reactie's. Dan ga ik de standaard lengte nemen, in het rood.
Om even terug te kopen op mijn stuurbevestiging. Het is voorlopig zo gemaakt. Een andere clamp zou niet gaan want dan moet ik een volledige nieuwe stuurstang kopen. Dus dan zou ik al een omvormer moeten kopen, en persoonlijk vond ik dit geen slecht idee, het ziet er naar mijn mening redelijk uit (smaken verschillen nog steeds), en als dit niet werkt kan ik nog naar een omvormer kijken of een andere stuurstang. Tot nu toe is het nog niet verschoven of wat dan ook, dus kan ik hier voorlopig mee verder denk ik zo.
@Erikalbring: ik rij grotendeels off-road, af en toe ook wel een parcour maar dit is niet vaak.
Om even terug te kopen op mijn stuurbevestiging. Het is voorlopig zo gemaakt. Een andere clamp zou niet gaan want dan moet ik een volledige nieuwe stuurstang kopen. Dus dan zou ik al een omvormer moeten kopen, en persoonlijk vond ik dit geen slecht idee, het ziet er naar mijn mening redelijk uit (smaken verschillen nog steeds), en als dit niet werkt kan ik nog naar een omvormer kijken of een andere stuurstang. Tot nu toe is het nog niet verschoven of wat dan ook, dus kan ik hier voorlopig mee verder denk ik zo.
@Erikalbring: ik rij grotendeels off-road, af en toe ook wel een parcour maar dit is niet vaak.
Maar die banshee hendels zijn wel serieus lang...
Ik vind de kortere beter... Is er een reden dat de korte niet aangeraden worden? Zo stroef is die koppeling toch ook weer niet?
Mooie updates in ieder geval, die hendels moet ik me ook nog aanschaffen, om dezelfde reden als u
Ik vind de kortere beter... Is er een reden dat de korte niet aangeraden worden? Zo stroef is die koppeling toch ook weer niet?
Mooie updates in ieder geval, die hendels moet ik me ook nog aanschaffen, om dezelfde reden als u
zeg spuit anders die bevestegings beugels van je steur in het zwart
dan vallen ze minder op
dan vallen ze minder op
1) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)