Show quads!
maessen rijdt op duncan getunede yfz's, hun 2banshee's weet ik niet, zullen ook wel bij duncan langs zijn geweest.
maessen heeft yfz en shee, en smits net hetzelfde. tof leven die mannen, dat zeg ik je
maar eerlijk is eerlijk: ze kunnen een stukje rijden
maessen heeft yfz en shee, en smits net hetzelfde. tof leven die mannen, dat zeg ik je
maar eerlijk is eerlijk: ze kunnen een stukje rijden
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Smits nu ff niet meer met gebroken pols....
Maar toch werden ze ff op hun nummer gezet door Seifner, die 3 manches won in Duitsland, en Joe maar 1
Toch kon ie rijden oor, toen er modder lag
Joe`s zus is een vriendin van Rene en mij
Onlangs met de Supermotard nog naar de kermis geweest eh
Die Banschee is ook Duncan
Maar toch werden ze ff op hun nummer gezet door Seifner, die 3 manches won in Duitsland, en Joe maar 1
Toch kon ie rijden oor, toen er modder lag
Joe`s zus is een vriendin van Rene en mij
Onlangs met de Supermotard nog naar de kermis geweest eh
Die Banschee is ook Duncan
Laatst gewijzigd door Vyrena op vr 20 aug, 2004 11:19, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
die blokken van duncan worden gedaan door paul tunner de onderdelen voor het blok worden naar maessen gestuurt en dan brengt hij alles naar harry van hout en die zet alles weer in elkaar voor maessen
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
vls heeft gewoon te ouwde rijders als je kijkt heeft vls wil van de laan is al rond de 50 alex brusselers is een jaar er uit geweest en houwd het niet langer vol dan 30 minuten net zo als in bastonge wim van het riet rond de 35 en burgstad rond de 40 of 50 hugo de vries ook al rond de 40 of 50
alleen gakeer is jong die is 18 en w-tech rijdt gewoon met jongens die jonger zijn de vandelfte hofmans ingo dat gaat denk better dan vls
alleen gakeer is jong die is 18 en w-tech rijdt gewoon met jongens die jonger zijn de vandelfte hofmans ingo dat gaat denk better dan vls
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
-
- Quadrunner
- Contacteer:
jah het was ook bijna door gegaan voor mij want worhingston of hoe je die engelse naam ook schijft vroeg aan mij doe jij niet mee aan pdv en ik zei nee heb niemand om mee terijden zei die van hadden we eerder moeten weten had je met richard kunnen rijden op zijn vls rotax
-
- Quadrunner
- Contacteer: