xScorxPiusx schreef:Waarom hebben alle linkjes .be
omdat wij belgen enkel op .be kijken wat zijn we met een nederlandse quad in belgië ze zijn zo al bijna 1500€ duurder dan in belgie en dan moet je hem nog kunnen inschrijven
in nederland zul je ook koopjes kunnen vinden aan nederlandse prijzen, ofwel zijn die nederlanders zo gierig dat ze hem nog liever weg gooien dan aan een prijsje te verkopen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
ai ik heb hier weer de nederlanders voor de kop gelopen geeft niks doe ik bij de belgen soms ook
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
yamahakoppel schreef:voor die prijs zijt maar zeker dat de moter aan revisie toe is maar een rollend frame kost soms al meer
Ja, daar mag je sowieso al een nieuwe piston inzetten, en lagers van de krukas vervangen, maar dan zit je nog maar op iets van een +-2400 voor een YFZ met papieren.
-Quad is onbetaalbaar met de nederlandse wetten en eisen en belastingen en belasting op je belasting en belasting omdat ze de 2 belastingen bij elkaar moeten optellen.
-Nederlanders zijn niet gierig ze hebben alleen geld nodig om belasting te betalen
-Aanschaf was al vrij duur... want een quad zou 10000 kosten maar met de belastingen al snel 12000+ excl kenteken
-er zijn er vrij weinig omdat er weinig plaats is om te rijden.
-Je betaalt voor marktplaats daarom probeer ik het ook zoveel mogelijk te vermijden.
En volgens mij verhandelen de dealers ook wel wat quadjes..
En wat zou intotaal goedkoper zijn,
-quad in nl met kenteken kopen
-quad in be met kenteken kopen en overzetten naar het rampenland genaamd nederland.
-Of een quad uit duitsland overzetten?
Quads in belgie zijn goedkoper omdat dr daar meer nieuwe verkocht waardoor er een overschot in 2e hands spul is.
In nederland betaal je in vergelijking met belgie nauwelijks verzekeringskosten. Koop je in belgie een quad en je wilt dr daar 1 jaar mee rijden dan ben je na een jaar al meer kwijt dan er in nederland 1 kopen.
Daarom is het voor nederlanders best interessant om in belgie een quad te kopen en over te schrijven op nl kenteken.
voor veel mensen hier op het forum is belgië 10 minuten tot anderhalf uur rijden, dus nog wel te doen, alleen als je in het noorden zit is het al snel 2,5/3 uur rijden
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
En als je dan gaat rekenen, 300 kilometer heen en 300 terug en ritje van intotaal 6 uur excl tijd om te kijken en misschien files..
Intotaal 600 km als je met je aanhangertje 1 op 10 rijd is het al ruim 100 euro brandstof en een hele dag ben je kwijt... En dan is het nog maar te hopen dat je niet in de maling word genomen (zie andere topics of dit forum).
En volgens mij als je hem bij een dealer koopt zit je toch altijd met de garantie te klieren en als je hem op het internet koopt en je hebt een miskoop.. nou dan ben je flink misselijk hoor.
Misschien als je alles uitrekent ben je een paar tientjes duurder uit..
En voor jullie is het misschien wel leuk, binnen 1 middag langs 4 dealers geweest en mooi rustig aan kunnen doen..