Niet omdat je recht voor de raap bent, maar omwille van je aanvallende reacties steeds, geen reden om zo agressief te reageren..saxojet schreef:
omdat ik nogal recht voor de raap ben ben ik onvolwassen ???
wat dat gassen ect in het centrum enzo betreft , doe ik dat soms onveilig ?
es goed alles doornemen en een beetje begrijpend lezen zou ook niet mis staan .
Ik geef eerlijk toe dat ik ook een cowboy ben en zotte dingen doe op de weg, maar het heeft geen zin om dat hier allemaal te komen verkondigen, niemand hier zal heilig zijn. Je moet gewoon de gevolgen dragen als ze je ermee pakken dan.
Maar dat neemt niet weg dat je af en toe gewoon wat rustiger kunt doen op bepaalde momenten, daar ging het in eerste instantie om, en dat mag je gerust toegeven ipv je hier meteen voor te doen als een stoere paardrijder die het gas open gooit naast een paard en continu zit te driften en het verkeer op te houden..
Gewoon wat rustiger en minder direct reageren gaat ook.. Het ging me gewoon over je uitdrukkingen als "wat bazel je nou" en "belachelijke commentaar" en "lullen" en het overgrote deel uitmaken voor "quadhaters" en "boeren"..
Dat mensen niet zoveel van paarden kennen betekent niet dat ze niet ergens hun mening over mogen geven..
No hard feelings he maat, maar van vriendelijker zijn ga je niet dood.