bramvdkraan schreef:Hey,
Ik ga inderdaad alleen op de weg rijden, de Armen en andere bewegende delen hebben vetnippels erop, dus die kan ik regelmatig vol laten spuiten. 
Mijn zeer ambitieuze plan is om van de zomer met deze quad naar Zweden te rijden. Ik ga vanaf september voor 2 jaar in Zweden studeren. De route is zo'n 2900 km, ik wil er een klein aanhangertje achter hangen en zo'n 200 km per dag rijden en de rest van de dag vissen  

Ik zal mijn achter as lagers eens nakijken.

heel mooi,Waar ga je naar toe?
aan de afstand te zien kom je dan in de buurt van umea,ik woon daar een paar maand per jaar vlakbij(roberstfors,anaset) maar hou je rekening met je kenteken?als je langer dan een half jaar het voertuig in zweden hebt moet je een zweeds kenteken aanvragen en je aanhanger moet naar de billprovingen(zweedse rdw).je aanhanger moet in zweden gekeurd zijn als je die achter je voertuig knoopt,dit alles ook ivm de wegenbelasting.
je mag nml niet langer als 6 maanden met een buitenlands kenteken rondrijden,geld voor auto/quad endergelijke.
Ik heb een huis in zweden en spreek uit ervaring,
alleen kan je alleen maar een voertuig in zweden laten registreren als je ook een persoonsnummer hebt en een onafhankelijk woonadres(geen studentenhuis oid) dus dat word wel een lastig verhaal.je moet het nml uitvoeren en in zweden weer invoeren,
is het een redelijk nieuwe moet je ook nog BPM betalen dus bezint eer ge begint.