Ja dat kan ook,
Maar ik heb van Ton maessen eens gehoord dat ze die dingen nooit los krijgen en dat hun ook een buis van 2 meter nodig hebben om ze los te krijgen.. Dus dat weet ik ook niet haha.
Heb nooit last van, zoals ARX zegt, loctite er op niet te zuinig, passende steeksleutel er op , 1ste aan trekken met aangegeven kilo's , de 2de moer met je lichaam gewicht...
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Ze bedoelen de bouten van de wielhubs die op het uiteinde van de as
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Maar in die bout zit toch een splitpen doorheen, hoe wilt die los komen ??
En je hebt een schijf waar je moer tegen aan trekt, moet op originelen gezeten hebben die bol is, zo ) dan moet de bolle kant naar de moer zijn, als je dan de moer aan trekt duw je die schijf plat maar staat je moer op spanning tegen de flank van de schroefdraad zo komt die ook minder snel los.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
heb dit probleem ook gehad nadat alles uit elkaar is geweest, heb gewoon de momentsleutel wat omhoog gedraaid en ook de splitpen om de moer geklopt. Nu niks geen problemen
Snelheid is niet gevaarlijk, het zijn je fouten die je dan maakt.