De sleutelblunder topic
-
- Toeschouwer
De sleutelblunder topic
Hallo hallo ik kwam een soortgelijk topic ergens tegen en dacht mischien wel leuk voor hier op het forum
Wat is jouw grootste sleutelblunder
Mijn blunder van laatst was nadat ik me blok opgebouwd had denkende alles aangesloten te hebben wou die niet starten half uur zitten kloten snel gefrustreerd was namelijk bloedheet ook nog is was ik vergeten een massakabel te gronden
Wat is jouw grootste sleutelblunder
Mijn blunder van laatst was nadat ik me blok opgebouwd had denkende alles aangesloten te hebben wou die niet starten half uur zitten kloten snel gefrustreerd was namelijk bloedheet ook nog is was ik vergeten een massakabel te gronden
Re: De sleutelblunder topic
Met de yfz zit er een reseve stand op de benzine tank, maar als die op is zit er nog net een paar cm benzine in. Dus nadat hij knallend en ploffend was uitgevallen in de tank gekeken en daar zat benzine in .
Kappen eraf, tank eraf, kleppen gecontroleerd, nieuwe bougie. Moeders heel slim altijd, zit er wel benzine in?
Toch maar 2 liter erin gegooid en jawel hij liep weer.
Kappen eraf, tank eraf, kleppen gecontroleerd, nieuwe bougie. Moeders heel slim altijd, zit er wel benzine in?
Toch maar 2 liter erin gegooid en jawel hij liep weer.
-
- Quad Master
Euh....... is dit topic wel zo slim ?
CilinderHead-
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk
www.donutracing.nl
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk
www.donutracing.nl
-
- Quad Master
euhm, 1 kabeltje verkeerd aansluiten en de CDI opbazen, was een duur grapje...
yamaha raptor 350 : kenda klaw achterbanden, pro taper stuur, xtremeparts nerfbars
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
to-do: voorbanden vervangen, andere uitlaat+luchtfilter
-
- Quad Expert
Raptor 700 cdi gefrituurd, accu polen verkeerd om op de trekker aan gesloten.
Alles vernieuwd wilde niet starten... (benzine op...)
Maar kan altijd nog mooier... had laatst een belgische trx staan. Erop gaan zitten, banden sporing goed gezet...
test ritje maken, elke keer als die gas gaf, vlogen de wielen alle kanten op. Bleek nou, als je gewicht erop zette gingen de wielen naar buiten staan, en als je gewicht eraf haalde naar binnen. (spoor stangen zaten verkeerd om gemonteerd)
Alles vernieuwd wilde niet starten... (benzine op...)
Maar kan altijd nog mooier... had laatst een belgische trx staan. Erop gaan zitten, banden sporing goed gezet...
test ritje maken, elke keer als die gas gaf, vlogen de wielen alle kanten op. Bleek nou, als je gewicht erop zette gingen de wielen naar buiten staan, en als je gewicht eraf haalde naar binnen. (spoor stangen zaten verkeerd om gemonteerd)
No Can't Do!
- Jason McCoy
- Quad GOD
Spoorstangen?? Die kunnen maar op 1 manier toch?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Quad Expert
Ja dacht ik ook, vanaf onder zegmaar, deze zaten vanaf boven erop. Met de moer bij de wielen naar onder.Jason McCoy schreef:Spoorstangen?? Die kunnen maar op 1 manier toch?
Als je dat zo monteerd, gaan je wielen heel raar zwabberen.
No Can't Do!
- Jason McCoy
- Quad GOD
Fusees vanaf de verkeerde kant erin bedoen je ofzo?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Quad Expert
Ja idd die verkeerd om erin, bij het wiel. Daardoor komen je spóorstangen onder hele rare hoek te staan
No Can't Do!
- Jason McCoy
- Quad GOD
Ahh dacht dat die dingen meestal conisch waren zodat ze er maar op 1 manier in konden
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Waar zullen we beginnen...
Na een nieuwe afstelling te steken en uitlaat op men yfz terug willen starten, maar hij wou niet. Samen met het forum zitten zoeken achter het de oplossing, na een lange tijd bleek hij niet genoeg benzine in zen tank te hebben..
Nog niet zo lang geleden, bij men blaster. Hij draaide stationair altijd in hoge toeren, ook een tijd zitten achter zoeken, bleek de gaskabel te strak te staan.
Na een nieuwe afstelling te steken en uitlaat op men yfz terug willen starten, maar hij wou niet. Samen met het forum zitten zoeken achter het de oplossing, na een lange tijd bleek hij niet genoeg benzine in zen tank te hebben..
Nog niet zo lang geleden, bij men blaster. Hij draaide stationair altijd in hoge toeren, ook een tijd zitten achter zoeken, bleek de gaskabel te strak te staan.
1) raptor 350 05 (verkocht)
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
2) raptor 350 05 (verkocht)
3) yfz 450 08 (verkocht)
4) yfz 450 09 se (verkocht !! )
5) banshee (weg )
6) blaster (verkocht)
7) trx 450 05 (verkocht)
8 ) yfz 450 05 (verkocht)
9) DS 450 xmx '08
10) r700 '12
volgens mij ken ik deze trx hahahahahahahaArdjuh schreef: Maar kan altijd nog mooier... had laatst een belgische trx staan. Erop gaan zitten, banden sporing goed gezet...
2017 raptor 700 SE
-
- Quadverslaafde
Op afstand starten, vergeten startvoorwaarde erin te maken, rijd zo de sloot in....
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
doek ik ook maar een boekje open.
Was een nieuwe cilinder en zuiger aan het monteren. Roept mijn moeder dat we kunnen eten.
Na het eten veder alles weer onder de quad. Ben de boel aan het opruimen zie ik tot me verbazing dat ik de zuiger veertjes ben vergeten Gelukkig had ik hem nog niet gestart
Was een nieuwe cilinder en zuiger aan het monteren. Roept mijn moeder dat we kunnen eten.
Na het eten veder alles weer onder de quad. Ben de boel aan het opruimen zie ik tot me verbazing dat ik de zuiger veertjes ben vergeten Gelukkig had ik hem nog niet gestart
-
- Quad Expert
Hahaha, jij had um toch niet in elkaar gezet?WJB#222 schreef:volgens mij ken ik deze trx hahahahahahahaArdjuh schreef: Maar kan altijd nog mooier... had laatst een belgische trx staan. Erop gaan zitten, banden sporing goed gezet...
No Can't Do!