Een kleine sidewalk:yamahakoppel schreef:zag er nog proper uit waarschijnlijkof vloeibare pakking tussen carterdeksels, beunhaas eerste klas kent dat wel
ik wacht ongeduldig af naar het volgende topic " moter stuk 500km na revisie hoe kan dit"
forum
het forum zelfst.naamw.Uitspraak: ['forʏm] Verbuigingen: fo|ra, forum|s (meerv.) 1) groep (ervarings)deskundigen aan wie je vragen kunt stellen of met wie je kunt discussiëren
@Kris, @Jason McCoy : Jammer, die negativiteit. Waarom niet eens de positieve benadering? Of begrijp ik het verkeerd?
Ik heb een week vakantie en gewoon erg goed door gepakt. Het blok kwam (na de juiste bouten gevonden te hebben) erg goed van elkaar los en daar zat al vloeibare pakking tussen (origineel?). Ik heb de carterhelften met blauwe locktite gesealed. De pakking van de deksel aan de koppelingszijde was puntgaaf eraf gekomen. De rest gewoon netjes volgens het Haynes Werkplaats handboek en common sense terug gemonteerd. Zelfs op moment.
Dan rest alleen de vraag, Kris, Waarom "ik wacht ongeduldig af naar het volgende topic " moter stuk 500km na revisie hoe kan dit"
At least I've tried.....
@Kris, @Jason McCoy : Als hij het doet dan laat ik weten als ie 500KM gelopen heeft. Dan spreken we af om samen te gaan rijden... Gaat ie binnen 500KM kapot, dan hoor je het ook...