734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
- yamahakoppel
- Quad GOD
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
- Locatie: Diepenbeek
Re: 734 AGGRESSOR [12" ITP SS P199 ]
rollenbank maken
en zodra je alles op punt hebt komt heel forum langs voor een prijsje
na dynotec bank nu een tjobbietec bank
en zodra je alles op punt hebt komt heel forum langs voor een prijsje
na dynotec bank nu een tjobbietec bank
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
- Peter skull
- Quadrunner
- Berichten: 952
- Lid geworden op: zo 29 mei, 2011 14:15
- Locatie: Zuid-West Holland
Re: 734 AGGRESSOR [12" ITP SS P199 ]
Ik stem toe
Re: 734 AGGRESSOR [12" ITP SS P199 ]
Zouw je dat niet bij een apk station op zown remmenbank kunne doen?
HONDA the dream of power
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: 734 AGGRESSOR [12" ITP SS P199 ]
APK station ga ik liever niet langsdave88 schreef:Zouw je dat niet bij een apk station op zown remmenbank kunne doen?
1 quad naar de nondeju helpen is al genoeg dacht ik zorollenbank maken
en zodra je alles op punt hebt komt heel forum langs voor een prijsje
na dynotec bank nu een tjobbietec bank
Laatst gewijzigd door tjobbie op ma 12 aug, 2013 23:57, 1 keer totaal gewijzigd.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: 734 AGGRESSOR [12" ITP SS P199 ]
zoals veel mensen weten zit er op de quad ook Autotune dus zoals je ziet werkt dat toch ook niet helemaal feilloos
en zul je voor het beste resultaat toch altijd lang een bank moeten.
en zul je voor het beste resultaat toch altijd lang een bank moeten.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- Peter skull
- Quadrunner
- Berichten: 952
- Lid geworden op: zo 29 mei, 2011 14:15
- Locatie: Zuid-West Holland
Re: 734 AGGRESSOR [12" ITP SS P199 ]
Wanneer gaan we
Gewoon ff lol
Gewoon ff lol
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: 734 AGGRESSOR [12" ITP SS P199 ]
Kan sneller met 15t voor maar dan worden de stappen van de versnelling net tegroot om nog leuk te rijden/schakelen.dave88 schreef:Dat gaat hard!
Technisch gezien was dat binnen de bebouwde kom
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: 734 AGGRESSOR [12" ITP SS P199 ]
ff nog wat tijd krijgen om wat kleine aanpassingen te doen en dan gaan we maat. -------->Peter skull schreef:Wanneer gaan we
Gewoon ff lol
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]
Weer een klein stapje verder.
nog een kleine dip op 3500 en 5200rpm aanpassen en dan is het helemaal top.
4e versnelling:
1e logworks run 2011:
toch een aardige verbetering dacht ik zo
nog een kleine dip op 3500 en 5200rpm aanpassen en dan is het helemaal top.
4e versnelling:
1e logworks run 2011:
toch een aardige verbetering dacht ik zo
Laatst gewijzigd door tjobbie op zo 18 aug, 2013 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]
damn
Respect man
en ik stem ook voor dat je rollenbank moet maken hihi
Respect man
en ik stem ook voor dat je rollenbank moet maken hihi
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]
tnx.
geloof me, afstellen kan iedereen hoor, als je de logica maar een beetje snapt.
tis alleen veel werk om de sensors te calibreren, laat staan aan de praat te krijgen en te laten lullen met een log apparaat.
als je dat eenmaal voor elkaar hebt dan is de rest redelijk straight forward.
geloof me, afstellen kan iedereen hoor, als je de logica maar een beetje snapt.
tis alleen veel werk om de sensors te calibreren, laat staan aan de praat te krijgen en te laten lullen met een log apparaat.
als je dat eenmaal voor elkaar hebt dan is de rest redelijk straight forward.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]
Zou een beetje extra uitleg wel kunnen gebruiken Ik zie namelijk twee totaal verschillende grafieken, bij de eerste kan ik je AFR en je toerental vinden en die zwarte is denk ik je gas stand. Of zit ik helemaal fout.
Wel mooi dat je alles zelf kan inregelen, stond hij niet optimaal na de testbank sessies dan?
Wel mooi dat je alles zelf kan inregelen, stond hij niet optimaal na de testbank sessies dan?
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]
Klopt idd. ze zijn ook niet helemaal te vergelijken omdat de 1e logworks sessie ook gemaakt was met een andere tandwiel verhouding en komt de grafiek al heel anders uit.minivtec schreef:Zou een beetje extra uitleg wel kunnen gebruiken Ik zie namelijk twee totaal verschillende grafieken, bij de eerste kan ik je AFR en je toerental vinden en die zwarte is denk ik je gas stand. Of zit ik helemaal fout.
Wel mooi dat je alles zelf kan inregelen, stond hij niet optimaal na de testbank sessies dan?
Je kunt aan de zijkant zien wat welke lijnkleur inhoud.
rpm=toerental
tps=stand gashendel
speed=snelheid
TAFR=gewenste lucht brandstof verhouding
mtxl AFR=huidig brandstof lucht verhouding
Je moet bij deze grafieken alleen even naar de lijn van de AFR kijken. deze moet zo dicht mogelijk op de lijn van de TAFR zitten. de 2 grafieken hebben verschillende kleuren voor de AFR. die had ik voor het mooie wel even hetzelfde kleurtje moeten geven. Je kunt zien in de 1e logworks sessie dat de AFR ver onder de gewenste TAFR lijn zit oftewel veeel te rijk en dus ook van invloed op de performance. helaas is dit moeilijk te laten zien aangezien er in het begin getest is met andere tandwiel verhouding, anders kon je de kaarten over elkaar heen leggen om het verschil te laten zien.
tig sessies later ben ik op de 18aug.sessie uitgekomen en zoals je kunt zien zit de AFR bijna het hele toerenbereik tussen de gestippelde lijntjes op de TAFR te zweven. alleen op de 3500toeren zit ie er net boven(arm) en 5200 eronder(rijk). dit is binnen de gestelde limieten en zoals je aan de rpm+snelheid curve van zien is het ook niet echt van invloed op de performance aangezien er geen merkbare dip aanwezig is. het laatste beetje afstelling is puur voor de perfectie maar niet zozeer nog nodig.
Ik weet niet of het zo iets duidelijker is geworden?
oja en zoals je al zei was ik niet tevreden met de afstelling van de dynosessie, de vermogenslijn was mooi maar de afr(het belangrijkste stuk voor de veiligheid van je motor zat er ver naast. dat is ook de reden dat ik het zelf ben gaan proberen.
Plus het feit dat iedere keer als je wat veranderd dat je weer op de dyno kan.
Ik ga binnekort nog een keer op de dyno, maar dat is puur een paar runs voor verificatie van AFR en vermogens winst tov. de vorige dyno sessie.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]
Oke, dank u
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: 734 AGGRESSOR [Logworks 202]
graag gedaan.
dit is trouwens de uitslag van de dynosessie destijds.
je ziet in de onderste grafiek die 2 lijnen alle kanten uit zweven.
die hadden ongeveer op de rechte lijn in het midden moeten zweven voor een goede afstelling.
dit is trouwens de uitslag van de dynosessie destijds.
je ziet in de onderste grafiek die 2 lijnen alle kanten uit zweven.
die hadden ongeveer op de rechte lijn in het midden moeten zweven voor een goede afstelling.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves