hallo allemaal, de achterrem van mijn raptor 660R werk niet we hebben hem geprobeerd te ontluchten dit gaat ook niet, er is geen weerstand en geen druk, er zit geen lucht in de leiding, ook is er geen lekkage, het reservoir is gevuld tot max.
ik zelf denk dat de vorige eigenaar door de hoofdremcilinder heeft getrapt, komt dit vaker voor ? en past elke hoofdremcilinder?
mvg jeroen
achterrem werkt niet...
-
blackbandit
- Toeschouwer

Re: achterrem werkt niet...
Als de cilinder kapot is moet de remvloeistof er toch uit lekken?
Ik had het is met mijn 1ste chinees en toen ik remde had ik idd ook geen druk maar het liep er ook uit.
Ik had het is met mijn 1ste chinees en toen ik remde had ik idd ook geen druk maar het liep er ook uit.

hallo ,
ik heb dit bij mijn raptor 700 vaker opeens doet de achterrem het niet meer .
zit geen lucht in de leiding ofzo maar de hoofdremcylinder zou gewoon kapot zijn volgens een motoren zaak .
en hij lekt geen druppel rem olie !
als je zeker bent dat je geen lucht in het systeem hebt is die zeker weten bij jou ook kapot .
ze hebben mij sowieso geadviseerd om eens per jaar nieuwe remolie door het systeem te jagen , flesje remolie is het geld niet .
ik heb dit bij mijn raptor 700 vaker opeens doet de achterrem het niet meer .
zit geen lucht in de leiding ofzo maar de hoofdremcylinder zou gewoon kapot zijn volgens een motoren zaak .
en hij lekt geen druppel rem olie !
als je zeker bent dat je geen lucht in het systeem hebt is die zeker weten bij jou ook kapot .
ze hebben mij sowieso geadviseerd om eens per jaar nieuwe remolie door het systeem te jagen , flesje remolie is het geld niet .
-
blackbandit
- Toeschouwer

nee mijne lekt ook idd nergens, maar er is geen druk hele systeem leeg gelaten en nieuwe remvloeistof heeft helaas niet gewerkt, dus ga ik nu maar opzoek na een hoofdremcilinder.
Zit je remcilinder niet vast... (de cilinder in de remklauw. Die de remblokjes naar de remschijf drukken.) Kijken kan nooit kwijt.
En als die niet vast zit en niet beweegt dan weetje waar het aan licht.
En als die niet vast zit en niet beweegt dan weetje waar het aan licht.
-
blackbandit
- Toeschouwer

daar heb ik nog niet heen gekeken, zal ik inderdaad eens doen, worden deze gedraait of kan ik ze gewoon terug schuiven?
mvg jeroen
mvg jeroen
blackbandit schreef:daar heb ik nog niet heen gekeken, zal ik inderdaad eens doen, worden deze gedraait of kan ik ze gewoon terug schuiven?
mvg jeroen
Volgens mij schuift het heen en weer.