Ik heb gister een barossa cheetah 170 gekocht maar toen ik vandaag wilde rijden ging de koppeling niet terug in neutraal het lijkt alsof hij al in z'n vier staat. Weet iemand van jullie wat er mis is of wat ik moet doen? Alvast bedankt!
Koppelen barossa cheetah 170
-
Douwebarossa
- Toeschouwer

Koppelen barossa cheetah 170
Hooi allemaal,
Ik heb gister een barossa cheetah 170 gekocht maar toen ik vandaag wilde rijden ging de koppeling niet terug in neutraal het lijkt alsof hij al in z'n vier staat. Weet iemand van jullie wat er mis is of wat ik moet doen? Alvast bedankt!
Re: Koppelen barossa cheetah 170
je bedoeld waarschijnlijk de versnellingsbak ???
-
Douwebarossa
- Toeschouwer

Ja denk het welcor schreef:je bedoeld waarschijnlijk de versnellingsbak ???
- yamahakoppel
- Quad GOD

2de hands gekocht dan zal dat wel de reden zijn waarom de andere eigenaar hem weg gedaan heeft versnellingsbak probleem
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
Douwebarossa
- Toeschouwer

Hij kwam van een monteur vandaan en hij gaat er morgen naar kijken afwachtendusyamahakoppel schreef:2de hands gekocht dan zal dat wel de reden zijn waarom de andere eigenaar hem weg gedaan heeft versnellingsbak probleem