Toch nieuwe batterij erin gedaan...
Zondag morgen thuis gekomen na nachtje werken, en deze morgen (dinsdag) geen teken van starten terug ... Gelukkig was de buurman er vroeg bij om hem terug aan de batterij te leggen, waarop hij direct startte!
In de shop hebben ze ook even gekeken naar de 'voltage' (ofzo?) als die wel bleef omhoog gaan, en alles bleek goed...
Dus we kunnen er weer even tegen!
Mijn LTZ400
Re: Mijn LTZ400
Deze morgen had hij toch weer wat last bij het starten ... Er zit nochthans een nieuwe batterij in...
Ik raak wat uit van ideeen. Zou het kunnen dat de batterij ergens verlies doet? Door condens mss (hij staat buiten, maar onder een zeil). Of door de achteraf opgezette richtingaanwijzers?
Ik raak wat uit van ideeen. Zou het kunnen dat de batterij ergens verlies doet? Door condens mss (hij staat buiten, maar onder een zeil). Of door de achteraf opgezette richtingaanwijzers?
probeer hem eens te straten met de Choke op
meestal doe ik het zo 5 maal pompen met de gas en dan starten met de choke aan en meestal start ie dadelijk als het koud is
meestal doe ik het zo 5 maal pompen met de gas en dan starten met de choke aan en meestal start ie dadelijk als het koud is
suzuki ltz 400 special edition
Goeie tip! Probeer ik morgen eens. Ben er dus gisteravond mee thuis gekomen. Vandaag rij ik niet en morgenochtend weer wel. Dus ik test het eens.Gielen_24 schreef:probeer hem eens te straten met de Choke op
Ik heb gelijk ook de km.teller er afgehaald (mss dat hij daar verlies deed) alsook een handdoek rond de batterij gedaan om hem droog te houden ... (is dit een goed idee eigenlijk?).
Nog eens een foto:
Thanks Gielen voor de tip. Sedert ik dat doe start hij direct. Ook na 2 dagen niet gereden te hebben.
No problem zeker nu het wat kouder word kun je het best met de choke doen
suzuki ltz 400 special edition