Km teller opnieuw instellen
Km teller opnieuw instellen
Hallo,ik ben van 10 inch naar 12 inch wielen gegaan,iemand een idee hoe ik mijn teller opnieuw moet instellen???:roll:
nelis
nelis
zonder geluk komde nerges
tgb target dakar nr. 7
tgb target dakar nr. 7
Re: Km teller opnieuw instellen
als je de wielomtrek kan invoeren in je teller?
Je kunt de omtrek toch wijzigen op je teller.
Ik ben met mijn tomtom aan de slag gegaan, rijden en vergelijken. Ik had hem binnen 4 keer veranderen al goed staan.
wat voor banden heb je gekocht. En hoe bevalt de grotere maar wielen. Kwa snelheid en trek vermogen bedoel ik dan.
Ik ben met mijn tomtom aan de slag gegaan, rijden en vergelijken. Ik had hem binnen 4 keer veranderen al goed staan.
wat voor banden heb je gekocht. En hoe bevalt de grotere maar wielen. Kwa snelheid en trek vermogen bedoel ik dan.
Laatst gewijzigd door jvs op di 10 dec, 2013 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Ride hard!! You only live once.......
Ja weet al wat ik fout heb gedaan heb het in mm's ingevoerd ipv cm's,en heb vandaag eerste keeree gereden,maar voor mijn gevoel rijd hij veel soepeler,en vertrekt hij wel beter,maar kom ik op terug na wat meer km's8-)
nelis
nelis
tgb target dakar nr. 7
tgb target dakar nr. 7
waarschijnlijk de topsnelheid wel naar beneden
Zal denk ik wel mee vallen hoor.
nelis
nelis
tgb target dakar nr. 7
tgb target dakar nr. 7
Is het niet zo dat als je grotere wielen neemt dat je top omhoog gaat?
maar wat minder trekkracht hebt. Dus ik wil wel weten als je hebt getest binnekort wat je aan snelheid wint.
maar wat minder trekkracht hebt. Dus ik wil wel weten als je hebt getest binnekort wat je aan snelheid wint.
Ride hard!! You only live once.......
klopt zat verkeerd te denken