Balanceren wielen
Balanceren wielen
Ik heb het probleem dat als ik boven ongeveer 60km/u rijd,ik veel trillingen heb achteraan. Ik heb alles nagekeken op speling,maar nergens niks. Nu denk ik dat ik best mijn achterwielen zou balanceren,maar vind nergens niemand die dit kan met quadwielen. Weet iemand een adres liefst in Vlaams-Brabant,of niet te ver in Limburg of Antwerpen?
Of misschien andere problemen die dit veroorzaken?
Alvast bedankt.
Of misschien andere problemen die dit veroorzaken?
Alvast bedankt.
-
- Pro Quadrider
Re: Balanceren wielen
een quad trilt altijd maar heb je geen kromme as? quad even met de achterwielen van de grond starten en in de versnelling laten draaien zie je het gelijk
- Jason McCoy
- Quad GOD
-
- Pro Quadrider
ik rijd nu met 2 quads alle 8 de wielen zijn niet gebalanceerd ik merk geen verschil met mn ouwe gebalanceerde wielen
heeft het wel zin?
heeft het wel zin?
- Jason McCoy
- Quad GOD
-
- Pro Quadrider
waarom merk ik niks dan wat merkte je voor verschil???
- yamahakoppel
- Quad GOD
maakte bij mij ook verschil, maar niet elke bandenboer kan dit die waar ik ging lukte het meteen ene in brustem bij sint truiden, maar lowrider is vorig jaar ergens geweest daar moesten ze half hun machien verbouwen om het opgespannen te krijgen.
@ bonzaiking jij geeft ook geen gas je voelt het enkel als je hoge snelheden hebt
laat uw wielen maar eens balanceren dan merk je het verschil
@ bonzaiking jij geeft ook geen gas je voelt het enkel als je hoge snelheden hebt
laat uw wielen maar eens balanceren dan merk je het verschil
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Pro Quadrider
geen gas??????? ik dacht dat je me kende
-
- Pro Quadrider
mn ouwde gebalanceerde wielen trilde harder trouwens ???
het in klemmen van de wielen gaat door het gat in het midden bij een quad is deze groter dus moet er een grotere
klem??? geplaatst worden das alles
het in klemmen van de wielen gaat door het gat in het midden bij een quad is deze groter dus moet er een grotere
klem??? geplaatst worden das alles
As is niet krom. Is nieuw en heb ik al nagekeken. Had het ook bij men oude as dus dat zou toevallig zijn. Die was trouwens ook niet krom.
Brustem is niet zo ver dus zal ik eens uitzoeken.
Als er nog zijn,laat maar komen.
Alvast bedankt.
Brustem is niet zo ver dus zal ik eens uitzoeken.
Als er nog zijn,laat maar komen.
Alvast bedankt.
-
- Pro Quadrider
laat het even weten of het trillen weg is na balanceren
Bonzaiking:zal ik doen,alleen is niet voor direct. Momenteel veel te druk
balanceren maakt echt wel verschil. toch zeker op de weg. cross weet ik niet
kan niet in iedere garage. ze moeten de juiste adapter hebben.
in zepperen zit er ene die 't kan maar weet niemeer just hoe die heet (denk raymackers of zoiets). die hier in diepenbeek, banden johny, nie omda die nie de juiste adapter heeft.
sommige quadwinkels zeggen dat het nodig is, anderen niet maar ik heb toch liever van wel.
wim van quadfun bv balanceert ze altijd als hij sets verkoopt
kan niet in iedere garage. ze moeten de juiste adapter hebben.
in zepperen zit er ene die 't kan maar weet niemeer just hoe die heet (denk raymackers of zoiets). die hier in diepenbeek, banden johny, nie omda die nie de juiste adapter heeft.
sommige quadwinkels zeggen dat het nodig is, anderen niet maar ik heb toch liever van wel.
wim van quadfun bv balanceert ze altijd als hij sets verkoopt
Misschien het vermelden niet waard,maar kijk zeker ook jouw bandendruk goed na!
Ik heb mijn wielen bij duerincx in sint-niklaas laten balanceren,ze hebben daar alles!is op de n70.
Grtz.
Ik heb mijn wielen bij duerincx in sint-niklaas laten balanceren,ze hebben daar alles!is op de n70.
Grtz.
Om hier even op verder te gaan,heb nog geen tijd gehad om te laten balanceren. Maar nu heb ik anders ontdekt. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen want het klinkt echt stom,maar mijn banden zijn niet rond Ik heb de achterkant van de grond gezet en laten draaien in versnelling. As draait mooi recht,hubs en verbreders ook maar de banden dus niet. Ik heb hem gekocht met deze banden dus dacht ik misschien dat hij lang heeft stil gestaan in dezelfde positie,zou anders niet weten hoe dit komt.
Iemand ander idee of oplossing? Of moet ik toch maar nieuwe set bestellen,dan ga ik maar direct voor breed en chroom,staal is maar staal
Iemand ander idee of oplossing? Of moet ik toch maar nieuwe set bestellen,dan ga ik maar direct voor breed en chroom,staal is maar staal