ratelen 3e versnelling
ratelen 3e versnelling
bonjoers
Mijn ltz400 gaat in 3e versnelling ratelen
het schakelen zelf is geen probleem want hij gaat vlot door alle vitessen maar eens ik in 3e zit komt het ratelen.
Ik denk dat er speling zit op het tandwiel meer kan ik niet direct bedenken, wat denken jullie?
Mijn ltz400 gaat in 3e versnelling ratelen
het schakelen zelf is geen probleem want hij gaat vlot door alle vitessen maar eens ik in 3e zit komt het ratelen.
Ik denk dat er speling zit op het tandwiel meer kan ik niet direct bedenken, wat denken jullie?
first quad: suzuki ltz400
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: ratelen 3e versnelling
Versleten 3e versnelling. Is een kwaaltje van de LTZ
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
ok thx,
ik zal er eens mijn werk van moeten maken om die te vervangen.
ik zal er eens mijn werk van moeten maken om die te vervangen.
2 tandwieltjes van de 3 versnelling. Zoals Jason zegt een kwaaltje van de LTZ, best zo snel mogelijk maken dus en niet meer mee rijden
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Yamaha YFZ480Build in progress
- international1046
- Quadfanaat
- Contacteer:
Kijk meteen kritisch naar je 2e versnelling (mijn ervaring)
Is het moeilijk om die tandwieltjes te versteken? Ik heb daar namelijk geen ervaring mee
Grtz
Grtz
- international1046
- Quadfanaat
- Contacteer:
Je blok moet uit je quad en erna volledig uit elkaar. Niet voor iedereen even makkelijk nee.
ah khad niet verwacht dat alles open moest
nuja het moet toch gebeuren
nuja het moet toch gebeuren
- yamahakoppel
- Quad GOD
laat uw compressie eerst eens meten en ook uw cilinder nakijken en uw krukas als hem toch open moet misschien toch eens twijfelen voor een revisie
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
de motor is 2500 km terug gereviseerd geweest (vorige eigenaar), daar heb ik de factuur van,
waarom zou ik de compressie laten meten? de quad draait goed, enkel in 3e versnelling hoor ik rateling.
waarom zou ik de compressie laten meten? de quad draait goed, enkel in 3e versnelling hoor ik rateling.
- yamahakoppel
- Quad GOD
als je compressie laat meten weet je al veel over de staat van de motor maar als je zeker bent dat hij onlangs revisie gehad heeft dan moet dat nog goed zijn normaal, tenzij dat het een factuur van een andere quad is zo ken ik er nog
voor aan de versnellingbak te geraken moet je compleet blok open en als hem toch open ligt kun je beter alles eens goed controleren. dat die vorige eigenaar beter ook gedaan dan had hem de 3de versnelling misschien al gezien
voor aan de versnellingbak te geraken moet je compleet blok open en als hem toch open ligt kun je beter alles eens goed controleren. dat die vorige eigenaar beter ook gedaan dan had hem de 3de versnelling misschien al gezien
Groetjes Kris
da zou idd geen slecht idee zijn om de blok eens te controleren.
ik ben aan het twijfelen of ik hem zelf zou opensmijten of het zou laten doen.
ik ben aan het twijfelen of ik hem zelf zou opensmijten of het zou laten doen.
- Jason McCoy
- Quad GOD
wba schreef:de motor is 2500 km terug gereviseerd geweest (vorige eigenaar), daar heb ik de factuur van,
Quad is dus niet erg best gereviseerd anders had je nu geen probleem met je bak gehad. Waarschijnlijk hebben ze wat lagers vervangen en de rest niet nagekeken
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- international1046
- Quadfanaat
- Contacteer:
Als er een tand is afgebroken heb je een koffiemolengeluid. Dit kan je niet 2500km van tevoren zien aankomen.
De motor is gereviseerd niet de volledige quadJason McCoy schreef:wba schreef:de motor is 2500 km terug gereviseerd geweest (vorige eigenaar), daar heb ik de factuur van,
Quad is dus niet erg best gereviseerd anders had je nu geen probleem met je bak gehad. Waarschijnlijk hebben ze wat lagers vervangen en de rest niet nagekeken