Nieuw Quad merk? : LandFighter !

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
xScorxPiusx
Quadrider
Quadrider
Berichten: 439
Lid geworden op: za 18 feb, 2012 13:46

Nieuw Quad merk? : LandFighter !

Bericht door xScorxPiusx »

Alweer een topic van mij maar heeft iemand ooit van dit merk gehoord?
Hoofdbedrijf is in BEST , NL

Hier wat praatjes op hun website:
Over het wereld merk LandFighter:

LandFighter BV, – opgericht en actief in Nederland –, is een jong dynamisch bedrijf, die zich ten doel heeft gesteld om met passie en enthousiasme de nieuwe generatie van off-road en on-road voertuigen, – middels nieuwe innovatie en design-, op de markt te introduceren.
Het merk LandFighter BV staat voor haar slogan “built for the extreme “, ofwel: Landfighter gebouwd voor de ervaring van het ultieme gevoel van rijen, zelfs onder de meest extreme omstandigheden.

Het hoofdkantoor is gevestigd te Best in Nederland,en is actief in meer dan 7 landen van Europa middels haar dealer-netwerk en experts die allen hetzelfde gepassioneerde doel nastreven: "Het bereiken van de hoogste erkenning voor de voertuigen van LandFighter ", want niet zomaar ieder voertuig mag een LandFighter premium logo voeren, die garant staat voor een extreme rijervaring in combinatie met de bijzondere uitstraling van het voertuig.

Wij, van LandFighter staan achter ons product en zijn vastbesloten om verder te bouwen aan Landfighter als marktleider in de off-road en on-road voertuigen branche, samen met onze hoog gewaardeerde medewerkers.
Wij gaan voor hoge kwaliteit van het product en voor uiterste tevredenheid van de klant.

Met de komst van de nieuwe LandFighter is er een nieuwe generatie van verbeterde en innovatieve voertuigen op de markt gekomen, met een betere uitstraling, capaciteit, scherpere acceleratie en mogelijkheden.

Kijk op onze “Model Pagina “ voor alle modellen van de LandFighter


http://nl.landfighter.com/overons/
"Minis are for girls"

- Robby Gordon.
Yair
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1423
Lid geworden op: vr 08 mei, 2009 04:48
Contacteer:

Re: Nieuw Quad merk? : LandFighter !

Bericht door Yair »

Volgens mij zijn het gewoon chinezen (chinezen ^^) met een eigen merkje er op geplakt.
Als je kijkt bij de modellen lijkt de eerte wel heel veel op een TGB.
_____________________________
Afbeelding
xScorxPiusx
Quadrider
Quadrider
Berichten: 439
Lid geworden op: za 18 feb, 2012 13:46

Re: Nieuw Quad merk? : LandFighter !

Bericht door xScorxPiusx »

http://nl.landfighter.com/modellen/18/l ... upersport/

Powered by subaru..

En ik las iets met 26 maanden ontwikkeling.. volgens mij bij kopt modellen en dan die sport quad..


Het kan wel op tgb lijken maargoed.. want tgb lijkt op can am en cfmoto en sym op arctic cat (dat is dan mijn eigen mening :P)
"Minis are for girls"

- Robby Gordon.
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 7706
Lid geworden op: wo 24 sep, 2008 11:18
Locatie: Putten NL

Re: Nieuw Quad merk? : LandFighter !

Bericht door Jazzy »

Yair schreef:Volgens mij zijn het gewoon chinezen (chinezen ^^) met een eigen merkje er op geplakt.
Als je kijkt bij de modellen lijkt de eerte wel heel veel op een TGB.
Het komt uit Taiwan. Ik zie dat ze marktleider willen worden, ze gaan het blijkbaar opnemen tegen Yamaha c.s.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
HendrixB
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 25
Lid geworden op: di 03 apr, 2012 13:52

Re: Nieuw Quad merk? : LandFighter !

Bericht door HendrixB »

Dan moeten ze eens proberen foto's te nemen met hun off-road model op een crossbaan. Zoals ze nu doen. Maar dan alleen op crossbanden. En met crossveren. Niet met een verlaagde quad op baanbanden. :?
Gebruikersavatar
TheMask
Quadrider
Quadrider
Berichten: 438
Lid geworden op: di 06 mar, 2012 20:56
Locatie: Etten-Leur

Re: Nieuw Quad merk? : LandFighter !

Bericht door TheMask »

"Land Rover " zat al een trade mark op zeker
En het zijn inderdaad bekende quads met een andere naam en model
Ik las iets over "opnieuw ontwikkeld".... Ge-copy/paste zullen ze bedoelen ;-)
Afbeelding
xScorxPiusx
Quadrider
Quadrider
Berichten: 439
Lid geworden op: za 18 feb, 2012 13:46

Re: Nieuw Quad merk? : LandFighter !

Bericht door xScorxPiusx »

Ik zag al dat het merk al veel op de land rover lijkt.. maar ik wil nog ze nog eens in het echt zien.. miss gewoon hetzelfde als sym etc..
"Minis are for girls"

- Robby Gordon.
craptor
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1602
Lid geworden op: wo 25 feb, 2004 23:36
Locatie: heerlen
Contacteer:

Re: Nieuw Quad merk? : LandFighter !

Bericht door craptor »

niet veel soeps denk ik :lol:
Gebruikersavatar
Paul Snip
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1505
Lid geworden op: di 15 mei, 2007 13:10
Locatie: Een
Contacteer:

Re: Nieuw Quad merk? : LandFighter !

Bericht door Paul Snip »

Wordt in Duitsland al verkocht door de TGB importeur Leeb en heet daar On-line. Schijnt helemaal niet zo'n slecht ding te zijn. De motor is inderdaad van Sym. En is gewoon goed!

De sport-quad wordt ook in Duitsland geleverd door Leeb onder de naam Bestia.

Het spul komt uit Taiwan en dus niet uit China!

http://www.online-atv.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
sk4tzm4n
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 22
Lid geworden op: za 31 mei, 2014 00:01

Re: Nieuw Quad merk? : LandFighter !

Bericht door sk4tzm4n »

die demolition modellen zijn van voren exacte kopie van Adly moto 300xs/500xs
Plaats reactie