lampje achteruit KFX400

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

tprobleem situeert zich ergens rond je CDI als ik me niet vergis (zwarte luciferdoos onder je linker achterspatbord)
ik kijk ff op z400central
White LTZ-450 - powered by MSD -
S.W.A.T.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door S.W.A.T. »

dat kan ik morgen ook nog eens veranderen, maar zo in eens dat begrijp ik niet :cry: maar ik heb geluk een vriend van me heeft ook een z400 kan ik alle stukken eens proberen van die zijne :wink:
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

ff copy past van z400central:

EDIT: ik ga het ff snel vrij vertalen:

I had a similar problem about 3 weeks ago except mine was on every gear. there is a sensor think in the left side of the crank case. Theres is a wire down something might be hitting or touching it. Take off the case saver and check it with the case saver off.
-> Sensor aan motorblok (aan schakelpookje) controleren (draadje volgen en eventueel dekplaat afvijzen)

Check to see if your reverse cable is stuck. Someone here had a problem and it was due to the reverse cable/lever not completely releasing, thereby tricking the computer.

-> kijk of de achteruitknop niet een beetje vastzit

I had the same problem and it was the wire at the coil. the little connector was broken but you couldnt tell because of the rubber shield over connector. Check all your connections.

-> controleer al je contactjes, ook aan je CDI

The ground wire is a good catch. Had the same thing happen on a loose ground to the frame. Not sure if there is another ground to the frame besides the coil and the battery.

-> controleer al je massa aansluitingen (2x)

btw, als je aan het elektrisch gedeelte van je quad prutst, ontkoppel dan je batterij!

morgen help ik het vertalen, zqnt +ijn toetsenbord stqqt op qwerty door 1 of qndere vree+de toetsenco+binqtie :?

Hopelijk is je probleem snel opgelost!!!!!
quadboy

Bericht door quadboy »

S.W.A.T. schreef:mense ik vind het niet heb daar straks eens dat kontakske vervangen wat onder het tandwiel staat dat diend om uwe nutraal enzo.. maar dat is het ook niet en heb eens naar het kontakt gekeken aan de ontkopelingshendel maar dat dient alleen om kontakt te geven om te starten dus daar ligt het ook niet aan wat kan het nog zijn :cry:
wij hebben het meermaals meegemaakt "vocht "in de bougie.
Je haalt de bougietop eraf is deze vochtig??? zo ja kantel je quad op zijn zijkant (links) en terug . Maak met een properre doek de bougiedop goed droog en let bovenaan de bougiedop dat de dichting nog goed zit , zodat er geen vocht naar binnen kan .

groetjes en ik hoop dat velen die dit probleem al eens gehad hebben hiermee geholpen zijn . Dus knoop het in je oren .
gehad bij kfx 400 en Z 400

Peter
S.W.A.T.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door S.W.A.T. »

daar had ik ook al eens naar gekeken maar dat was het ook niet :cry: heb hem binnen gebracht voor het te laten maken :)
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

is er een verband tss natte bougiekop en de achteruit revlimit die blijft steken? :?
quadboy

Bericht door quadboy »

Fré schreef:is er een verband tss natte bougiekop en de achteruit revlimit die blijft steken? :?
Nee, maar het "pruttelen" wel en zo weten de anderen het ook .
De eerste keer dat wij het meemaakten dachten we ook aan de achteruit revlimit die bleef hangen maar het was de natte bougiedop en daarmee dat ik dit even poste
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

dan zou hij toch in vooruit ook pruttelen?was dat nu voor rare uitleg :?:
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

ik weet alles van natte bougiekop :wink:

de mijne starte gewoon niet meer met natte bougiekop
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
S.W.A.T.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door S.W.A.T. »

hij prutelde gelijk in achter uit in ieder vites behalve als hij in nutraal stond dan ging hij gewoon in toeren en van het moment dat hij in vites staat doet hij het :cry: dus hat was niet de bougie, want die had ik ook al eens na gekeken :( we zullen het wel weten als ik hem terug heb :wink: in de winkel zijden ze als het de cdi is dat dat rond de 250 euro gaat zijn :?
Plaats reactie