De laatste paar keren dat ik eruit ben geweest met de Raptor, merk ik dat het rijden steeds vlotter gaat.
Wat ik nu ook merk is dat wanneer ik vol gas ga, hij af en toe in de vrij lijkt te gaan tussen de 5e en 6e versnelling. Wanneer ik dan gewoon de handeling herhaal schakelt ie wel in de 6e versnelling.
Dit lijkt me niet normaal, weet iemand wat dit kan zijn?
Raptor 350R-W met een vrij tussen de 5e en 6e versnelling?
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Raptor 350R-W met een vrij tussen de 5e en 6e versnellin
Versleten schakel vork. Dan valt i precies tussen twee versnellingen. Dat zou kunnen.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Heeft een 350 6 versnellingen?!?
- Jason McCoy
- Quad GOD
Haha jup
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- yamahakoppel
- Quad GOD
350 heeft 6 versnellingen ja
versnellingen zijn kleiner dan bij een 700 anders zou de 350 het nooit kunnen trekken
als het enkel de schakelvork zou zijn dan zou die het toch in elke versnelling moeten hebben
best je blok eens open gooien, meet eerst eens uw compressie als deze wat laag is kun je misschien eens denken aan een revisie nu hem toch open ligt en anders alleen de versnellingsbak aanpakken
versnellingen zijn kleiner dan bij een 700 anders zou de 350 het nooit kunnen trekken
als het enkel de schakelvork zou zijn dan zou die het toch in elke versnelling moeten hebben
best je blok eens open gooien, meet eerst eens uw compressie als deze wat laag is kun je misschien eens denken aan een revisie nu hem toch open ligt en anders alleen de versnellingsbak aanpakken
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
- Jason McCoy
- Quad GOD
Ik heb t ook weleens gehad. Daar was t de combinatie van een kromme schakelas met een versleten schakelvork.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland