yamahakoppel schreef:ook even uw spoor controleren en bij regelen lijkt momenteel open te staan door de verlaging veranderd het spoor
voor de rest zeer mooie quad je mag er trots op zijn
Staat inderdaad niet perfect, hoe regel ik dit best?
Thanks!
yamahakoppel schreef:ook even uw spoor controleren en bij regelen lijkt momenteel open te staan door de verlaging veranderd het spoor
voor de rest zeer mooie quad je mag er trots op zijn
Was,aangesloten maar niet goed afgesteld en heeft nu zoveel power dat deze eerst deftig afgesteld die,t te worden voor ik ermee op de weg terug ga rijden dus dat is prioriteit voor volgende week denkik!!ruytingske schreef:Mooie ltr!
Heb zelf ook eentje gehad.
Ik raad aan om zeker om de 5-6u olie te vervangen.. Piston kan makkelijk 100u bollen meestal zijn de krukaslagers sneller versleten.
Pirahna racing in tessenderlo zijn een krak in het afstellen van quads!
Maar een vraagje, je zegt dat de powercomander niet is aangesloten? Je hebt een bigborekit en een yoshi uitlaat.. Hoe is deze dan nu afgesteld? Want als er niks voorzien is om hem af te stelle zou ik toch oppassen voor stukke te rijden..
voor grote schokken op te vangen, bv. bij het springen. op de weg heb je er volgens mij niet zoveel aan.Darkzero schreef:wa is het voordeel van zo'n fast flex? meer schokabsorberend? veel verschil?