Ik snap het niet, kleppenstellen Barossa 250
Re: Ik snap het niet, kleppenstellen Barossa 250
Het Kleppenstellen is gelukt. Tijdens het aandraaien van de deksel is deze gescheurd. Heb het idee dat ie nu valse lucht aanzuigt want sindsdien blijft het gas hangen. Omdat ik er gewoonweg geen tijd meer voor heb , heb ik hem tekoop gezet. Voor volgens mij een mooi prijsje
Als ik het goed begrijp
Dus van de regen in de drup gekomen
Door zelf het onderhoud uit te voeren
Als je kleppen te strak staan afgesteld gaat je toerental ook zweven
Overigens zeer schadelijk voor je motor
Kleppen en zittingen branden dan in
En alles word veel te warm
never drive faster then your angel can fly
laat maar gaan,hij heeft zijn les geleerd,proberen met YouTube wijsheid zijn quad te repareren.mx jake schreef:Als ik het goed begrijp
ding staat nu te koop.
ach ja zo kan je het ook zien....YouTube wijsheid ? Mij is geleerd dat je eerst alles zelf moet proberen (goed of fout).
Ik vind het quad rijden geweldig en zal er zeker niet mee stoppen,maar heb op het moment gewoon geen tijd.Vaak ligt de quad half uitelkaar in de garage omdat ik geen tijd heb om ernaar te kijken. Ik heb een hoop plezier gehad van de quad en ben zeker dankbaar aan de hulp die ik hier heb gehad.
Krijg toch een raar nasmaakje van je reactie...Jammer!
Maargoed " ding" staat inderdaad tekoop.
Bedankt iedereen voor de hulp.
Ik vind het quad rijden geweldig en zal er zeker niet mee stoppen,maar heb op het moment gewoon geen tijd.Vaak ligt de quad half uitelkaar in de garage omdat ik geen tijd heb om ernaar te kijken. Ik heb een hoop plezier gehad van de quad en ben zeker dankbaar aan de hulp die ik hier heb gehad.
Krijg toch een raar nasmaakje van je reactie...Jammer!
Maargoed " ding" staat inderdaad tekoop.
Bedankt iedereen voor de hulp.
Mijn reaktie is niet om je de les te leren
Maar sta er iedere keer weer versteld van dat er mensen zijn die proberen geld uit te sparen of wat de rede ook mag zijn
En zelf zonder enige technische achtergrond de kist gereedschap er bij pakken en zelf maar proberen
Met alle gevolgen van dien
Oké olie verversen of remblokjes wisselen prima
Maar als je aan het motorblok moet werken en je weet niet voor de volle 100% hoe je het moet doen
Zou ik er af blijven
Maar sta er iedere keer weer versteld van dat er mensen zijn die proberen geld uit te sparen of wat de rede ook mag zijn
En zelf zonder enige technische achtergrond de kist gereedschap er bij pakken en zelf maar proberen
Maar als je aan het motorblok moet werken en je weet niet voor de volle 100% hoe je het moet doen
Zou ik er af blijven
never drive faster then your angel can fly
Jij bent wat tactischer dan ik maar ik bedoelde ook wat jij hier heel netjes omschrijft.mx jake schreef:Mijn reaktie is niet om je de les te leren
Zou ik er af blijven
Ik had niet de intentie om door middel van mijn reactie iemand af te zeiken maar ben wat slechter in tactisch commentaar geven,sorry.