uitlaat suzuki ltz 400
uitlaat suzuki ltz 400
Ik wou voor mijn ltz een nieuwe demper kopen. maar vroeg me eigen af of prestatie technisch ook de voorbocht vervangen moet worden of kan ook enkel de eindemper?
- yamahakoppel
- Quad GOD
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
- Locatie: Diepenbeek
Re: uitlaat suzuki ltz 400
met voorbocht geeft altijd iets meer het beste resultaat krijg je als je uw luchtfilter ook vervangt door een K&N filter voor meer lucht en dan een dinojet kitje voor uw carburator zodat je meer brandstof geeft
carburator aanpassen moet je altijd zelfs als je enkel de uitlaat doet, met andere uitlaat heb je meer afvoer dus moet je ook meer aanvoeren
carburator aanpassen moet je altijd zelfs als je enkel de uitlaat doet, met andere uitlaat heb je meer afvoer dus moet je ook meer aanvoeren
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Re: uitlaat suzuki ltz 400
Wat zouden jullie dan aanraden voor uitlaat.
Ik zag de yoshimura rs-2 staan is dit een goede kwa prestatie en geluid? Wat raden jullie mij aan als set uitlaat+dynojet en filter
Ik zag de yoshimura rs-2 staan is dit een goede kwa prestatie en geluid? Wat raden jullie mij aan als set uitlaat+dynojet en filter
Re: uitlaat suzuki ltz 400
Zit er een DB-killer in de standaard demper van de ltz/kfx 400?
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Berichten: 4207
- Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
- Locatie: Zuid limburg
- Contacteer:
Re: uitlaat suzuki ltz 400
Daar zit een DB killer in, daarom krijg je ook van die anderen kapjes om achter er op te schroeven zodat je 1 DB killer omzeilen doet, maar er zitten ook pijpjes en schoten in, dat zie je als je die 3 schroeven los haalt aan je eind kapje.
yoshimura rs-2 hebben zonder DB killer zeer veel geluid, me neef heeft daar mee gereden.
Persoonlijk zou ik kiezen voor de FMF Q4 met powerbom of de leovince x3. Beide geschikt voor op de weg FMF is wat harder maar dat valt je bijna niet op.
Op het Duits forum waar ik actief ben doen veel mensen de originele uitlaat bewerken zodat dezen van onderuit meer power heeft dan een anderen voorbocht, met een resultaat van de testbank, is voor mensen die niet het geld hebben om een anderen voorbocht aan te schaffen of dit niet nodig vinden.
Luchtfilter, licht puur er aan waar je gaat rijden, rij je offroad raad ik het je niet aan, rij je alleen maar op de straat dan is geen probleem, zelf omdat ik in het zuiden rij en hier nogal veel stof is, heb ik gekozen voor een K&N luchtfilter deksel, waar ik tevreden over ben dat ik het gedaan heb, als ik zie hoeveel stof er nog in blijft zitten, tevens heb ik ook nog gewoon een droge schuimfilter er bij zitten. Zo weet ik teminste zeker dat bijna/ geen stof naar me cilinder in gaat
yoshimura rs-2 hebben zonder DB killer zeer veel geluid, me neef heeft daar mee gereden.
Persoonlijk zou ik kiezen voor de FMF Q4 met powerbom of de leovince x3. Beide geschikt voor op de weg FMF is wat harder maar dat valt je bijna niet op.
Op het Duits forum waar ik actief ben doen veel mensen de originele uitlaat bewerken zodat dezen van onderuit meer power heeft dan een anderen voorbocht, met een resultaat van de testbank, is voor mensen die niet het geld hebben om een anderen voorbocht aan te schaffen of dit niet nodig vinden.
Luchtfilter, licht puur er aan waar je gaat rijden, rij je offroad raad ik het je niet aan, rij je alleen maar op de straat dan is geen probleem, zelf omdat ik in het zuiden rij en hier nogal veel stof is, heb ik gekozen voor een K&N luchtfilter deksel, waar ik tevreden over ben dat ik het gedaan heb, als ik zie hoeveel stof er nog in blijft zitten, tevens heb ik ook nog gewoon een droge schuimfilter er bij zitten. Zo weet ik teminste zeker dat bijna/ geen stof naar me cilinder in gaat

Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . 
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!

Suzuki my way of life

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Re: uitlaat suzuki ltz 400
Ik kan dan bocht plus demper vervangen en dan dynojet kitje aanschaffen en aan lucht filter niks doen? gewoon de standaard grote schuimfilter houden? Welke demper heeft een mooi zwaar en hard geluid? en is bolt-on en niet slip on. en past op de fmf powerbomb
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Berichten: 4207
- Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
- Locatie: Zuid limburg
- Contacteer:
Re: uitlaat suzuki ltz 400
Weet niet waar jij bolt-on gelezen hebt, maar slip-on demper werkt ook op powerbom, of elke demper past weet ik niet, weet niet of elke voorbocht naar de buis van de demper in gaat, en of dit anders om is. FP en Doma past niet samen iets wat wel weet.
Rest is uit de tekst te halen wat er stond
Rest is uit de tekst te halen wat er stond

Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . 
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!

Suzuki my way of life

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
- Quadrider
- Berichten: 352
- Lid geworden op: wo 20 feb, 2013 07:46
- Locatie: tielt west-vlaanderen
- Contacteer:
Re: uitlaat suzuki ltz 400
Op mijn kfx 400 heb ik doma demper. Gaat ook luid. Maar nog geen problemen mee gehad. Heefd zeer mooi dof geluid
MVG cvb
KFX 400
hou het rustig op de weg, en hang niet de held uit
KFX 400
hou het rustig op de weg, en hang niet de held uit
Re: uitlaat suzuki ltz 400
na wat wikke en wegen ben ik er uit maar blijft mijn 1 vraag staan,
Ik ga nu voor een dynojet kit + volledig uitlaat systeem van CRD. mijn enigste vraag is nu nog wat te doen met het lucht filter. ik zag op internet die deksels voor de filterhuizing van k&n met filter in het deksel en dan een drycharger erover. maar ik rij veel offroad en veel door het water, ik zoek plekken op waar je eigenlijk met een 4x4 quad moet rijden vandaar ook bearclaws voor en achter ^^ . Dus wat is wijsheid filter origineel laten met de schuimfilter of toch aanpassen, in het voorjaar is het natuurlijk niet zo nat.
trouwens ook enige op het forum met zo een crd uitlaatje? crd x9.6 racing
Ik ga nu voor een dynojet kit + volledig uitlaat systeem van CRD. mijn enigste vraag is nu nog wat te doen met het lucht filter. ik zag op internet die deksels voor de filterhuizing van k&n met filter in het deksel en dan een drycharger erover. maar ik rij veel offroad en veel door het water, ik zoek plekken op waar je eigenlijk met een 4x4 quad moet rijden vandaar ook bearclaws voor en achter ^^ . Dus wat is wijsheid filter origineel laten met de schuimfilter of toch aanpassen, in het voorjaar is het natuurlijk niet zo nat.
trouwens ook enige op het forum met zo een crd uitlaatje? crd x9.6 racing