Ik ben Sander, 23 jaar, vanaf mijn 13de heb ik 3 jaar op mijn super relaxte blaster uit 2005 gereden. Op mijn 16 ben ik begonnen met stappen en is mijn hobby rustig aan verdwenen. De quad werd vervangen door vrouwen en gas geven kwam alleen maar voor met atten.. vanaf mijn 7de jaar vroeg ik mijn vader om een quad en dit werd altijd uitgesteld, ivm het gevaar
mijn aller eerste was een acces streak 100cc, hier heb ik 2 weken mee gereden en ik vond het al meteen veel te traag. deze werd dus opgevolgd door een blaster, hier heb ik ook van kunnen genieten maar ook hier werd ik al snel ontevreden over de snelheid. tevens heb ik 1 x deelgenomen aan een wedstrijd en ben ik 2de geworden in de standaard blaster sectie. Het toenmalige 'beste' team vroeg of ik deel van hun team wilde worden. helaas hoorde ik dat 2 jaar later pas, toen mijn quad was verkocht kon mijn vader het veilig zeggen.. mijn broer zat bij psv en daar hadden ze het al druk genoeg mee!
Nu ben ik dus 23 en ben ik weer opzoek naar een nieuwe ervaring. alcohol mag weer vervangen worden door quads! Ik vond dit forum en dacht, laat ik eens wat informatie binnenhalen over de nieuwe ontwikkelingen in de atv wereld om zo een goede keus te kunnen maken voor mijn aankomende quad. Heb al redelijk wat gelezen en ben nu al gruwelijk blij met quad benelux!
Stupid Genius : Sander!
-
- Toeschouwer
Stupid Genius : Sander!
voorspel de toekomst door deze zelf te creëren
- Paul Snip
- Quad Master
- Contacteer:
Re: Stupid Genius : Sander!
Welkom!
Als het hard moet weet ik nog wel een mooie raket voor je te koop Daar kan geen vrouw tegenop
Ff serieus, wát zoek je precies?
Als het hard moet weet ik nog wel een mooie raket voor je te koop Daar kan geen vrouw tegenop
Ff serieus, wát zoek je precies?