Graag wil ik me even voorstellen hier. Mijn naam is Rob, ben 26 jaar en woon in het mooie zuiden van Nederland, Limburg. Ik werk als GSM monteur en repareer toestellen van Samsung.
Heb al sinds november 2012 een Jinling / JLA Loncin waarop ik denk ik pas zo'n 200 meter heb gereden. Nog niet zo veel dus maar dat heeft gelukkig een reden. Het is inmiddels namelijk geen echte JLA Loncin meer, vanaf de eerste dag dat ik hem heb is het een groot project geweest. Eigenlijk is alleen het frame nog redelijk origineel. De 250cc motor met alle toebehoren die er origineel in zat is meteen eruit gegaan en heeft plaats gemaakt voor een hoop accu's en een elektromotor.

Zal morgen ofzo wel wat meer info plaatsen in een project topic. Ik doe ook een blog bijhouden van het hele project, echt alles vanaf het begin staat erin. Voor degene die interesse hebben staat de link in mijn onderschrift/profiel.
Aangezien ik 2 jaar geleden al wist dat Chinese quads hier niet zo geliefd zijn ben ik alleen maar lid geweest bij het Chinaquad forum. Maar ik wil het nu toch wel eens met wat meer mensen gaan delen en niet alleen maar de Chinese quad rijders, vooral omdat de komende weken/maanden toch wel de leukste zullen gaan worden van het hele project. Denk dat hier toch ook wel leden zullen zijn die er interesse in hebben.
Dat was het wel zo'n beetje, als jullie nog vragen hebben hoor ik het graag.