Dimi's LTZ 400 SE *new pic's*
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
Re: Dimi's LTZ 400 SE *new pic's*
Maak eens foto hoe die staat als i gewoon op zn wielen staat
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Re: Dimi's LTZ 400 SE *new pic's*
Normaal staat hij morgen weer volledig in elkaar dan zal ik een foto postenJason McCoy schreef:Maak eens foto hoe die staat als i gewoon op zn wielen staat
Re: Dimi's LTZ 400 SE *new pic's*
Eerst en vooral, mijn beste wensen voor iedereen en veel veilige kilometers
de quad staat terug in elkaar op enkele details na.
het probleem van de verlaging is ook opgelost. De regelschroef, op de originele schokdempers, moet blijkbaar helemaal tot boven geschroefd worden. Nu is hij toch tot op een mooie hoogte gezakt.
De pinkers achteraan worden nog terug geplaatst, de vapor teller moet nog worden terug gezet en nog wat prulletjes.
nu heb ik wel een vraag, ik wil graag een nieuw stuur plaatsen, zo eentje als op de voorbeeld foto.
nu heb je sommige sturen die nog een extra buisje hebben lopen in het midden, moet dit er altijd op blijven hangen of mag dit verwijdert worden? ik denk dat het afhangt van welk type stuur je koopt en dat die buis voor extra stevigheid dient maar ben dus niet zeker...
Grtzz Dimi
de quad staat terug in elkaar op enkele details na.
het probleem van de verlaging is ook opgelost. De regelschroef, op de originele schokdempers, moet blijkbaar helemaal tot boven geschroefd worden. Nu is hij toch tot op een mooie hoogte gezakt.
De pinkers achteraan worden nog terug geplaatst, de vapor teller moet nog worden terug gezet en nog wat prulletjes.
nu heb ik wel een vraag, ik wil graag een nieuw stuur plaatsen, zo eentje als op de voorbeeld foto.
nu heb je sommige sturen die nog een extra buisje hebben lopen in het midden, moet dit er altijd op blijven hangen of mag dit verwijdert worden? ik denk dat het afhangt van welk type stuur je koopt en dat die buis voor extra stevigheid dient maar ben dus niet zeker...
Grtzz Dimi
Re: Dimi's LTZ 400 SE *new pic's*
je geeft zelf het antwoord al over het stuur,9 van de 10 keer is het voor de stevigheid,dus verwijderen is geen goede optie,dan maar verder zoeken naar een stuur wat je wel origineel wat lijkt,
Re: Dimi's LTZ 400 SE *new pic's*
Ok, bedankt!dutchmoose schreef:je geeft zelf het antwoord al over het stuur,9 van de 10 keer is het voor de stevigheid,dus verwijderen is geen goede optie,dan maar verder zoeken naar een stuur wat je wel origineel wat lijkt,
dan ben ik zeker en zoek ik naar eentje dat zonder dat buisje is...
Re: Dimi's LTZ 400 SE *new pic's*
Juist nog enkele onderdelen besteld.
Nieuwe remblokken
Nieuwe tankdop
Verlagings link en blokjes zijn onderweg
Nieuwe remblokken
Nieuwe tankdop
Verlagings link en blokjes zijn onderweg
Re: Dimi's LTZ 400 SE *new pic's*
Ziet er goed uit zo en zeker straks met die verlagings blokjes.
Ik vind die schokbrekers er maar lang uit zien als ik dat zo vergelijk met een raptor ofzoiets dergelijks of misschien lijkt dat ook maar zo weet je ook zeker dat dit de originele schokbrekers zijn?
Misschien dat de vorige eigenaar iets langere dan orgineel heeft gemonteerd,lijkt mij onwaarschijnlijk maar je weet maar nooit...
Gr. Ferdi
Ik vind die schokbrekers er maar lang uit zien als ik dat zo vergelijk met een raptor ofzoiets dergelijks of misschien lijkt dat ook maar zo weet je ook zeker dat dit de originele schokbrekers zijn?
Misschien dat de vorige eigenaar iets langere dan orgineel heeft gemonteerd,lijkt mij onwaarschijnlijk maar je weet maar nooit...
Gr. Ferdi
Re: Dimi's LTZ 400 SE *new pic's*
Lijkt maar zo hoor. mijn neef zijn Raptor 660 heeft er naast gestaan en ik lig iets lager dan de zijne.ferdi schreef:Ziet er goed uit zo en zeker straks met die verlagings blokjes.
Ik vind die schokbrekers er maar lang uit zien als ik dat zo vergelijk met een raptor ofzoiets dergelijks of misschien lijkt dat ook maar zo weet je ook zeker dat dit de originele schokbrekers zijn?
Misschien dat de vorige eigenaar iets langere dan orgineel heeft gemonteerd,lijkt mij onwaarschijnlijk maar je weet maar nooit...
Gr. Ferdi
Hij heeft ook KW veren steken dus ik denk dat alles wel in orde is
Grtzz Dimi
Re: Dimi's LTZ 400 SE *new pic's*
ik ben er even uit geweest maar hier ben ik weer :-p
Ik ben gisteren nog eens aan de quad bezig geweest, en heb besloten een nieuwe ketting te steken en de bestaande te houden als reserve. Ze is nog niet versleten maar ik zou graag het nieuwe seizoen aanvatten met nieuwe onderdelen dus daarmee.
Nu heb ik gezien dat er verschillende soorten kettingen bestaan, iemand een idee welke ik moet kopen of is dit zo moeilijk te bepalen?
Ik was ook aan het denken om dan meteen de tandwielen te vervangen maar ik heb hier dus geen verstand van. welke verhouding kan ik het best nemen om op de weg te rijden? nu zitten de originele er nog op.
de a-armen en voorbumper + de nerfbars worden in blinkend zwart gezet. miss volgende winter ook de achterbrug en dergelijke.
Ik ben gisteren nog eens aan de quad bezig geweest, en heb besloten een nieuwe ketting te steken en de bestaande te houden als reserve. Ze is nog niet versleten maar ik zou graag het nieuwe seizoen aanvatten met nieuwe onderdelen dus daarmee.
Nu heb ik gezien dat er verschillende soorten kettingen bestaan, iemand een idee welke ik moet kopen of is dit zo moeilijk te bepalen?
Ik was ook aan het denken om dan meteen de tandwielen te vervangen maar ik heb hier dus geen verstand van. welke verhouding kan ik het best nemen om op de weg te rijden? nu zitten de originele er nog op.
de a-armen en voorbumper + de nerfbars worden in blinkend zwart gezet. miss volgende winter ook de achterbrug en dergelijke.
Re: Dimi's LTZ 400 SE *new pic's*
Ik heb de X-ring gold dat schijnt toch een van de beste kettingen te zijn, vanuit de verpakking kan je al een paar honderd km rijden zonder hem ook nog maar te smeren werd mij verteld bij quadtuning...
Het is wel het beste om alles in een keer te vervangen dus beide tandwielen en ketting.
http://quadtuning.nl/webshop/index.php? ... r=category" onclick="window.open(this.href);return false;
Gr ferdi
Het is wel het beste om alles in een keer te vervangen dus beide tandwielen en ketting.
http://quadtuning.nl/webshop/index.php? ... r=category" onclick="window.open(this.href);return false;
Gr ferdi
Re: Dimi's LTZ 400 SE *new pic's*
bedankt ferdiferdi schreef:Ik heb de X-ring gold dat schijnt toch een van de beste kettingen te zijn, vanuit de verpakking kan je al een paar honderd km rijden zonder hem ook nog maar te smeren werd mij verteld bij quadtuning...
Het is wel het beste om alles in een keer te vervangen dus beide tandwielen en ketting.
http://quadtuning.nl/webshop/index.php? ... r=category" onclick="window.open(this.href);return false;
Gr ferdi
zijn de originele maten van tandwielen nog steeds het beste?
ik had iets gelezen over een 15/35 of 16/35 verhouding?
Re: Dimi's LTZ 400 SE *new pic's*
Dat kan ik je helaas niet vertellen want ik rij zelf met een yamaha raptor700 en dat zal wel totaal anders zijn, ik denk dat je hier op het forum ff moet zoeken...
Mvg ferdi
Mvg ferdi
- jumper2110
- Quadracer
- Berichten: 1189
- Lid geworden op: za 31 jul, 2010 15:15
Re: Dimi's LTZ 400 SE *new pic's*
1 van de beste verhoudingen voor op de weg is inderdaad 15/16 - 35.
Re: Dimi's LTZ 400 SE *new pic's*
jumper2110 schreef:1 van de beste verhoudingen voor op de weg is inderdaad 15/16 - 35.
Thx man!
Re: Dimi's LTZ 400 SE *new pic's*
hallo,
Het goede weer zal niet lang meer op zich laten wachten dus ga ik de laatste punten afwerken zodat de quad in orde staat.
Ik had bij aankoop gezegd dat ik die voorbanden ging vervangen, dat gaat dus nu gebeuren.
na wat opzoek werk heb ik gezien dat je een 165/70-10 band kan zetten. maar ga ik dan geen dikkere band hebben dan achteraan? ze zouden hetzelfde moeten ogen...
Kan iemand mij daar meer info over geven??
Het goede weer zal niet lang meer op zich laten wachten dus ga ik de laatste punten afwerken zodat de quad in orde staat.
Ik had bij aankoop gezegd dat ik die voorbanden ging vervangen, dat gaat dus nu gebeuren.
na wat opzoek werk heb ik gezien dat je een 165/70-10 band kan zetten. maar ga ik dan geen dikkere band hebben dan achteraan? ze zouden hetzelfde moeten ogen...
Kan iemand mij daar meer info over geven??