BansheeCruizer!
Re: BansheeCruizer!
Je pakt hem goed aan zo met dat zandstralen!
Dat straalzand kan gelijk mee met die bult puin wat daar naast ligt
Mvg ferdi
Mvg ferdi
- ltz400cruizerr
- Easy Quadrider
als we iets doen , doen we het goed éh !ferdi schreef:Je pakt hem goed aan zo met dat zandstralen!
Mvg ferdi
en idd die kan mee met de puin , was het plan daarmee
Mixin Gas and Kicking Ass !
Leuk project om te volgen.
Welke kleur gaat ge uw kappen spuiten?
Thomaz
Welke kleur gaat ge uw kappen spuiten?
Thomaz
jammer van de kappen om te spuiten....
had ik persoonlijk niet gedaan kappen zien er zo op de fotos nog heel erg netjes uit.
had ze graag ook wel zo gehad in die kleur.
greetz
had ik persoonlijk niet gedaan kappen zien er zo op de fotos nog heel erg netjes uit.
greetz
- ltz400cruizerr
- Easy Quadrider
Op foto zien ze er idd goed uit maar in werkelijkheid waren ze niet meer goed in mijn ogen ! Maar komt goed deze pagina gaat heel snel vervolg krijgenbanshee03 schreef:jammer van de kappen om te spuiten....
greetz
oke ik ken het maar spuiten ben ik geen fan van het is zo kras gevoelig en alles ook al gebruik je ze alleen maar voor op de weg,en dan die steenslag dat nekt het gewoon helemaal,persoonlijk zouw ik liever kijken voor een niewe set kappen en de oude zo houwden voor het vieze weer enzo of mocht je eens wat bospaadjes etc willen opzoeken.
zo verziek je ook niet je niewe kappen of de gespoten.
gr banshee03
gr banshee03
- ltz400cruizerr
- Easy Quadrider
banshee03 schreef:oke ik ken het maar spuiten ben ik geen fan van het is zo kras gevoelig en alles ook al gebruik je ze alleen maar voor op de weg,en dan die steenslag dat nekt het gewoon helemaal,persoonlijk zouw ik liever kijken voor een niewe set kappen en de oude zo houwden voor het vieze weer enzo of mocht je eens wat bospaadjes etc willen opzoeken.
gr banshee03
Ik rij alleen op de weg en idd steenslag is klote , maar ik had men kappen van men ltz ook late spuiten en die zien er nu nog zoals ze gistere gespoten zijn ! en als het viez weer is komt ie niet buiten , en boswegjes gaat ook niet lukken komt lekker laag
- ltz400cruizerr
- Easy Quadrider
Re: BansheeCruizer! Fresh Paint !
Hier zijn we na een lange tijd stilte weer , men project heeft vertraging opgelopen bij de spuiter ! alles is dus gezandstraald zoals jullie het al gezien hebben !
de tafel was al stevig gevuld
Ondertussen had ik men 2takt blokje al binnen gedaan om te reviseren maar het was al snel veranderd in reviseren en tunen , dus de gietfouten zijn uit het blok gehaald & de cilinders zijn bijgewerkt , en alles wat aan vervanging toe was is vervangen zoals pistons , dichtingen , membramen zijn van origineel naar v-force4 gegaan en de timing is ook veranderd ! En de man was zo vriendelijk op men blokje een beetje op te beune
plaatje bij praatje.
en natuurlijk begon hij over de uitlaten enja ik had goldspeed erop zitten , klonken op hoge toeren echt zalig maar hij had op internet zitten surfen en zitten opzoeken over banshee-TUNING en natuurlijk waren er betere uitlaat opties enja een weekje of 2 later lagen deze op het postkantoor
Dan komt er altijd het kleine kind in elke mens omhoog bij het het uitpakken
onder de snippers zaten deze verstopt
De wereldberoemde TOOMEY T5 Pipe Kit with jet-Kit en air filter !
Toen telefoontje gekregen dat ik men frame en plastiek shit mocht binnenbrengen bij de spuiter als een bliksemschicht alles ingeladen en vertrokken en had al een hoekje in beslag genomen
en zoals de vorige keer heb ik alles zelf voorbereid , kappen stonden in grondlaag ben ik deze gaan mat schuren zo leren we nog iets bij !
Deze mat gezet en klaar voor het laagje lak
ondertussen met men 2 Quadpartners een roadtripje gedaan voor update's voor de Banshee
en thuisgekomen met
de 12'' achter en 8'' voor , met maxxis stryders eromheen ! 3+3 Quadmax achterassie & ART tankdoppie en een lock nut !
En heb ondertussen niet stil gezeten en me beziggehouden met het elektrische gedeelte van de shee , oude tape eraf gehaald en mooie propere tape eromheen , de fichkes mooi gemaakt !
en een weekje geleden kreeg ik een berichtje , Frame is klaar om op te halen
ik wou gaan voor een speciaal kleurtje (niet alledaags) menth bleu is een kleurtje van renault in combinatie met het parelmoer wit van peugeot zelfde kleur als ik mijn ex ltz had laten lakken ! en deze 2 bij elkaar
dat is al een hele grote stap in de goede richting
en gisteren hulp gevraagd om het blokje erin te hangen
en bij deze is het gebleven , zodra ik eraan verder sleutel word de pagina gevuld !
de tafel was al stevig gevuld
Ondertussen had ik men 2takt blokje al binnen gedaan om te reviseren maar het was al snel veranderd in reviseren en tunen , dus de gietfouten zijn uit het blok gehaald & de cilinders zijn bijgewerkt , en alles wat aan vervanging toe was is vervangen zoals pistons , dichtingen , membramen zijn van origineel naar v-force4 gegaan en de timing is ook veranderd ! En de man was zo vriendelijk op men blokje een beetje op te beune
plaatje bij praatje.
en natuurlijk begon hij over de uitlaten enja ik had goldspeed erop zitten , klonken op hoge toeren echt zalig maar hij had op internet zitten surfen en zitten opzoeken over banshee-TUNING en natuurlijk waren er betere uitlaat opties enja een weekje of 2 later lagen deze op het postkantoor
Dan komt er altijd het kleine kind in elke mens omhoog bij het het uitpakken
onder de snippers zaten deze verstopt
De wereldberoemde TOOMEY T5 Pipe Kit with jet-Kit en air filter !
Toen telefoontje gekregen dat ik men frame en plastiek shit mocht binnenbrengen bij de spuiter als een bliksemschicht alles ingeladen en vertrokken en had al een hoekje in beslag genomen
en zoals de vorige keer heb ik alles zelf voorbereid , kappen stonden in grondlaag ben ik deze gaan mat schuren zo leren we nog iets bij !
Deze mat gezet en klaar voor het laagje lak
ondertussen met men 2 Quadpartners een roadtripje gedaan voor update's voor de Banshee
en thuisgekomen met
de 12'' achter en 8'' voor , met maxxis stryders eromheen ! 3+3 Quadmax achterassie & ART tankdoppie en een lock nut !
En heb ondertussen niet stil gezeten en me beziggehouden met het elektrische gedeelte van de shee , oude tape eraf gehaald en mooie propere tape eromheen , de fichkes mooi gemaakt !
en een weekje geleden kreeg ik een berichtje , Frame is klaar om op te halen
ik wou gaan voor een speciaal kleurtje (niet alledaags) menth bleu is een kleurtje van renault in combinatie met het parelmoer wit van peugeot zelfde kleur als ik mijn ex ltz had laten lakken ! en deze 2 bij elkaar
dat is al een hele grote stap in de goede richting
en gisteren hulp gevraagd om het blokje erin te hangen
en bij deze is het gebleven , zodra ik eraan verder sleutel word de pagina gevuld !
Mooi mooi ben benieuwd naar het volgende grts
Mooi project we liggen op dezelfde lengte kwa opbouw momenteel,
Alleen mijn word black.
Toomey t5 is een goedde pijp en mooi geluid dus goeie keuze
Ik nee aan dat de toomeys uit de usa komen? Hoe is dit verlopen met invoer?
Gr banshee03
Alleen mijn word black.
Gr banshee03
- ltz400cruizerr
- Easy Quadrider
Re: BansheeCruizer! Niewe lagers !
Zo vandaag de kans gekregen voor men nieuwe lagers erin te persen , nieuwe ball joints in de lower a arms , nieuwe lagers in de wielhubs(vooraan) , en ook in het lagerhuis van de achteras ! Gaat ie eens zo soepel lopen !
De pers van men collega
en hier alles nieuw erin
laatst nog eventjes bezig met de duimgas verfoplosser erop en schuren met dit resultaat zijn we gestopt , heeft niet het wauw effect maar ben er blij mee !
De pers van men collega
en hier alles nieuw erin
laatst nog eventjes bezig met de duimgas verfoplosser erop en schuren met dit resultaat zijn we gestopt , heeft niet het wauw effect maar ben er blij mee !
- ltz400cruizerr
- Easy Quadrider
jep komen van racingpowersports , invoer heb ik moeten betalen ! De waarde stond buitenkant op de doos was dit niet het geval had ik niets of veel minder moeten betalen !banshee03 schreef:Mooi project we liggen op dezelfde lengte kwa opbouw momenteel,
Alleen mijn word black.
Gr banshee03
enja er komt schot in de zaak hoor , ga ni vaak meer stil zitten hoor !
en thnx voor de positieve reactie !
Supergaaf project, als ik de onderdeel keuze zo zie kan het niet anders dan een groot succes worden.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
- ltz400cruizerr
- Easy Quadrider
Ik ga veel banshee forums af , veel lezen en foto's bekijken hoe of wat enja ik ga liever voor kwalitatief goed materiaal !Teunie schreef:Supergaaf project, als ik de onderdeel keuze zo zie kan het niet anders dan een groot succes worden.
-
- Easy Quadrider
komt goe broo