Dat straalzand kan gelijk mee met die bult puin wat daar naast ligt
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Mvg ferdi
als we iets doen , doen we het goed éhferdi schreef:Je pakt hem goed aan zo met dat zandstralen!
Dat straalzand kan gelijk mee met die bult puin wat daar naast ligt![]()
Mvg ferdi
Op foto zien ze er idd goed uit maar in werkelijkheid waren ze niet meer goed in mijn ogen ! Maar komt goed deze pagina gaat heel snel vervolg krijgenbanshee03 schreef:jammer van de kappen om te spuiten....
had ik persoonlijk niet gedaan kappen zien er zo op de fotos nog heel erg netjes uit.
had ze graag ook wel zo gehad in die kleur.
greetz
banshee03 schreef:oke ik ken hetmaar spuiten ben ik geen fan van het is zo kras gevoelig en alles ook al gebruik je ze alleen maar voor op de weg,en dan die steenslag dat nekt het gewoon helemaal,persoonlijk zouw ik liever kijken voor een niewe set kappen en de oude zo houwden voor het vieze weer enzo of mocht je eens wat bospaadjes etc willen opzoeken.
zo verziek je ook niet je niewe kappen of de gespoten.
gr banshee03
jep komen van racingpowersports , invoer heb ik moeten betalen ! De waarde stond buitenkant op de doosbanshee03 schreef:Mooi project we liggen op dezelfde lengte kwa opbouw momenteel,
Alleen mijn word black.
Toomey t5 is een goedde pijp en mooi geluid dus goeie keuze
Ik nee aan dat de toomeys uit de usa komen? Hoe is dit verlopen met invoer?
Gr banshee03
Ik ga veel banshee forums af , veel lezen en foto's bekijken hoe of wat enja ik ga liever voor kwalitatief goed materiaalTeunie schreef:Supergaaf project, als ik de onderdeel keuze zo zie kan het niet anders dan een groot succes worden.