suzuki LTZ 400

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
mitchh19
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 14
Lid geworden op: do 11 apr, 2013 15:36
Locatie: Nijmegen

suzuki LTZ 400

Bericht door mitchh19 »

goeiemiddag heren,

waarschijnlijk hebben jullie een topic als dit al veels te vaak gezien,

ik wil al sinds men 14e ofzo een quad hebben maarja daar had ik simpel weg geen geld voor en natuurlijk geen rijbewijs.
nu ik een baantje heb en mijn rijbewijs, zit ik er al een tijdje over te denken om er 1 aan te schaffen.
nou heb ik hier en daar al wat gelezen over beginner quads en verschillende prijzen,
de raptor 700 blijkt dus simpel weg de beste all around quad te zijn maar zeker geen goedkopen.

dus ben ik bij de LTZ400 gekomen wat ik zelf een mooie quad vind en ik veel mensen zie die deze quad aanraden.

alleeeen nou ik er een wil aanschaffen en hier en daar een beetje aan het rondkijken ben valt mij bij deze quad op de erge prijs verschillen, net zag ik er eentje ( 2006 ) voor 2250 euro en zag er goed uit. maar daaronder stond er weer eentje voor volgensmij 4500 euro ( 2008 ) en die is maar 2 jaar jonger en dan al de dubbele prijs moeten betalen terwijl er geen extra's opzaten??

dus bij deze wou ik even vragen waar moet je nou bij deze quad opletten bij de aanschaf? welk jaartal is bijv. beter dan de andere en waar moet ik op letten dat ik geen miskoop doe.. ohja ik wil tussen de 2000 en 3000 euro ongeveer uitgeven voor deze quad :)

alvast bedankt allemaal :D
op zoek naar een leuke quad als hobby, met kenteken :)
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: suzuki LTZ 400

Bericht door Jason McCoy »

Een carb model zou in nette staat tussen de 3000 en 3500 moeten doen en de nieuwere injectie modellen natuurlijk een stuk duurder. Je moet goed kijken of er een kenteken op zit (nl) en dan een kentekencheck uitvoeren op site van rdw. Dan kun je zien of het kenteken ook bij de quad hoort.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Plaats reactie