Goedemorgen quad rijders,
Nog even een update over mijn TGB 1000 blade.
Tot nu toe alleen maar problemen gehad de gekste dingen.
Zoals al twee keer de cvt snaar moeten laten vernieuwen en is nu weer stuk, dus heb nu in 2700km al drie snaren nodig gehad totale kosten €180,00 x 3 = €540,00 ex. Montage. Elke 1000km moet de olie in de motor,tussen bak,olie filter,lucht filter, cardan olie vervangen worden.
Het inhouden is ook weer toegenomen wat een zeer onbetrouwbaar idee geeft.
Wij zijn nu op vakantie en dacht laat ik de quad lekker meenemen op vakantie. Had ik beter niet kunnen doen na de eerste rit ging alles nog goed
![Schater Lachen :lol:](./images/smilies/icon_schater.gif)
maar dat duurde niet lang de tweede dag liepen alle vier de remmen vast en konden we geen kant meer op. Na het laten afkoelen van de remmen voorzichtig stapvoets naar ons vakantie adres gereden en de quad in de aanhanger gedaan om naar de dichtstbijzijnde TGB dealer te brengen. Wat bleek nu dat door de warmte de remmen zijn vastgelopen. De dealer heeft de remmen opnieuw afgesteld en toen was het probleem gelukkig verholpen. Ik dacht wat kan er nou nog meer gebeuren. Had ik dat maar nooit gedacht want na 200km rijden hoorde ik ineens een harde klap ik dacht wat nou weer
![Geschockeerd :shock:](./images/smilies/icon_shock.gif)
en ja hoor ik stond wederom in het pikke donker met mijn vrouw langs de weg. Ik heb de eigenaar van ons vakantie adres gebeld en die is naar ons toegekomen om ons weg te slepen. De volgende ochtend gekeken en de schrik was groot. De kap waar de cvt achter zit is volledig uit één gespat nu dan maar weer naar de dealer in Frankrijk om te kijken wat er nu weer aan de hand is. Ik houd jullie op de hoogte over het verloop.
Vriendelijke groet Marco
![Vereren :buig:](./images/smilies/icon_buig.gif)