warrior of smc xtreem
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
???????? Bestaat hier geen topic over ?den stef schreef:L.D heb je dan zulke slechte ervaring met smc?L.D. schreef:Miserie als je off-road rijdt hé
Als je altijd op de baan blijft zal het wel nog gaan denkik.
denk dat ik toch maar die warrior neem
t'Is wel zo dat ieder zijn eigen machine de beste vind, en dat is logisch.
Ik heb zelf een SMC X-treme en ben daar zeer tevreden van. Heb ook al met een Warrior gereden en ik hou het toch maar bij mijn quadje.
Dat Warrior beter of slechter is off road, kan ik niet zeggen. Ik rij immers 80% van de tijd on road. Maar de 20% dat ik off road rij, heb ik steeds veel plezier aan de SMC.
Als ik zou moeten kiezen tussen een nieuwe SMC of een Warrior van 2 jaar oud, ik zou het wel weten. Geen rommel van iemand anders! Geef mij maar de SMC, echt een super leuk quadje!
Dat Warrior beter of slechter is off road, kan ik niet zeggen. Ik rij immers 80% van de tijd on road. Maar de 20% dat ik off road rij, heb ik steeds veel plezier aan de SMC.
Als ik zou moeten kiezen tussen een nieuwe SMC of een Warrior van 2 jaar oud, ik zou het wel weten. Geen rommel van iemand anders! Geef mij maar de SMC, echt een super leuk quadje!
Second Place is First Looser
Als ik het geld zou hebben dan ging ik natuurlijk ook voor een warrior.
Daar moet ik eerlijk in zijn.
Maar helaas zo rijk ben ik niet.
En om toch nog op een quad te kunnen rijden heb ik de smc 170.
En ik vind hem net zo mooi als de warrior.
Maar de keuze ligt natuurlijk bij jou zelf.
Succes.
MVG. Wilko
Daar moet ik eerlijk in zijn.
Maar helaas zo rijk ben ik niet.
En om toch nog op een quad te kunnen rijden heb ik de smc 170.
En ik vind hem net zo mooi als de warrior.
Maar de keuze ligt natuurlijk bij jou zelf.
Succes.
MVG. Wilko
probeer het eens met lachen ook al doet dat pijn aan je gezicht
Linhai 260 black forest
Linhai 260 black forest
Wel, vorig jaar tufte ik nog rond met zo'n Aeon Cobra 50den stef schreef:L.D heb je dan zulke slechte ervaring met smc?L.D. schreef:Miserie als je off-road rijdt hé
Als je altijd op de baan blijft zal het wel nog gaan denkik.
denk dat ik toch maar die warrior neem
Dat was echt brol, zeker offroad, tis ook zo'n Aziatisch merk hé. Ik ken de mensen van m'n dealer nogal goed, die verkopen ook wel is SMC's, heb er eens mee gereden, en ja, beviel me niet zo... Ze zeiden mij ook dat het wat namaak was "blast" - "blaster"... En dat er geregeld is 1tje binnekwam met problemen, toch veel meer als de Yamaha's.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"