Aeon cobra 50cc opvoeren?

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
unknownmg
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: do 27 sep, 2007 15:59

Aeon cobra 50cc opvoeren?

Bericht door unknownmg »

Hallo mensen,

ik heb al bijna een jaar mijn cobra 50cc en hij loopt nu eindelijk helemaal goed. heb wel wat problemen meegehad maar vooruit die zullen we maar snel vergeten. ik heb afgelope week mijn tandwielen en ketting vervangen:

Voor : 19 tands
Achter: 28 tands
type: 428

ik had 4.7 grams rollen en nu 6grams rollen.
maar ikh eb het gevoel dat die ergens tegen gehouden word.. want hij zit voor mijgevoel met zijn toeren nog niet op top.
zijn er nog manieren om deze op te voeren? hij loopt nu ongeveer 40.. met varioring deral uit. ik zou hem graag 50 hebben lopen.
met de 6grams rollen maakt die eerst wel redelijk toeren en komt die op gang dan heeft die hele kleine dip.. en dan pakt die door.. maarja voor mij gevoel nog niet ver geneog.

zijn hier mensen die daar verstandvan hebben ?


Groeten
rubenzzz
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 07 okt, 2007 14:39

Bericht door rubenzzz »

Je moet je quad flink gaan afstellen, denk ik. Die van mij loopt standaart al 50, zonder er iets al aan gedaan te hebben
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3419
Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 23:04
Locatie: tienen, belgie

Bericht door zilladude »

de rollen terug iets lichter maken ! ze zijn te zwaar !
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
unknownmg
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: do 27 sep, 2007 15:59

Bericht door unknownmg »

rubenzzz schreef:Je moet je quad flink gaan afstellen, denk ik. Die van mij loopt standaart al 50, zonder er iets al aan gedaan te hebben


WOOT die van mij haalt 40 :S das echt niegoed kweet niet wat ik er anders aan meot maken

voor 19 tanden
achter 28 tanden en naja die 6gram doet weinig. terug naar de lichtere rollen en wat ng meer?
MirokoChoco
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 25 mei, 2018 20:44

Re: Aeon cobra 50cc opvoeren?

Bericht door MirokoChoco »

Beste,

Ik heb zelf ook zo een quad van het jaar 2014.
Normaal werke deze modellen op 2t en ik werk zo een beetje en suads en moto’s en bij deze quad ben ik gaan zoeken waar de afstelling zit en deze zit in de uitlaat.. standaard rijdt deze Max 55km/h met wat daling op de baan nu ben ik aan het wachten op men 2t sport uitlaat en als deze eronder zit is de afstelling weg dus zal hij veel meer trekkracht hebben en sneller kunnen rijden en dus naar zen volle vermogen kunnen gaan :D maar wat ik heb gelezen dat die van u maar 40 haalt klopt inderdaad niet dus daar zal u wel even moeten naar kijken.. :wink:
Gebruikersavatar
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 8394
Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
Locatie: Lunteren

Re: Aeon cobra 50cc opvoeren?

Bericht door Jason McCoy »

Misschien moet jij ook even kijken want je reageert op een bericht van 11 jaar geleden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Plaats reactie