Raptor 660 reservoir koelvloeistof
-
- Toeschouwer
Raptor 660 reservoir koelvloeistof
Ik ga aankomende zaterdag een raptor 660 bouwjaar 2002 halen en op de foto zie ik dat er geen reservoir koelvloeistof onder de spat bord zit ik had de verkoper gevraagd hoe dat kan dat er geen reservoir bij is hij zegt dat alle 2002 modellen allemaal geen reservoir bij komt dat het koelvloeistof direct in de radiateur gaat ik had het even op internet gezocht maar ik vindt alleen maar met reservoir onder de spatbord is dat normaal dat een raptor 660 geen reservoir hebben of is dat juist niet goed ?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Re: Raptor 660 reservoir koelvloeistof
Beste,
Goed is het zeker niet standaard hoort er een reservoir onder te zitten bouwjaar 2002 is ook niet helemaal geweldig hebben nog kwaaltjes beter kun je een zoeken vanaf bouwjaar 2003 en niet met een blauw frame of je moet door sparen voor een Raptor 700
Goed is het zeker niet standaard hoort er een reservoir onder te zitten bouwjaar 2002 is ook niet helemaal geweldig hebben nog kwaaltjes beter kun je een zoeken vanaf bouwjaar 2003 en niet met een blauw frame of je moet door sparen voor een Raptor 700
-
- Toeschouwer
Nee sorry een raptor 700 gaat het niet worden want voor een prijs van een 700 heb ik een golf 6 gti voor
Keuzes moet je maken spaar niet op het kopen van een quad of je moet zelf al handig zijn... en dan kan t nog duur worden als je het zelf niet kunt maken
Ik heb zelf een Raptor 660 gehad, veel plezier van gehad maar ook veel mee bezig geweest qua sleutelen. Het minste wat ik heb gehad is dat er een nok in de versnellingsbak was afgebroken (ik had een 2001 model). Beter kun je idd een 2003 of nieuwer pakken. Als je nog een tijdje geduld hebt is misschien een 700 ook een optie, in de wintertijd zijn de prijzen vaak wat lager.
Anders is misschien een suzuki ltz 400 ook een mooi alternatief.
Maar een reservoir moeten ze allemaal hebben
Precies Patje quads kosten geld en blijven geld kosten van mij is ook een 2001 erPatje88NL schreef:Ik heb zelf een Raptor 660 gehad, veel plezier van gehad maar ook veel mee bezig geweest qua sleutelen. Het minste wat ik heb gehad is dat er een nok in de versnellingsbak was afgebroken (ik had een 2001 model). Beter kun je idd een 2003 of nieuwer pakken. Als je nog een tijdje geduld hebt is misschien een 700 ook een optie, in de wintertijd zijn de prijzen vaak wat lager.
-
- Toeschouwer
Het heeft toch te maken met hoe je er mee om gaat toch dat het geld blijft kosten ?
Nou dat kun je van twee kanten bekijken...jairsavage20 schreef:Het heeft toch te maken met hoe je er mee om gaat toch dat het geld blijft kosten ?
Je koopt geen quad om 50 kmh te rijden mijn mening ook niet alleen voor op de straat.... en wat hebben de vorige eigenaren er allemaal mee uitgehaald
Conclusie:
Is dat t meestal toch wel wat geld kost onderdelen zijn vaak prijzig
Mijne heb ik vorig jaar helemaal opgeknapt van voor tot achter maar heeft me aardig wat tijd en geld gekost ook al heb ik alles zelf gedaan van frame tot blok
-
- Toeschouwer
Ja das waar maar is moeilijk te achter halen wat de vorige eigenaren ermee hebben gedaan
Daar kom je pas achter als je hem een tijdje gaat rijdenjairsavage20 schreef:Ja das waar maar is moeilijk te achter halen wat de vorige eigenaren ermee hebben gedaan
Klopt, is altijd afwachten wat je koopt, en hoe je er zelf mee omgaat. Maar slijtage delen hou je altijd.