honda ex 400
-
- Quadrunner
- Contacteer:
honda ex 400
weet er iemand waarom de meeste freestylers van amerika het meest met zo'n honda rijden? is er daar iets specifieks aan voor zulke toeren mee uit te halen of is dat louter toeval.
-
- Quad Expert
in huevos 5 is die er ook terug in, en daar doet ie wel echt zot
rijd ie daar een bergske af op zen achterste wielen, springt hij en als hij neer komt vliegen z'n achterslijklappen der af , en dan springt hij nog 'ns en land hij zo hard dat 'm met zen kop op zen stuur land, heel zenne kop vol bloed
rijd ie daar een bergske af op zen achterste wielen, springt hij en als hij neer komt vliegen z'n achterslijklappen der af , en dan springt hij nog 'ns en land hij zo hard dat 'm met zen kop op zen stuur land, heel zenne kop vol bloed
Pure adrenaline attached with a license plate !
-
- Quadrunner
- Contacteer:
als je 't weldegelijk van huevos hebt, denk ik dat 't gewoon ligt om dat ôp dat moment in amerika de beste en lichste maar quads met genoeg vermogen waren. want in huevos 4 (die film is toch al redelijk oud) rijden er redelijk veel ex400 rijden. terwijl er in Huevos 5 en 6 redelijk veel raptors rijden. en mischien 2 ex400
dus ik denk gewoon dattet dus toen de beste quads waren voor stuntgebruik
dus ik denk gewoon dattet dus toen de beste quads waren voor stuntgebruik
Pure adrenaline attached with a license plate !
De honda-frames zijn heel goed uitgebalanceerd en ideaal om te springen en te freestylen.
Frame van de 250r,300ex,400ex is vrijwel hetzelfde.
Bovendien was de 400ex idd zeer populair tijdens het filmen, nu zullen er meer YFZ's tussenzitten denk ik.
Frame van de 250r,300ex,400ex is vrijwel hetzelfde.
Bovendien was de 400ex idd zeer populair tijdens het filmen, nu zullen er meer YFZ's tussenzitten denk ik.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quadrunner
- Contacteer:
er is mij ooit eens verteld dat bij de honda de motor meer naar achter geplaatst is en dat deze daardoor beter zou zijn om te springen, bij de raptor zou dit niet zo zijn en zou hij vlugger de neiging hebben om te "stuiken". ik heb nog niet met een honda gereden dus weet ik in feite het verschil niet, maar zou dit kunnen kloppen?
Ja, en bovendien is het Raptorblok veel zwaarder en hoger, dit versterkt dat effect nog eens extra.wantjes schreef:er is mij ooit eens verteld dat bij de honda de motor meer naar achter geplaatst is en dat deze daardoor beter zou zijn om te springen, bij de raptor zou dit niet zo zijn en zou hij vlugger de neiging hebben om te "stuiken". ik heb nog niet met een honda gereden dus weet ik in feite het verschil niet, maar zou dit kunnen kloppen?
DQT -Dangerous Quadracing Team-