Welke Sportuitlaat
-
- Easy Quadrider
Welke Sportuitlaat
hallo,
Ik rij nu met een Raptor 660r en ik ben op zoek naar een geschikte uitlaat
,weet alleen nie welke!
-rino
-FP
-fmf
-hmf
-yoshimura
-white brother en nog vele andere
graag jullie gedacht!!!
,weet alleen nie welke!
-rino
-FP
-fmf
-hmf
-yoshimura
graag jullie gedacht!!!
YFM 660r raptordriver
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Easy Quadrider
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Easy Quadrider
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ik ken een paar gasten uit jouw buurt (Oeselgem) met Yoshi op Raptors. Zend mij anders eens een mailtje, dan geef ik hun adres door, kan je even gaan luisteren.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Re: Welke Sportuitlaat
heb net fmf besteld (bij ralph)Mestdagh Alexander schreef:hallo,
,weet alleen nie welke!
-rino
-FP
-fmf
-hmf
-yoshimura
graag jullie gedacht!!!
yoshimura, geeft enkel meer lawaai
white brothers is ook optie.
[quote="L.D."]FMF zal zeker niet slecht zijn. Maar heb altijd horen zeggen dat Yoshi de beste performance heeft.[/
nee, dat is niet per definitie zo.
verschillen zijn minimaal, bijv. 0,2 pk bij 9500 rpm.
sommige systemen geven meer onderin en andere andersom.
het heeft ook te maken wat je met je quad doet, rij je mx gebruik je relatief minder max toeren dan bij strandrace met een rechtuitstuk van 1.5 km.
en dan nog, dan geeft de ene pijp ietsiepeitsie meer, als je jetting niet in orde is win je nog niks, als je bandenkeuze verkeerd is verlies je alleen maar.
en als je niet kunt rijden kost het eigenlijk alleen maar geld.
denk erom al die dynocharts zijn op max power en de beste van een paar runs per afstelling met maximaal grip op de rol.
en het is absoluut niet zo, dat de lawaaiigste pijp het meeste vermogen geeft.
er zijn zware 4 takt rijders die werkelijk alles erop hebben wat er maar te koop is en worden op het circuit gelapt door jochies op een blastertje
doei doei
nee, dat is niet per definitie zo.
verschillen zijn minimaal, bijv. 0,2 pk bij 9500 rpm.
sommige systemen geven meer onderin en andere andersom.
het heeft ook te maken wat je met je quad doet, rij je mx gebruik je relatief minder max toeren dan bij strandrace met een rechtuitstuk van 1.5 km.
en dan nog, dan geeft de ene pijp ietsiepeitsie meer, als je jetting niet in orde is win je nog niks, als je bandenkeuze verkeerd is verlies je alleen maar.
en als je niet kunt rijden kost het eigenlijk alleen maar geld.
denk erom al die dynocharts zijn op max power en de beste van een paar runs per afstelling met maximaal grip op de rol.
en het is absoluut niet zo, dat de lawaaiigste pijp het meeste vermogen geeft.
er zijn zware 4 takt rijders die werkelijk alles erop hebben wat er maar te koop is en worden op het circuit gelapt door jochies op een blastertje
doei doei
FMF of FP als je wat minder geld ter beschikking hebt
Yoshimura is mss wel wat beter maar keesie heeft volkomen gelijk dat je door enkel een uitlaatje met 2pk's ofzo meer geen race wint
Je kan ook eens een DMC (duncan) proberen, zie je veel in america maar maken wel veel geluid
Maar tja, de mensen die zich daar aan storen vinden een onbegrensde standaard uitlaat ook al vervelend dus...
Yoshimura is mss wel wat beter maar keesie heeft volkomen gelijk dat je door enkel een uitlaatje met 2pk's ofzo meer geen race wint
Je kan ook eens een DMC (duncan) proberen, zie je veel in america maar maken wel veel geluid
Maar tja, de mensen die zich daar aan storen vinden een onbegrensde standaard uitlaat ook al vervelend dus...
Aftermarket dempers geven meestal toch een flink geluid, dus als geluid echt een issue is moet je standaard blijven rijden.
Ben het ook eens met wat Keesie zegt, en ik denk dat het misschien het handigste is om gewoon een demper te kopen die makkelijk te krijgen is en waar veel goede ervaringen mee zijn.
Rino of FP zijn hier in Belgie vrij populair en op elke hoek van de straat te krijgen (bij wijze van spreken dan)
Ben het ook eens met wat Keesie zegt, en ik denk dat het misschien het handigste is om gewoon een demper te kopen die makkelijk te krijgen is en waar veel goede ervaringen mee zijn.
Rino of FP zijn hier in Belgie vrij populair en op elke hoek van de straat te krijgen (bij wijze van spreken dan)
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Easy Quadrider