yamaha blaster of warrior
ok, ik ben er overheen.ik neem een blaster, nu ik het niuews hbe gehoord van een bakkie onder je zadel. ik denk ook dat die raptor nu nog te ruig voor me is, en warrior zou ik niet weten mar die is wat aan de zware kant, dus dat kost mij teveel geldvoor verschepen.ik ga als ik mn blaster heb(duurt nog paar maanden hoor ) ga ik hem ook tunen denk ik als ik er aan gewendt ben. dan koop ik lekker over 2-3 jaar een kawasaki kfx 700(ik ben verslaaaaaaaafd aan die kawasjaakies) das tog egt mn droomquad(qua looks)
wie ree hier ook alweer kawa? ff zoeken daarvoor
wie ree hier ook alweer kawa? ff zoeken daarvoor
Momenteel: Raptor 660
Hiervoor: Yamaha Badger 80, Yamaha Banshee
btw ik heb ook een blaster
echt een goeie beginners quad (ik weet wel dat je een badger had, maar dit is toch wat anders hoor) en voor jou gebruik is ie perfect.
je zal geen spijt hebben en is ie na een tijd een beetje te plat kan jem nog altij tunen
en als je 't tunen tegoei wilt doen, dan kan je ook zo beginnen
echt een goeie beginners quad (ik weet wel dat je een badger had, maar dit is toch wat anders hoor) en voor jou gebruik is ie perfect.
je zal geen spijt hebben en is ie na een tijd een beetje te plat kan jem nog altij tunen
en als je 't tunen tegoei wilt doen, dan kan je ook zo beginnen
Pure adrenaline attached with a license plate !
cool....die groene is egt mooi man.... heeft ie die gaten + gaas zelf gemaakt in voorkant??? zo nee, is dat gewoon zelf te doen? lijkt me wel vet... hoe snel gaat aan standard blaster? en als je wat performance doet, wat haalt ie dan. is het op boren van cc trouwnes goed of slecht voor de quad? want er staan ook een paar te koop die opgeboord zijn tot en met 240 cc....
als ik de buitenkant mooier zal maken(spuiten:D)wat dachten jullie van witte kap, met beige seats?
als ik de buitenkant mooier zal maken(spuiten:D)wat dachten jullie van witte kap, met beige seats?
Momenteel: Raptor 660
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Dat gaas is supersimpel zelf erop te maken, gewoon racegaas halen bij een of andere scooterhandel/winkel, btje opmeten, gaatjes boren en af....
Persoonlijke raad: ik zou geen witte kappen doen! Er komen altijd krassen op (hoe mooi je je quadje ook wilt houden) en daar gaat zand of stof inzitten en dat krijg je niej goed uit... op mijn blauwe bekapping zie je dat zelfs goed dus moet je nagaan op de witte...
Het loopt wel sneller kapot natuurlijk als je dat doet... ligt er ook dus aan hoe je hem af hebt gesteld... Ik zou eerste maar standaard kopen... daar valt echt dikke lol mee te beleven al dus.....
Persoonlijke raad: ik zou geen witte kappen doen! Er komen altijd krassen op (hoe mooi je je quadje ook wilt houden) en daar gaat zand of stof inzitten en dat krijg je niej goed uit... op mijn blauwe bekapping zie je dat zelfs goed dus moet je nagaan op de witte...
Het loopt wel sneller kapot natuurlijk als je dat doet... ligt er ook dus aan hoe je hem af hebt gesteld... Ik zou eerste maar standaard kopen... daar valt echt dikke lol mee te beleven al dus.....