enkele foto's van nachtritjes op militair domein
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
enkele foto's van nachtritjes op militair domein
Vond dat er wat weinig 'utility' foto's waren.
Hier wat foto's van op militair domein, de perfecte plaats om te rijden.
Dit is geen rivier, er staat enkel wat veel water op het "bospad"
kleine de-tour door het bos moeten maken omdat er wat te grote obstakels waren
nope, is geen vijver
zat lichtelijk vast, door overvloed aan water ziet ge natuurlijk niet waar ge inrijd
na de rit, de groene Kawa zijn 'aandrijving' of hoe noemt het aan zijn achteras kookte letterlijk, olie borrelde eruit, iet met versleten tandwiel of dergelijk bleek achteraf
kapotte tank, staan er wel meerdere... binnenkort misschien ook wat vastgelopen quads
amai, het is mij gewoon gelukt foto's te plaatsen, tenminste als ze ook door anderen gezien kunnen worden...
Hier wat foto's van op militair domein, de perfecte plaats om te rijden.
Dit is geen rivier, er staat enkel wat veel water op het "bospad"
kleine de-tour door het bos moeten maken omdat er wat te grote obstakels waren
nope, is geen vijver
zat lichtelijk vast, door overvloed aan water ziet ge natuurlijk niet waar ge inrijd
na de rit, de groene Kawa zijn 'aandrijving' of hoe noemt het aan zijn achteras kookte letterlijk, olie borrelde eruit, iet met versleten tandwiel of dergelijk bleek achteraf
kapotte tank, staan er wel meerdere... binnenkort misschien ook wat vastgelopen quads
amai, het is mij gewoon gelukt foto's te plaatsen, tenminste als ze ook door anderen gezien kunnen worden...
-
- Quadrider
-
- Quadrider
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Was dat legaal of illegaal ? Anders wil ik gerust een afspreken om eens te gaan rijden. Weet dat het daar super is.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
jah... is te zien wat je illegaal noemt... eigenlijk mag je er niet komen, maar is niet afgesloten met draad of dergelijke, hangt hier en daar een bemost plakkaatje dat ik niet gezien heb. Heb er nog nooit iemand tegengekomen, dat is het stuk waar de tanks trainen, aan de overkant van de steenweg daar is het schietveld, dat is wel afgesloten en daar kan je best niet komen aan de naam af te leiden.
Is het militair domein van hechtel, ik ga er en in koersel op en kom er 2 uur later uit achter hechtel.
veel modder, wat bergjes, heuvels, delen met losse zand, bossen, water, alles op 1 groot terrein. In de winter ook mooie zichten, en dan het ijs dat het parcours extra interessant maakt.
Wil er wel eens heen gaan met groepje, maar groep mag niet te groot zijn zodat je niet teveel aandacht trekt.
Is het militair domein van hechtel, ik ga er en in koersel op en kom er 2 uur later uit achter hechtel.
veel modder, wat bergjes, heuvels, delen met losse zand, bossen, water, alles op 1 groot terrein. In de winter ook mooie zichten, en dan het ijs dat het parcours extra interessant maakt.
Wil er wel eens heen gaan met groepje, maar groep mag niet te groot zijn zodat je niet teveel aandacht trekt.
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
@Johan h kunnen eens zien of we er met enkele quads eens kunnen doorgaan. Mol is toch een eindje niet?
@ blasterke27 water is inderdaad koud, maar als ge iet doet moede het tegoei doen zeg ik altijd e
@ quadbabe#72 snachts is inderdaad fijn, ben er nog maar 1x overdag geweest, was wel mooi om eens te zien bij daglicht.
@ blasterke27 water is inderdaad koud, maar als ge iet doet moede het tegoei doen zeg ik altijd e
@ quadbabe#72 snachts is inderdaad fijn, ben er nog maar 1x overdag geweest, was wel mooi om eens te zien bij daglicht.
-
- Quad Expert