Scooter tuning

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door KrisZ400 »

Ludovic 250 schreef:de mijne gaat nu een 85-90 km/h,normaal doen ze er 8/h af op de rollen en je moet een eikingsbewijs vrage.
ge moet zien datem hard genoeg gaat om te kunne vluchten hé,en anders moet gem 45 late gaan
die 8 per uur was er toen al afgedaan!! en da eikingsbewijs hadden ze net opzak dus... En van vluchten was geen sprake als ze u klemrijden met een burgerauto. En ik kan u verzekeren dat ge op die moment nie weet wa er aan de hand is. Als ik gezien had dat ze mij al een tijdje aant volgen waren hadden ze mij ook nooit gepakt want ik ken hier die wegen beter als de flikken :twisted: maar daar had ik het eigenlijk niet over. Het was maar gewoon om te zeggen dat ik het onverantwoord vind hoe snel sommige scooters rijden en dan ook nog zo gek als als er een beetje volk in de buurt staat. Ik zou zegge rijd met verstand en vertrek gewoon optijd want als ik hoor van men zus wa er ooit binnenkomt int zieken huis en da dan voor ne stomme brommer.....
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

Blasterke200 schreef:
Ludovic 250 schreef:de mijne gaat nu een 85-90 km/h,normaal doen ze er 8/h af op de rollen en je moet een eikingsbewijs vrage.
ge moet zien datem hard genoeg gaat om te kunne vluchten hé,en anders moet gem 45 late gaan
die 8 per uur was er toen al afgedaan!! en da eikingsbewijs hadden ze net opzak dus... En van vluchten was geen sprake als ze u klemrijden met een burgerauto. En ik kan u verzekeren dat ge op die moment nie weet wa er aan de hand is. Als ik gezien had dat ze mij al een tijdje aant volgen waren hadden ze mij ook nooit gepakt want ik ken hier die wegen beter als de flikken :twisted: maar daar had ik het eigenlijk niet over. Het was maar gewoon om te zeggen dat ik het onverantwoord vind hoe snel sommige scooters rijden en dan ook nog zo gek als als er een beetje volk in de buurt staat. Ik zou zegge rijd met verstand en vertrek gewoon optijd want als ik hoor van men zus wa er ooit binnenkomt int zieken huis en da dan voor ne stomme brommer.....
....en hoeveel der onder de grond steken, enkele weeken geleden hier in rillaar (was in aarschot gebeurt) ook nen jonge gast verongelukt met zo'n wallaroo'ke, en da was ook ni van maar 45km/u te rijden + hij had dan nog ni eens nen helm op :evil:
Pure adrenaline attached with a license plate !
Firestarter

Bericht door Firestarter »

ik vind da ook, ofwel 45 ofwel vlug genoeg om weg te rijden...
KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door KrisZ400 »

Firestarter schreef:ik vind da ook, ofwel 45 ofwel vlug genoeg om weg te rijden...
Er komt ne tijd dat ge anders gaat denken....
Firestarter

denk het niet mijn brommerjaren zijn voorbij, ik wil nu beginnen aan m'n quadjaren :D
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

Firestarter schreef:denk het niet mijn brommerjaren zijn voorbij, ik wil nu beginnen aan m'n quadjaren :D
en een quad mag je zo hard opdrijven als je wilt :wink:
KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door KrisZ400 »

Firestarter schreef:denk het niet mijn brommerjaren zijn voorbij, ik wil nu beginnen aan m'n quadjaren :D
Die zijn nog veel gekker :lol: :lol:
Firestarter

ja veel gekker en veeeeel duurder :cry:
Firestarter

VERKOCHT :D
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

proficiat 8)
en, welke quad heb je in je gedachten??? :wink:
Firestarter

Ik dacht aan een blaster maar hij moet ingeschreven zijn als 4 wielige motorfiets zodat ik er met een autorijbewijs mee kan rijden...
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

Firestarter schreef:Ik dacht aan een blaster maar hij moet ingeschreven zijn als 4 wielige motorfiets zodat ik er met een autorijbewijs mee kan rijden...
je kan de blaster nu alleen nog maar zo inschrijven. als landbouwvoertuig gaat niet meer, vroeger wel
ltz400 boy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door ltz400 boy »

nu kan je alleen nog een quad inschrijven als landbouwvoertuig als je een kardan hebt he of heb ik het mis
1ste quad ltz400 model 2003-2004
NU LTZ400 MODEL 2005 ! dit is pas een beest
opties : goldspeed nerfbars , tusk stuur , ufo handbeschermers
en minnenkort andere carbu volledige fp uitlaat en nog veel meer

ps: verslijt je banden, niet je ziel
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Dit moet er op komen:

Hebo Manston Replica cilinder
Yasuni Carrera 16 uitlaat
Dell'ortho 21mm carb
Hebo koppeling en vario
Doppler krukas

Lijkt me een goeie set-up om mee te beginnen, nu nog wat sparen :)
adlyRocky
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door adlyRocky »

Ik heb nog een leuk setje liggen 2 weken oud.

Polini evo 70 cc lc min type 2
Polini evo Krukas pen 10
Evo vario type 6
2g Polini Racing koppeling
Carb 21 mm Del met choke

Alles is door een klant van mij besteld en heb het ook onder zijn aerox gezet van 4 maandjes oud nu heeft hij er 2 weken mee gereden en heeft
die bij mij zijn aerox ingeruild voor een adly rocky quad dus heb alle onderdelen er weer afgehaald en de scooter is nu origineel nu heb ik dit setje nog liggen in nieuwstaat hij was er toen de tijd 1400 Euro voor kwijt.

Voor 600 Euro is het voor jou en dat lijkt mij wel een koopje. :wink:

Mocht je intresse hebben ik je blok of cil te laten tunen ik heb nog een goeie kennis met ervaring en een tovami testbank ze doen zelf ook races
met die zip sp tjes.

Raymon.
Plaats reactie