olie banshee
olie banshee
ja ik krijg mijn banshee volgende week weer terug want de motor was in elkaar gelopen maar ik wou nu even weten welke 2takt olie ik dan het beste kan gebruiken synthetische of niet synthetische en ook wat ik het best voor versnellingsbak olie ik kan gebruiken
alvast bedankt
alvast bedankt
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ik heb gebruik castrol tts vul synthetische voor bij de benzine hè
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrider
-
- Easy Quadrider
-
- Quadracer
- Contacteer:
vol synthetisch blijft beter smeren maar verbrand slechter geloof ik. Voor hoge toeren blokken (crossers banchees) volsynthetisch gebruiken en een beetje te vet kan ook geen kwaad maar niet overdrijven.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Toeschouwer
mengsmering
je moet castrol 747 gebruiken de beste die er is voor je lagers en de rest van je blok
kost veel geld voor een bus 24 euro maar ik zweer er bij
probeer maar een het ruik nog lekker ook
kost veel geld voor een bus 24 euro maar ik zweer er bij
probeer maar een het ruik nog lekker ook
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ik gebruik nu denicol veel beter maar wel bitje duurder
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
motul 600 100% syntetich !!,als ik jou moes aanraden van 2 takt olie zou ik van motul pakken , ik ken nk, wk zijspan crossers zijn al een paar keer wk-kapioen en nk-kapioen geweest en die zeiden dat je aan hun zuigers niks kon zien, zou je zo nog mee kunnen rijden ,maar hun konden geen risico nemen en deden er een nieuwe altijd in en bij de andere crossers die andere olie gebruikte daar kon je zien dat de zuiger al veel geleden had, dus motul is naar mijn mening de beste olie, iik raad motul 600 aan !!