Neeroeteren gaan we 100% een keer heenHanzie schreef:aaah eindelijk het echte werk!
als je hem aan het rijden hebt, geef je maar een seintje dan spreken we eens een keertje af
=| Project :: KTM Dale |=
-
- Quadrunner
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
www.msn.nl aanmelden en eigen groep maken
Dank je, maar ik herinnner me dat ik nog een uploadit.org account heb
Vandaag heb IK ff met karton bedacht hoe we het beste de ophangingen en al kunnen maken, suggestie's zijn welkom
Me pa was aan't oefenen met Tig ALu lassen, na een flink aarsenaal aan scheldwoorden en kung fu technieken op het lasapperaat los te hebben gelaten ging het eindelijk de goede kant op. Dat lassen komt dus wel goed Alleen de "speciale" kap die me pa gekocht heeft blijkt niet te werken, als je gaat lassen moet het glas donker worden zodat je niet verblindt wordt, maar dit werkt dus niet.
Ook ff een foto van de nieuwe ball-joints en stuurkogels.
Vandaag heb IK ff met karton bedacht hoe we het beste de ophangingen en al kunnen maken, suggestie's zijn welkom
Me pa was aan't oefenen met Tig ALu lassen, na een flink aarsenaal aan scheldwoorden en kung fu technieken op het lasapperaat los te hebben gelaten ging het eindelijk de goede kant op. Dat lassen komt dus wel goed Alleen de "speciale" kap die me pa gekocht heeft blijkt niet te werken, als je gaat lassen moet het glas donker worden zodat je niet verblindt wordt, maar dit werkt dus niet.
Ook ff een foto van de nieuwe ball-joints en stuurkogels.
Laatst gewijzigd door SlOoT op zo 21 nov, 2004 13:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.