=| Project :: KTM Dale |=
- dick visser
- Toeschouwer
- dick visser
- Toeschouwer
Ik meen mij toch te herinneren dat ik dit las:
Maar goed, het gaat hier inderdaad om de quad van Slootje.kan mij soms serieus ergeren aan zijn opmerkingen over iets waar hij "bijna" niks vanaf weet. Zoals in die topic van sg6 (over durablue as) die dagelijks met lagers en toestanden te maken krijgt en nog ga jij zeggen hoe het eigenlijk in elkaar zit
Het gaat niet specifiek over die lagersRalph schreef:Ik meen mij toch te herinneren dat ik dit las:Maar goed, het gaat hier inderdaad om de quad van Slootje.kan mij soms serieus ergeren aan zijn opmerkingen over iets waar hij "bijna" niks vanaf weet. Zoals in die topic van sg6 (over durablue as) die dagelijks met lagers en toestanden te maken krijgt en nog ga jij zeggen hoe het eigenlijk in elkaar zit
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
okRalph schreef:De strijdbijl wordt dan maar begraven
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
Vandaag weer aan de slag. Uitlaat hebben we een beetje op de plaats gezet, tussen demper krijgt ook een mooi plekje. Misschien dat we morgen al de hele uitlaat in elkaar hebben.
Ik heb de onderdelen voor de voor ophanging en radiateur ophanging gedeeltelijk al gemaakt. Morgen ga ik weer verder.
Ook was het kleine blaag weer eens heel lastig, dus......
Ik heb de onderdelen voor de voor ophanging en radiateur ophanging gedeeltelijk al gemaakt. Morgen ga ik weer verder.
Ook was het kleine blaag weer eens heel lastig, dus......
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.