KTM gaat verder dan ofzo dan? En stappen die hollanders op? Ik hoorde namelijk dat die oostenrijkers de boel daar wilden gaan regeren.Vyrena schreef:Ze zijn uit elkaar gegaan en 1tje gaat verder ofzow dat is wat ik er van gehoord/begrepen heb
En ik weet ckers dat ze super verstand hebben van vering daarzo
vering afstelling
-
- Toeschouwer
met alle technische kennis moet er wel een zijn die mij hier kan helpen,
of is vering afstellen dan toch zo ingewikkeld?
btw, volgens mij is de beste in vering afstellen Suspension Performence
in valencien, mo die gasten vragen ook hun prijs 250 euro gewoon voor afstelling: ander klepkes olie.. nog geen veren, ma tis wel bere goe gedaan! verleden jaar geweest voor een mix aarde-zand afstelling: was zeer goe maar kzou nu enkel gaan voor astelling aarde, in maart.
dus nog efkes doorzoeken
in valencien, mo die gasten vragen ook hun prijs 250 euro gewoon voor afstelling: ander klepkes olie.. nog geen veren, ma tis wel bere goe gedaan! verleden jaar geweest voor een mix aarde-zand afstelling: was zeer goe maar kzou nu enkel gaan voor astelling aarde, in maart.
dus nog efkes doorzoeken
niets wilder dan een upgedreven berg geite
Er zijn wel afstellers die beter zijn hoor, WP is beter, alsook technical touch en ohlins. Dit zijn echt de top suspensionafstellers.2-wiel kawa-Boy schreef:met alle technische kennis moet er wel een zijn die mij hier kan helpen,
dus nog efkes doorzoeken
-
- Toeschouwer
Voor wp zou ik motorfret pm'en,2-wiel kawa-Boy schreef:heb je soms concreet adres waar ik terecht kan?
Technical touch: http://www.technical-touch.com
ohlins: http://www.ohlins.nl
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
in uden zit dus onze nederlandse importeur:Vyrena schreef:We zeggen ook niet dat die verwijnd
En uden dan? daar zit er toch ook 1 of ik meot me vergissen in de naam
WP Benelux
Oostwijk 1a
5406 XT Uden
Benelux
Werk: +31-413 255 400
Fax op werk: +31-413 255 123
E-mail: wp@wp.nl
-
- Toeschouwer