DQT Forum TERUG ONLINE ! ! !
DQT Forum TERUG ONLINE ! ! !
Sinds een paar dagen heeft DQT ook een eigen forum..
néé, niet om QFB te ondermijnen
gewoon voor onze leden, om lokaal wat lol te trappen, en dingen af te spreken...
Jullie mogen altijd eens komen zien en meezeveren, kan géén kwaad !
laat eens weten wat jullie van 't initiatief vinden, is 't forum snel genoeg, etc...
DE LINK : http://www.quadforum.be
Cya
DQT
néé, niet om QFB te ondermijnen
gewoon voor onze leden, om lokaal wat lol te trappen, en dingen af te spreken...
Jullie mogen altijd eens komen zien en meezeveren, kan géén kwaad !
laat eens weten wat jullie van 't initiatief vinden, is 't forum snel genoeg, etc...
DE LINK : http://www.quadforum.be
Cya
DQT
Laatst gewijzigd door AlfA op vr 04 mar, 2005 12:36, 4 keer totaal gewijzigd.
Re: DQT Forum
oh niet?AlfA schreef:néé, niet om QFB te ondermijnen
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Hier ook even een opheldring over de kalender die niet toegankelijk is..Vyrena schreef:Nee vast niet
Waarom kan ik niet bij kalender?
We rijden meestal op privé terreinen, zoals jullie al gezien hebben in onze filmpjes, en we willen een beetje controle houden op wie dat er komt rijden, vandaag dar alleen DQT leden de kalender kunnen bekijken.
dit wil dus NIET zeggen dat we niemand toelaten... de momenten dat we op openbare terreinen ofzo gaan zullen we dat zoals altijd melden op QFB.
De kalender op DQT was alleen bedoeld om net die hele belangstelling op die terreinen te vermijden. We hebben een aantal mensen waar we regelmatig het terrein van kunnen gebruiken, op voorwaarde dat we de groep klein houden. en dat willen we dus ook zo houden. Ik besef héél goed dat we over het aantal terreinen dat we hebben zéker niet mogen klagen, dus we koesteren de eigenaren goed
Ik hoop dat jullie dat een beetje kunnen begrijpen...
AlfA
-
- Quadrider
AlfA schreef:Hier ook even een opheldring over de kalender die niet toegankelijk is..Vyrena schreef:Nee vast niet
We rijden meestal op privé terreinen, zoals jullie al gezien hebben in onze filmpjes, en we willen een beetje controle houden op wie dat er komt rijden, vandaag dar alleen DQT leden de kalender kunnen bekijken.
dit wil dus NIET zeggen dat we niemand toelaten... de momenten dat we op openbare terreinen ofzo gaan zullen we dat zoals altijd melden op QFB.
De kalender op DQT was alleen bedoeld om net die hele belangstelling op die terreinen te vermijden. We hebben een aantal mensen waar we regelmatig het terrein van kunnen gebruiken, op voorwaarde dat we de groep klein houden. en dat willen we dus ook zo houden. Ik besef héél goed dat we over het aantal terreinen dat we hebben zéker niet mogen klagen, dus we koesteren de eigenaren goed
AlfA
groot gelijk
St-service
onderhoud-herstellingen-revisie motor - veering
cross-enduro-supermotard-quad-...
0479 32 46 49
onderhoud-herstellingen-revisie motor - veering
cross-enduro-supermotard-quad-...
0479 32 46 49
-
- Easy Quadrider
maar waarom laten julie niet iedereen toe op kalender, en spreek onder mekaar af dat julie niets af spreken op het forum maar in een PM wand stelt u voor dat er iemand anders iets regelt om ergens te gaan rijden een rit voorbeeld of als julie nu af spreken op een terein waar iedereen op kan gaan rijden, vb budel of zo? is een voorstel he
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
-
- Quadrunner
en waarom kom jij dan nog altijd op onze terreinen rijden zonder dat we jouw uitnodigen?AlfA Geplaatst: Do Dec 16, 2004 12:24 am Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Vyrena schreef:
Nee vast niet
Hier ook even een opheldring over de kalender die niet toegankelijk is..
AlfA
====>team DQT<====
trx450r
trx450r
Wat nut heeft dan een kalender, als we niet daarin kunnen afspreken???S.W.A.T. schreef:maar waarom laten julie niet iedereen toe op kalender, en spreek onder mekaar af dat julie niets af spreken op het forum maar in een PM
is toch een beetje tegenstrijdig hé... we maken een kalender aan, maar als we iets willen afspreken moeten we iedereen een PM sturen, heeft iemand daar een opmerking over, moet die weer naar iedereen een PM sturen, DIT is nu net waarvoor dat forumpje is opgezet...
dan kunt ge het ganse forum voor enkel en alleen leden gebruiken das juist het zelfde bijna de groep is beberkt dus het zijn allemaal vrienden van mekaar en julie zullen ook wel msn hebben daar zullen julie ook wel eens chaten met elkaar
witte yfz 450 06
Stolenquads Europe
Stolenquads Europe