Kasea Skyhawk 250cc

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Bille

Kasea Skyhawk 250cc

Bericht door Bille »

Kan er mij iemand vertellen of dat een goeie quad is.
Het zou mijn eerste quad zijn en ik vind hem zeer mooi en hij is niet duur
en met een honda motor.Help.
Banshee-Boy
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Banshee-Boy »

ik zeg u nu gewoon mijn ervaring laat hem maar gauw staan ik had een nieuwe gkocht heb hem van elendde weg gedaan na 3 maande vraag ma aan yamaha4life
::::::: team dqt ::::::::::::

www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Bille

Kasea Skyhawk

Bericht door Bille »

Bedankt voor je reactie,maar wat raad je me dan aan,een okkasie?Welk merk dan en voor die prijs ongeveer.(+/- 4000 euro)
KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner

Re: Kasea Skyhawk

Bericht door KrisZ400 »

Bille schreef:Bedankt voor je reactie,maar wat raad je me dan aan,een okkasie?Welk merk dan en voor die prijs ongeveer.(+/- 4000 euro)
Hier staat ergens een blaster te koop met vh uitlaat (chromé) k&n filter, razr banden achter....

http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=5249
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
becon

Bericht door becon »

maar wat was er niet goed aan die kasea 250cc laat het eens weten
yamaha4life
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door yamaha4life »

banshee-boy en ik hebben en opgeblazen binnen 3 maanden, de dealer zei dat het niet aan ons lag dus ... :)
-= Team DQT =-
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk

DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Banshee-Boy
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

bij te koop staat een heel mooi blaster heb ik zo gezien ik zou dara als een seen kijk gaan nemen aan die kazea was niks goed aan alleen de velge de kappen scheurde gewoon te veel op op noemen ander voeg je mijn maar toe en dan geef ik je meer uitleg maartenmeyssen@hotmail.com

www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
becon

Bericht door becon »

opgeblazen en wat was er dan kapot gegaan op geblazen zeg me niks was dat een 2 of 4 takt 1cil of 2 cil en is al lang geleden dan.
Banshee-Boy
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

ramklauw was kapot verbandt en amberjaas platen waren gesmolten aj iegelijk alles het is toch een jaar geleden de dealer heeft hem terug egpakt en het geld voledig terug geven hij zijn zo die quads zijn alleen goed vor op een wei het waren gewoon lommel het was een 4 takt meen ik ben er niet zeker van

www.dqt.be
www.jumpingjet.be
brumm
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Kasea gebruikt in amerika die dingen zelfs in de race

Bericht door brumm »

Op de Kasea site kun je zien dat ze die Quads zelf gebruiken in de wedstrijden. Heb begrepen dat ze het daar zelfs redelijk doen. Dus zal het toch wel niet alleen rommel zijn. De motorblokken zijn honda licenties. Weet dat de 1 cilinder wel een een probleem had met de koppeling en het loslopen van de Pistonpen. Maar dat dit meestal een te weiten was aan het over toeren rijden.

Snap niet dat jullie de Kasea en Barrossa en Smc altijd zo afkraken. Meestal hebben jullie zelfs een probleem met Polaris. Het is meestal een onbekend dus onbemind. Tuurlijk zijn er problemen gewwest in het begin. Maar laten we niet vergeten dat de Yamaha's ook niet meteen goed waren. Elk merk heeft problemen met nieuwe modellen dat heet ontwikkeling. De Kasea's ed. worden steeds beter. en prijs kwaliteir verhouding zijn er maar weinig die er tegen op kunnen.

Begrijp me niet verkeerd dat als kampioen wil worden moet je niet een kasea kopen, maar als je wilt beginnen met quad rijden is dit zeker een goede optie. Betaalbaar en de nieuwe modellen zijn ook betrouwbaar. Mijn zwager heeft een barossa en heeft daar ruim 6000km mee gereden in 5 mnd. En die jongen rijd vaak volgas, heeft er een Wileyco demper op zitten. Enige probleem dat hij heeft is dat de oliekoeler wat rammelt tegen de bescherm kap. Rubbertje er tussen en opgelost. Hij rijd ook wel onverhard.

Maar voor de prijs van een Kasea kun je vrijwel geen andere quad vinden die hetzelfde bied.
stefan00
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door stefan00 »

Eens :D
Afbeelding
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

Ik ben het ook eens maar ze zijn goedkoper om een reden ze geven het niet weg bij kasea ze hebben bespaard om aan deze prijs te kunnen komen en die besparingen zie je er aan af. Kan dus tegenwoordig meer in afwerking zitten als in echte kwaliteit maar ze moeten iets doen om goedkoper te produceren.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Nog nergens gezien die kasea`s :wink: Tja, veel mensen zullen wel een oordeel hebben over andere quads als het geen Yamaha, Suzi, Kawa of Honda is.

En die Polarissen zijn best goed, er reed gister in heerde een gozer mee en die kwam aardig vooruit!
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
becon

Bericht door becon »

maarja ik weet weer genoeg die remklauw lig aan de dealer moet hij maar goed afstel een jaar geleden was er nog niet de 250cc 2cil van kasea
en omdat het goedkoper is komt denk ik door word nagemaakt van een ander merk yamaha dus.
en weet je wat het ook hier is in nederland is een yamaha op kenteken heel duur en dan zijn de mensen blij dat ze met wat goed kopers op de baan kunnen die kopen ook eerst wat goedkopers dan een yamaha of suzuki.
ik weet ook dat er in duitsland kader's worden gebruikt voor de cross van een barossa voor een yamaha dus als het rotzooi is word dat ook niet gedaan maar het prijs verschil zit hem wel ergens in en dat kan ook de afwerking zijn maar daarom is het nog niet slecht
en yamaha is ook niet alles kan en gaat ook kapot en dat mag wel
laat gewoon ieder in ze waarden het gaat maar om een ding en dat is quad rijden.
becon

Bericht door becon »

als een oordeel gegrond is vin ik het goed om je mond er open over tedoen maar als je nog niet weet of het een 2 of 4 takt zegt mij dat genoeg
Plaats reactie