![Verward :?](./images/smilies/icon_verward.gif)
power genoeg, bloedsnel maar voor de gewone recreant is een raptor/Z/kfx beter... ook kan je het onderhoud niet bijhouden als gewone rijder vrees ik. om de dag olie vervangen!
maar al bij al een super quadje! maar de Z natuurlijk ook
![Cool 8)](./images/smilies/icon_mega.gif)
Dat vind ik nu eens een eerlijk antwoord.Hanzie schreef:MAAR: ik rij er nu een paar weken op, en voor echte recreatie vind ik het echt niks... zit er op als een plank, op een suzu zit je veeeeeel comfortabeler. en ik denk dat wanneer teunie en ik ritten gaan maken, we veel mogen gaan stoppen omdat ik pijn heb in m'n rug/kont... voor een echte recreatie rijder raad ik m eigenlijk afik heb m gekocht omdat de suzu niet aan kon hoe ik/wij reed/reden.
power genoeg, bloedsnel maar voor de gewone recreant is een raptor/Z/kfx beter... ook kan je het onderhoud niet bijhouden als gewone rijder vrees ik. om de dag olie vervangen!
maar al bij al een super quadje! maar de Z natuurlijk ook
Dat is spijtig te horen...maar was ervoor aan het vrezenBartie schreef:Dat vind ik nu eens een eerlijk antwoord.Hanzie schreef:MAAR: ik rij er nu een paar weken op, en voor echte recreatie vind ik het echt niks... zit er op als een plank, op een suzu zit je veeeeeel comfortabeler. en ik denk dat wanneer teunie en ik ritten gaan maken, we veel mogen gaan stoppen omdat ik pijn heb in m'n rug/kont... voor een echte recreatie rijder raad ik m eigenlijk afik heb m gekocht omdat de suzu niet aan kon hoe ik/wij reed/reden.
power genoeg, bloedsnel maar voor de gewone recreant is een raptor/Z/kfx beter... ook kan je het onderhoud niet bijhouden als gewone rijder vrees ik. om de dag olie vervangen!
maar al bij al een super quadje! maar de Z natuurlijk ook
Ik vind de YFZ-450 een super quad maar voor het geen ik hem zou gebruiken voldoet hij niet.
Ik gebruik mijn Z voornamelijk om ritten te maken en om wat proberen te stunten. En af en toe eens een cross parcourke
Dus een echte fun bike voor mij.
YFZ-450 is een competitie quad, meeste mensen denken dan ah competitie dan moet het goed zijn.
Meeste mensen die competitie rijden sleutelen er dan ook in de week aan of laten er iemand aan sleutelen om dat in het weekend 2*15 minuten mee rond te crossen.
Competitie = veel onderhoud
In frankrijk rijd er eentje nationaal kampioenschap cross en endurance, en die gaat echt abnormaal hardTeunie schreef:Ja beide quads hebben ook een ander doel voor ogen, KFX is niet gemaakt voor competitie.
Is net als MX gaan rijden op een Baja
heel zeker, en ik ben ervan overtuigd dat ik meer plezier (recreatie) heb aan een Z dan aan een yfzBartie schreef:Dat vind ik nu eens een eerlijk antwoord.Hanzie schreef:MAAR: ik rij er nu een paar weken op, en voor echte recreatie vind ik het echt niks... zit er op als een plank, op een suzu zit je veeeeeel comfortabeler. en ik denk dat wanneer teunie en ik ritten gaan maken, we veel mogen gaan stoppen omdat ik pijn heb in m'n rug/kont... voor een echte recreatie rijder raad ik m eigenlijk afik heb m gekocht omdat de suzu niet aan kon hoe ik/wij reed/reden.
power genoeg, bloedsnel maar voor de gewone recreant is een raptor/Z/kfx beter... ook kan je het onderhoud niet bijhouden als gewone rijder vrees ik. om de dag olie vervangen!
maar al bij al een super quadje! maar de Z natuurlijk ook
Ik vind de YFZ-450 een super quad maar voor het geen ik hem zou gebruiken voldoet hij niet.
Ik gebruik mijn Z voornamelijk om ritten te maken en om wat proberen te stunten. En af en toe eens een cross parcourke
Dus een echte fun bike voor mij.
YFZ-450 is een competitie quad, meeste mensen denken dan ah competitie dan moet het goed zijn.
Meeste mensen die competitie rijden sleutelen er dan ook in de week aan of laten er iemand aan sleutelen om dat in het weekend 2*15 minuten mee rond te crossen.
Competitie = veel onderhoud
hij heeft spijt dat hij ze niet alletwee kan hebbenFranky schreef:zo te horen hebt ge precies al wel een klein beetje spijt dat ge overgestapt zijt naar YFZ, niet?