bombardier of yfz450
bombardier of yfz450
ik heb nu voor de moment een bombardier ds650
kheb hier super tevreden van maar ik haar toch soms dat die yamaha yfz450 toch beter is: van prestaties en van veringen,...
is dit werkelijk zo?
een bombardier is meer voor op straat te rijden? en yfz voor cross?
greetz
kheb hier super tevreden van maar ik haar toch soms dat die yamaha yfz450 toch beter is: van prestaties en van veringen,...
is dit werkelijk zo?
een bombardier is meer voor op straat te rijden? en yfz voor cross?
greetz
-
- Quad Expert
- Berichten: 2352
- Lid geworden op: ma 10 mei, 2004 11:15
- Locatie: das tezien wa weer da tis ;)
Re: bombardier of yfz450
da is inderdaad zo ma de vraag is dan wa wil je het liefst en is het het waard om in een YFZ te inversteren als ge daar uit zijt is de beslissing vlug gemaaktchrisn schreef:
een bombardier is meer voor op straat te rijden? en yfz voor cross?
greetz
-
- Quadracer
- Berichten: 1413
- Lid geworden op: di 14 jan, 2003 01:05
- Locatie: Hagestein
- Contacteer:
no replacement for displacementBartie schreef:Klopt is like the size of your dickSlOoT schreef:cc zegt helemaal niets, gaat erom hoe het benut wordt.chrisn schreef:wel ik doe baan en cross
maar is deze 450 nu eigenlijk beter van motor?
omdat dit mar 450cc is en bombardier 650cc?
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
- Red King
- Easy Quadrider
- Berichten: 185
- Lid geworden op: vr 19 nov, 2004 18:08
- Locatie: stekene
- Contacteer:
De keuze zal natuurlijk beïnvloed worden door wat je uiteindelijk van de quad verwacht.
Maar ik zou toch even de topic in "werkplaats" lezen.
Daar spreekt men voor YFZ om alle 30 uren de segmenten te vervangen, alle 90 uren de piston.
Als je dat zelf doet zal het al niet goedkoop zijn, laat staan dat je dit telkens moet laten doen.
Dus ik zou zeggen kijk niet alleen naar de aankoopprijs, maar ook naar de kosten achteraf.
De bombardier is echt een oersterke machine, maar dat heeft dan weer zijn weerslag op crossparcours.
ivo
Maar ik zou toch even de topic in "werkplaats" lezen.
Daar spreekt men voor YFZ om alle 30 uren de segmenten te vervangen, alle 90 uren de piston.
Als je dat zelf doet zal het al niet goedkoop zijn, laat staan dat je dit telkens moet laten doen.
Dus ik zou zeggen kijk niet alleen naar de aankoopprijs, maar ook naar de kosten achteraf.
De bombardier is echt een oersterke machine, maar dat heeft dan weer zijn weerslag op crossparcours.
ivo
Suzuki - Kingquad
Segmenten wat is dat dan? En dat van die 90 uur de zuiger vervangen dat is eigenlijk wel een beetje logisch, om zeker te zijn is dit misschien wel verstandig om bij elke sport quad te doen. Valt best wel mee voor een recreatie rijder die alleen af en toe de zondag in totaal 2 of 3 uur rijd Dan is het na een jaar ofzo. En dat deed ik met me Blaster ook.
segmenten zijn zuigerveren, maar als ik iets nutteloos vind om te vervangen dan is het de segmenten wel. Ik doe altijd meteen de zuiger. Liever iets te vroeg, dan te laat, want dan kan je diep in je portomonnee duikenBlasty schreef:Segmenten wat is dat dan? En dat van die 90 uur de zuiger vervangen dat is eigenlijk wel een beetje logisch, om zeker te zijn is dit misschien wel verstandig om bij elke sport quad te doen. Valt best wel mee voor een recreatie rijder die alleen af en toe de zondag in totaal 2 of 3 uur rijd Dan is het na een jaar ofzo. En dat deed ik met me Blaster ook.
Moest ik van jou zijn, ik zou m' Bombardier houden, en het geld dat je uitspaart door je een YFZ te kopen en je huidige te verkopen zou ik gebruiken voor een andere uitlaat, andere veren (als je vindt dat ze beter kunnen) en mss wat verbreden.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"