wie kan helpen warrior te tunen

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
Rudi

wie kan helpen warrior te tunen

Bericht door Rudi »

Hallo
Ik heb sinds kort een warrior gekocht, maar daar heb ik al dik spijt van, dat klote ding trekt niet en gaat niet vooruit !
OF ...... Is een warrior echt zo lui ? Ik had hiervoor een Kawasaki KSF 250 (mojave) en die vloog ! dat was een raket tegenover deze warrior, starten en draaien en al wat je wil is perfekt, maar optrekken? dat staat blijkbaar niet in zijn woordenboek !
Alle tips zijn welkom
MVG Rudi
MC_Orie

Bericht door MC_Orie »

Ik vind nogthans dat mijn warrior 'redelijk' gaat voor standaart hoor!Dan weet ik niet wat er aan jouwe scheelt?Je kan beginne met een filtertje en uitlaat.Dat helpt al veel
Ciao
rapty350
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door rapty350 »

is het een occasie??? waarschijnlijk lam gereden
MC_Orie

Bericht door MC_Orie »

:wink: Ik geef wel toe een warrior is niet dadelijk een TOP cross quad maar gaat wel aardig
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Re: wie kan helpen warrior te tunen

Bericht door Robby »

Rudi schreef:Hallo
Ik heb sinds kort een warrior gekocht, maar daar heb ik al dik spijt van, dat klote ding trekt niet en gaat niet vooruit !
OF ...... Is een warrior echt zo lui ? Ik had hiervoor een Kawasaki KSF 250 (mojave) en die vloog ! dat was een raket tegenover deze warrior, starten en draaien en al wat je wil is perfekt, maar optrekken? dat staat blijkbaar niet in zijn woordenboek !
Alle tips zijn welkom
MVG Rudi
hey, voeg me toe op msn of mail me, kzal je is uitleggen wat je allemaal kan doen en laten bij een warrior, heb trouwens nog een mooi uitlaatje liggen voor de warrior aan zeer schappelijke prijs.(zie te koop) Ben aan de mijne druk bezig,en vond wel dat ie al aardig vooruitging voordat ik hem uiteengehaald heb.
groetjes Robby
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Staat de carb wel goed afgesteld? Vies luchtfilter?
Roelof
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Roelof »

een warrior die niet optrekt?? hehe dat is wel raar hij kan normaal toch
zeker met een blaster mee
quad4life
quadrijdermichael
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door quadrijdermichael »

ik vind een warrior prima optrekken hoor althans die van mijn vader wel :wink: maar bij sommige quads kan het aan de banden liggen, als ik bijvoorbeeld onder mijn blaster brede bear claws gooi zal die ook niet goed vooruit gaan en je verkl**t ook nog is je koppeling . maar dat zal bij een warrior wel meevallen want wat voor banden heb je eronder?
Plaats reactie