kappen snijden

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Obsession
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

kappen snijden

Bericht door Obsession »

Hoe kan je het gemakkelijkst je plastiek van je quad afsnijden, ik zou namelijk mijn voorste spatlappen willen bijsnijden
Driving a Yamaha blaster
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

als ge een schoon voorbeeld wilt... ik vin dees nog steeds 't schoonste afgesneje:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Pure adrenaline attached with a license plate !
Obsession
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Obsession »

mak weet hoe ik ze ga doen
zo ongeveer:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Driving a Yamaha blaster
Quad-Racing-Limburg
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Quad-Racing-Limburg »

ik kan je aleen vertellen hoe ik het gedaan heb . ik heb de spatborden helemaal afgeplakt met papier tape (afplak tape) toen uitgetekend hoe ik het wilde hebben en toen met de decopeerzaag met een fijn zaagblaadje erin ( ijzer zaagje) rustig afzagen. toen tape eraf halen en toen rafeltjes eraf schuren met fijn schuur papier !!!
MOMENTEEL QUADLOOS maar hard op weg naar een RAPTOR 700 SE !
kijk op http://www.jumpingjet.be !!!
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ik heb hetzelfde als jou gedaan alleen dat tape niet, gewoon de decoupeerzaag erin wham eraf en een beetje bijschuren waar de braampjes zitten en waar het scheef zit
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Willems David

Bericht door Willems David »

Waarom is dat eigenlijk nodig die plastiek afsnijden?
Voor de look?
Je word er alleen maar vuiler door als je in de modder rijd hoor.
:?
Zou het niet over mijn hart krijgen om m'n zwarte plastiek van mijn Raptor met een decoupeerzaag te bewerken. :shock:
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

ik heb mijn slijklappen er gewoon afgevezen... nu zie ik veel beter waar ik rij in de bos bvb tussen de boompjes...
en als 't slecht weer begint te worden, vijs ik ze er gewoon terug op...
kzou 't ook niet over men hart krijgen ze af te snijden :?
Pure adrenaline attached with a license plate !
Willems David

Bericht door Willems David »

Je ziet dat veel op die trailparcours.
Dan kan je soms niet anders omdat je de voorwielen goed moet zien.
Maar puur voor de look heb ik er toch mijn bedenkingen bij. :roll:
Obsession
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Obsession »

vuil wordt je zowiezo want die slijklappe houde nooit alles tege dus waarom dan er niet een speciale/unieke racingcut make
Driving a Yamaha blaster
Quad-Racing-Limburg
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Quad-Racing-Limburg »

precies dat is ook waarom ik het gedaan heb en je hebt inderdaad een betere kijk op je voorwielen
MOMENTEEL QUADLOOS maar hard op weg naar een RAPTOR 700 SE !
kijk op http://www.jumpingjet.be !!!
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

Dumbass schreef:vuil wordt je zowiezo want die slijklappe houde nooit alles tege dus waarom dan er niet een speciale/unieke racingcut make
bij mij met mn Z mag ik door grote plassen vliege, van mn voorwielen krijg ik geen 1 spatje!!!
quadboy

Bericht door quadboy »

Skicks schreef:
Dumbass schreef:vuil wordt je zowiezo want die slijklappe houde nooit alles tege dus waarom dan er niet een speciale/unieke racingcut make
bij mij met mn Z mag ik door grote plassen vliege, van mn voorwielen krijg ik geen 1 spatje!!!
heb jij wel een speciale of nog nooit door de modder geploetert , kan ik garandeeren . Het houd tegen maar dat ist ook , géén spatje??????? moet je thuis blijven
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

quadboy schreef:
Skicks schreef:
heb jij wel een speciale of nog nooit door de modder geploetert , kan ik garandeeren . Het houd tegen maar dat ist ook , géén spatje??????? moet je thuis blijven
relativeren!
een paar spatjes ok, maar geen natte broek! het merendeel krijg ik van over mn hood as de plassen groot zijn!! maar nooit van mn voorwielen die modder doen opwaaien! ik zie het allemaal wel vliegen van die wielen, maar het raakt me niet!
Obsession
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Obsession »

bij blaster is dat toch wel anders, ik heb wel een natte broek als ik door een plas rij
Driving a Yamaha blaster
quadboy

Bericht door quadboy »

Skicks schreef:
quadboy schreef:
Skicks schreef: bij mij met mn Z mag ik door grote plassen vliege, van mn voorwielen krijg ik geen 1 spatje!!!
relativeren!
een paar spatjes ok, maar geen natte broek! het merendeel krijg ik van over mn hood as de plassen groot zijn!! maar nooit van mn voorwielen die modder doen opwaaien! ik zie het allemaal wel vliegen van die wielen, maar het raakt me niet!
Ik heb een kfx 400 dus identieke als z400 , maar als ik ga toeren is een volledig regenpak toch geen overbodige luxe zowel van de voor- als de achterwielen. Anders moet je maar es een toerke meerijden als het de dag voordien geregend heeft , kan je jezelf uitwringen vant nat . Wil ik jouw wel eens zien aankomen zonder een spatje hahahahaha echt nie.
Plaats reactie