Pagina 68 van 72

Re: 2009 Kawasaki KFX450R

Geplaatst: do 04 apr, 2013 20:46
door tjobbie
idd, hollanders zijn rechtdoorzee, geen onzin om hetzelfde verhaal te vertellen :p
En btw. mijn lonestar as was ook in notime krom, ik vind het echt crap voor het geld. oja, geen garantie omdat het onmogelijk zou zijn een as krom te krijgen op de weg. :?

Re: 2009 Kawasaki KFX450R

Geplaatst: do 04 apr, 2013 21:11
door Belgian Pro
Nu ja, ga de as eruit halen en opsturen. Had anders voor ander merk geopteerd maar als ik eentje gratis kan krijgen blijf ik bij Lonestar :)

Re: 2009 Kawasaki KFX450R

Geplaatst: do 04 apr, 2013 21:59
door sjmallie94
tjobbie schreef:idd, hollanders zijn rechtdoorzee, geen onzin om hetzelfde verhaal te vertellen :p
En btw. mijn lonestar as was ook in notime krom, ik vind het echt crap voor het geld. oja, geen garantie omdat het onmogelijk zou zijn een as krom te krijgen op de weg.

Op geven moment houd de as ook niet meer alle krachten, bij jouw zul jij wel de as overbelast hebben, wat niet echt gek vind :P
Belgian Pro schreef:Ja jongens, er zijn mensen met takt die de juiste woorden gebruiken en zo meer uit mensen krijgen :mrgreen:
Iets wat de Hollanders niet hebben, subtiliteit :lol:
Dat geld alleen voor de mensen die boven Limburg wonen :duivel:

Fijn dat je trouwens nieuwen as krijgt, hopelijk blijft die langer heel.

Re: 2009 Kawasaki KFX450R

Geplaatst: do 04 apr, 2013 22:16
door Jason McCoy
Ik dacht altijd dat een as wel mag buigen maar nooit mag breken toch?
Ivm met de veiligheid. Waarom is deze as dan gebroken? Is het dan te hard staal en te weinig veerkrachtig?

Re: 2009 Kawasaki KFX450R

Geplaatst: do 04 apr, 2013 22:37
door sjmallie94
Een as heeft idd een bepaald aantal MM dat dezen kan buigen, (stel je hiervan niet veel voor )

Het breekpunt is in de hoek "nek" van de trap, ik weet niet welke radius er aan zit, door dat materiaal daar weg gehaald is, krijg je daar sneller een breekpunt of scheurtjes, daarom geven onze klanten met assen aan welke radius er in de "nek" moet komen van de trap, hoe groter de radius hoe minder kans op breken, verstaat zich neem ik aan .

Re: 2009 Kawasaki KFX450R

Geplaatst: vr 05 apr, 2013 12:38
door minivtec
Misschien kennen jullie het flimpje van chad wienen op zijn kawasaki, ook een lonestar as maar die breek bij het springen en niet met weg gebruik, wel raar dat hij op dat punt breekt.

Re: 2009 Kawasaki KFX450R

Geplaatst: vr 05 apr, 2013 12:46
door cilinderhead
is zwakste punt van de as.... Mijn lonestar armen mag ik trouwens ook terug sturen :lol:

Re: 2009 Kawasaki KFX450R

Geplaatst: vr 05 apr, 2013 13:03
door Jason McCoy
sjmallie94 schreef:Een as heeft idd een bepaald aantal MM dat dezen kan buigen, (stel je hiervan niet veel voor )

Het breekpunt is in de hoek "nek" van de trap, ik weet niet welke radius er aan zit, door dat materiaal daar weg gehaald is, krijg je daar sneller een breekpunt of scheurtjes, daarom geven onze klanten met assen aan welke radius er in de "nek" moet komen van de trap, hoe groter de radius hoe minder kans op breken, verstaat zich neem ik aan .

Duidelijk!
Maar een slechte zaak dat zoiets op de weg al breekt

Re: 2009 Kawasaki KFX450R

Geplaatst: vr 05 apr, 2013 13:07
door jeoentjuh
sjmallie94 schreef:
tjobbie schreef:idd, hollanders zijn rechtdoorzee, geen onzin om hetzelfde verhaal te vertellen :p
En btw. mijn lonestar as was ook in notime krom, ik vind het echt crap voor het geld. oja, geen garantie omdat het onmogelijk zou zijn een as krom te krijgen op de weg.

Op geven moment houd de as ook niet meer alle krachten, bij jouw zul jij wel de as overbelast hebben, wat niet echt gek vind :P
Belgian Pro schreef:Ja jongens, er zijn mensen met takt die de juiste woorden gebruiken en zo meer uit mensen krijgen :mrgreen:
Iets wat de Hollanders niet hebben, subtiliteit :lol:
Dat geld alleen voor de mensen die boven Limburg wonen :duivel:

Fijn dat je trouwens nieuwen as krijgt, hopelijk blijft die langer heel.
en de brabanders vergeet je

Re: 2009 Kawasaki KFX450R

Geplaatst: vr 05 apr, 2013 15:41
door -Laurens-
Netjes dat je een nieuwe krijgt :) Wat kost het om ze terug te sturen, ongeveer?

Re: 2009 Kawasaki KFX450R

Geplaatst: zo 07 apr, 2013 21:26
door Belgian Pro
Denk opsturen naar daar rond de €70 maar moet blijkbaar ook de shipping van de nieuwe as betalen en dat is $105.
Maar blijft steeds goedkoper dan een as hier kopen natuurlijk.

Gisteren de Lonestar as eruit gehaald zodat ik ze morgen in de post kan doen.
Heb ook een 16T tandwiel vooraan gestoken nu om toch wat vlotter op straat te kunnen rijden.

Ben van plan om de kfx terug eens volledig in orde te zetten en er dan wat meer van te genieten...
Ik zal wel foto's posten als er nieuwe parts zijn :crosser:

Afbeelding
Afbeelding

Re: 2009 Kawasaki KFX450R

Geplaatst: ma 08 apr, 2013 16:46
door -Laurens-
Groot gelijk, zo'n beest van een quad in de garage hebben en er dan niet mee rijden, schande! :wink:

Re: 2009 Kawasaki KFX450R

Geplaatst: di 09 apr, 2013 07:09
door Proevoquad
Idd een grote schande :D

Re: 2009 Kawasaki KFX450R

Geplaatst: di 09 apr, 2013 11:11
door Belgian Pro
Zaterdag eens een bezoekje brengen aan Quadfun :!: :mrgreen:

Re: 2009 Kawasaki KFX450R

Geplaatst: di 09 apr, 2013 11:53
door -Laurens-
Updates? :evil: