Pagina 68 van 72
Re: 2009 Kawasaki KFX450R
Geplaatst: do 04 apr, 2013 20:46
door tjobbie
idd, hollanders zijn rechtdoorzee, geen onzin om hetzelfde verhaal te vertellen
En btw. mijn lonestar as was ook in notime krom, ik vind het echt crap voor het geld. oja, geen garantie omdat het onmogelijk zou zijn een as krom te krijgen op de weg.
Re: 2009 Kawasaki KFX450R
Geplaatst: do 04 apr, 2013 21:11
door Belgian Pro
Nu ja, ga de as eruit halen en opsturen. Had anders voor ander merk geopteerd maar als ik eentje gratis kan krijgen blijf ik bij Lonestar
Re: 2009 Kawasaki KFX450R
Geplaatst: do 04 apr, 2013 21:59
door sjmallie94
tjobbie schreef:idd, hollanders zijn rechtdoorzee, geen onzin om hetzelfde verhaal te vertellen
En btw. mijn lonestar as was ook in notime krom, ik vind het echt crap voor het geld. oja, geen garantie omdat het onmogelijk zou zijn een as krom te krijgen op de weg.
Op geven moment houd de as ook niet meer alle krachten, bij jouw zul jij wel de as overbelast hebben, wat niet echt gek vind
Belgian Pro schreef:Ja jongens, er zijn mensen met takt die de juiste woorden gebruiken en zo meer uit mensen krijgen
Iets wat de Hollanders niet hebben, subtiliteit
Dat geld alleen voor de mensen die boven Limburg wonen
Fijn dat je trouwens nieuwen as krijgt, hopelijk blijft die langer heel.
Re: 2009 Kawasaki KFX450R
Geplaatst: do 04 apr, 2013 22:16
door Jason McCoy
Ik dacht altijd dat een as wel mag buigen maar nooit mag breken toch?
Ivm met de veiligheid. Waarom is deze as dan gebroken? Is het dan te hard staal en te weinig veerkrachtig?
Re: 2009 Kawasaki KFX450R
Geplaatst: do 04 apr, 2013 22:37
door sjmallie94
Een as heeft idd een bepaald aantal MM dat dezen kan buigen, (stel je hiervan niet veel voor )
Het breekpunt is in de hoek "nek" van de trap, ik weet niet welke radius er aan zit, door dat materiaal daar weg gehaald is, krijg je daar sneller een breekpunt of scheurtjes, daarom geven onze klanten met assen aan welke radius er in de "nek" moet komen van de trap, hoe groter de radius hoe minder kans op breken, verstaat zich neem ik aan .
Re: 2009 Kawasaki KFX450R
Geplaatst: vr 05 apr, 2013 12:38
door minivtec
Misschien kennen jullie het flimpje van chad wienen op zijn kawasaki, ook een lonestar as maar die breek bij het springen en niet met weg gebruik, wel raar dat hij op dat punt breekt.
Re: 2009 Kawasaki KFX450R
Geplaatst: vr 05 apr, 2013 12:46
door cilinderhead
is zwakste punt van de as.... Mijn lonestar armen mag ik trouwens ook terug sturen
Re: 2009 Kawasaki KFX450R
Geplaatst: vr 05 apr, 2013 13:03
door Jason McCoy
sjmallie94 schreef:Een as heeft idd een bepaald aantal MM dat dezen kan buigen, (stel je hiervan niet veel voor )
Het breekpunt is in de hoek "nek" van de trap, ik weet niet welke radius er aan zit, door dat materiaal daar weg gehaald is, krijg je daar sneller een breekpunt of scheurtjes, daarom geven onze klanten met assen aan welke radius er in de "nek" moet komen van de trap, hoe groter de radius hoe minder kans op breken, verstaat zich neem ik aan .
Duidelijk!
Maar een slechte zaak dat zoiets op de weg al breekt
Re: 2009 Kawasaki KFX450R
Geplaatst: vr 05 apr, 2013 13:07
door jeoentjuh
sjmallie94 schreef:tjobbie schreef:idd, hollanders zijn rechtdoorzee, geen onzin om hetzelfde verhaal te vertellen
En btw. mijn lonestar as was ook in notime krom, ik vind het echt crap voor het geld. oja, geen garantie omdat het onmogelijk zou zijn een as krom te krijgen op de weg.
Op geven moment houd de as ook niet meer alle krachten, bij jouw zul jij wel de as overbelast hebben, wat niet echt gek vind
Belgian Pro schreef:Ja jongens, er zijn mensen met takt die de juiste woorden gebruiken en zo meer uit mensen krijgen
Iets wat de Hollanders niet hebben, subtiliteit
Dat geld alleen voor de mensen die boven Limburg wonen
Fijn dat je trouwens nieuwen as krijgt, hopelijk blijft die langer heel.
en de brabanders vergeet je
Re: 2009 Kawasaki KFX450R
Geplaatst: vr 05 apr, 2013 15:41
door -Laurens-
Netjes dat je een nieuwe krijgt
Wat kost het om ze terug te sturen, ongeveer?
Re: 2009 Kawasaki KFX450R
Geplaatst: zo 07 apr, 2013 21:26
door Belgian Pro
Denk opsturen naar daar rond de €70 maar moet blijkbaar ook de shipping van de nieuwe as betalen en dat is $105.
Maar blijft steeds goedkoper dan een as hier kopen natuurlijk.
Gisteren de Lonestar as eruit gehaald zodat ik ze morgen in de post kan doen.
Heb ook een 16T tandwiel vooraan gestoken nu om toch wat vlotter op straat te kunnen rijden.
Ben van plan om de kfx terug eens volledig in orde te zetten en er dan wat meer van te genieten...
Ik zal wel foto's posten als er nieuwe parts zijn
Re: 2009 Kawasaki KFX450R
Geplaatst: ma 08 apr, 2013 16:46
door -Laurens-
Groot gelijk, zo'n beest van een quad in de garage hebben en er dan niet mee rijden, schande!
Re: 2009 Kawasaki KFX450R
Geplaatst: di 09 apr, 2013 07:09
door Proevoquad
Idd een grote schande
Re: 2009 Kawasaki KFX450R
Geplaatst: di 09 apr, 2013 11:11
door Belgian Pro
Zaterdag eens een bezoekje brengen aan Quadfun
Re: 2009 Kawasaki KFX450R
Geplaatst: di 09 apr, 2013 11:53
door -Laurens-
Updates?