of geel of een andere kleur
project quadzilla
-
epix no-fear
- Quad Expert

-
blaster200
- Quadrider

-
epix no-fear
- Quad Expert

-
epix no-fear
- Quad Expert

Heey manne
Het is hier wel wat stil maar ik heb ondertusse wel wat nieuws
K heb de quad nu bijna helemaal uit elkaar op de achterbrug na.
Maar als ik die uit elkaar heb kan in principe alles gepoedercoat worden.
Nu heb ik bij Ralph ook nog wat onderdelen besteld voor het project want ik merkte dat toch het een en ander versleten was.
Daarom dus de volgende onderdelen besteld:
Nieuwe koppelingsplaten
Nieuwe remblokken
En jawel nieuw plastic
En hoe ik het deze keer allemaal zo snel kon betalen is voor mij ook nog steeds een raadsel het zit namelijk zo.
Ik heb een beetje het idee dat mijn groot ouders een beetje ziek worden we waren namelijk op 2e paasdag met de familie aan het eten begonnen ze in eens spontaan geld uit te delen aan de klein kinderen echt vaag maar toch zeker niet verkeerd al zeg ik het zelf.
Mja tot de onderdelen hier zijn en mijn spullen gelakt zal het project ff stil liggen maar als alles volgens de planning lukt zal hij ongeveer eind juny klaar zijn.
En komt hij uiteraard te koop te staan!
Mvg Bart Verstijnen
Bij deze nog even een paar fototjes van m'n hoopje onderdelen klaar voor PC.

Het is hier wel wat stil maar ik heb ondertusse wel wat nieuws
K heb de quad nu bijna helemaal uit elkaar op de achterbrug na.
Maar als ik die uit elkaar heb kan in principe alles gepoedercoat worden.
Nu heb ik bij Ralph ook nog wat onderdelen besteld voor het project want ik merkte dat toch het een en ander versleten was.
Daarom dus de volgende onderdelen besteld:
Nieuwe koppelingsplaten
Nieuwe remblokken
En jawel nieuw plastic
En hoe ik het deze keer allemaal zo snel kon betalen is voor mij ook nog steeds een raadsel het zit namelijk zo.
Ik heb een beetje het idee dat mijn groot ouders een beetje ziek worden we waren namelijk op 2e paasdag met de familie aan het eten begonnen ze in eens spontaan geld uit te delen aan de klein kinderen echt vaag maar toch zeker niet verkeerd al zeg ik het zelf.
Mja tot de onderdelen hier zijn en mijn spullen gelakt zal het project ff stil liggen maar als alles volgens de planning lukt zal hij ongeveer eind juny klaar zijn.
En komt hij uiteraard te koop te staan!
Mvg Bart Verstijnen
Bij deze nog even een paar fototjes van m'n hoopje onderdelen klaar voor PC.
CustomCoatingsHelvoirt
-
epix no-fear
- Quad Expert

woooooooohoooooooooooow eindelijk is het gelukt ik heb de bus uit mijn achterbrug dus nu is alles kaal en klaar om te poedercoaten.
ik heb ondertussen zelf ook nog wat onderdelen gespoten in zilvergrijs en matzwart en nu ik het allemaal zo zie ben ik er van overtuigt dat de quad er straks super uit komt te zien.
greetzzz
ik heb ondertussen zelf ook nog wat onderdelen gespoten in zilvergrijs en matzwart en nu ik het allemaal zo zie ben ik er van overtuigt dat de quad er straks super uit komt te zien.
greetzzz
CustomCoatingsHelvoirt
-
blasterke27
- Quadrider

-
epix no-fear
- Quad Expert

mikebike schreef:kan ik me nog ter adoptie aanbieden bij die familie van jouw?(als ze dan toch met geld gaan strooien)
betaal het allemaal zelf
mijn pa heeft me vanaf mijn 8e jaar niks meer gegeven vind dat ik dan beter met geld om leer gaan maar als het om zo'n quad gaat steek ik er toch wel alles in
CustomCoatingsHelvoirt
Waarom verkoop je hem?yamaha tri-z schreef:Heey manne
Vandaag geen fotos maar ik dacht ik laat ff weten hoe het er voor staat.
De afgelopen weken niet veel vooruitgang geboekt sterker nog helemaal niks eigelijk.
Mja de lagers komen als het goed is volgende week, het plastic ook, en ik had bij maessen een stuurbusje bestelt die kwam vandaag aan maar dat was niet de goeje dus die heb ik meteen weer terug gestuurd.
Nu heb ik wel een geluk ik begin van 2 Juli bij mijn nieuwe baas in halle waar ik in de avond uren de quad af kan bouwen.
Dus 2 juli gaat de zilla mee op de aanhanger naar gelderland om daar zijn groei te vervolgen.
Ik heb nu ik zo veel vrije tijd heb eens zitten rekenen en alle kosten bij elkaar opgeteld en gekeken hoeveel uur werk er in gegaan is.
En alles bij elkaar zal de verkoop prijs op 4700euro komen wat hij volgens mij dubbel en dwars waard is.
Als je kijkt wat er allemaal op zit en wat je er nog bij krijgt.
Volgende fotos zullen pas volgen als de quad klaar is dus bid even allemaal mee dat de leveranciers opschieten![]()
Greetzzzz Bart Verstijnen
Zo'n klassieker moet je eigenlijk in ere houden en op een podium in de woonkamer zetten, bij wijze van spreken dan
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
epix no-fear
- Quad Expert

Teunie schreef:Waarom verkoop je hem?yamaha tri-z schreef:Heey manne
Vandaag geen fotos maar ik dacht ik laat ff weten hoe het er voor staat.
De afgelopen weken niet veel vooruitgang geboekt sterker nog helemaal niks eigelijk.
Mja de lagers komen als het goed is volgende week, het plastic ook, en ik had bij maessen een stuurbusje bestelt die kwam vandaag aan maar dat was niet de goeje dus die heb ik meteen weer terug gestuurd.
Nu heb ik wel een geluk ik begin van 2 Juli bij mijn nieuwe baas in halle waar ik in de avond uren de quad af kan bouwen.
Dus 2 juli gaat de zilla mee op de aanhanger naar gelderland om daar zijn groei te vervolgen.
Ik heb nu ik zo veel vrije tijd heb eens zitten rekenen en alle kosten bij elkaar opgeteld en gekeken hoeveel uur werk er in gegaan is.
En alles bij elkaar zal de verkoop prijs op 4700euro komen wat hij volgens mij dubbel en dwars waard is.
Als je kijkt wat er allemaal op zit en wat je er nog bij krijgt.
Volgende fotos zullen pas volgen als de quad klaar is dus bid even allemaal mee dat de leveranciers opschieten![]()
Greetzzzz Bart Verstijnen
Zo'n klassieker moet je eigenlijk in ere houden en op een podium in de woonkamer zetten, bij wijze van spreken dan
ik verkoop hem omdat hij een beetje te veel vermogen heeft voor het rijden dat ik doe en ik heb hem echt gekocht als project.
en ik gun een ander het plezier om er mee te rijden dit ding gaat echt als de brandweer en dat is voor mij niet weg gelegt
CustomCoatingsHelvoirt