access streak 70cc ( nu nieuwe quad warrior )
- 
				Banshee Bas
 - Quadfanaat

zo weer even verder met het topicje.
- wou nog gaan kijken voor handkappen en misschien ook die veren die philip en zen maat kunnen regelen. maar ik w8 nog even af wat RP ervan vindt

- heb wel nog een vraag. misschien dat iemand hier mee kan helpen. heb nu malossi groen trekveertjes eronder. en wil de sterkste gaan halen die er dan zijn. zou ik dan flink optrekke? ( dat doe ik nu ook al maar dan zou ik miss wel met gemak een wheelie kunnen maken.)
- tevens maakt hij bij 65 over toeren. en wilt dan ook niet harder. ( maar zal wel komen door de rollen heb 4 gram erin. moet kijken voor zwaardere.) of niet?
- ook wil ik er misschien een 21mm carb onder leggen ( ligt allang hier) maarja mijn enige optie is een power filter. maar dit maakt zoon tering veel lawaai. hoe dit te dempen ( zal wel niet. heb al nieuw demper wol en klinkt met normale filter als een saaie 50cc) of kan ik ergens een stukje kopen zodat ik wel mijn orginele filter op een 21mm kan zetten. want wat er nu op zit is te dik voor mijn luchtfilter.( valt er wel af te draaien.)

- wou nog gaan kijken voor handkappen en misschien ook die veren die philip en zen maat kunnen regelen. maar ik w8 nog even af wat RP ervan vindt
- heb wel nog een vraag. misschien dat iemand hier mee kan helpen. heb nu malossi groen trekveertjes eronder. en wil de sterkste gaan halen die er dan zijn. zou ik dan flink optrekke? ( dat doe ik nu ook al maar dan zou ik miss wel met gemak een wheelie kunnen maken.)
- tevens maakt hij bij 65 over toeren. en wilt dan ook niet harder. ( maar zal wel komen door de rollen heb 4 gram erin. moet kijken voor zwaardere.) of niet?
- ook wil ik er misschien een 21mm carb onder leggen ( ligt allang hier) maarja mijn enige optie is een power filter. maar dit maakt zoon tering veel lawaai. hoe dit te dempen ( zal wel niet. heb al nieuw demper wol en klinkt met normale filter als een saaie 50cc) of kan ik ergens een stukje kopen zodat ik wel mijn orginele filter op een 21mm kan zetten. want wat er nu op zit is te dik voor mijn luchtfilter.( valt er wel af te draaien.)
denk dat je met malossi groen wel goed zit. teminste dat heb ik altijd bij mijn orginele en dr 50cc gehad.  liep altijd wel lekker.  ik weet niet of je met zwaardere nog vooruit komt.
heb ze zelf nog nooit verwisseld dus moet zelf ook nog ff uitvogelen hoe dat moet. maar ze zeggen dat het toch best wel k#t werk is. want je moet je trekveertje aan 1 kant vast maken dan uitelkaar trekke en in de andere gleuf zien te krijgen ( als ik het zo goed heb ).
dit is dus ook nog een raadsel voor mij

heb ze zelf nog nooit verwisseld dus moet zelf ook nog ff uitvogelen hoe dat moet. maar ze zeggen dat het toch best wel k#t werk is. want je moet je trekveertje aan 1 kant vast maken dan uitelkaar trekke en in de andere gleuf zien te krijgen ( als ik het zo goed heb ).
dit is dus ook nog een raadsel voor mij
mooi dat ik jou spreek, is het rot om je trekvere te verandre en wat voor trekveertjes zou je mij aanraden ( merk+ type) voor me access 50cc standaard alleen andere uitlaat (techingas quadder) en power one vario (4,5 gr) hij moet zo snel mogenlijk optrekken! 
Toegevoegd na 24 seconden:
hmm sorry, hij verzond um 2 x:S

Toegevoegd na 24 seconden:
hmm sorry, hij verzond um 2 x:S
- 
				kane
 - Quad Master

- Contacteer:

quad-racerrr schreef:zo weer even verder met het topicje.
mss zo een kartfilter van euroscooters ?
myn site  www.quadblast.tk   
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu

Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Hhm nee, dit lijkt me zwaar genoeg, ik bedoel een
scooterblok moet toeren kunnen draaien.

Ik zou ut ook zo 123 niet weten waar het aan kan
liggen, misschien ergenst bij je krukas ofzo... ?
Toegevoegd na 3 minuten:

ik zou wel graag een leuk
achterveertje willen.
En de sterkste veertje in je koppeling lijkt me niet zo'n strak plan,
wat voor koppeling heb je trouwens?
Anders zet je ff je hele setup hiero dan weten we wat je
nog evt kan veranderen. (met afstelling erbij)

scooterblok moet toeren kunnen draaien.
Ik zou ut ook zo 123 niet weten waar het aan kan
liggen, misschien ergenst bij je krukas ofzo... ?
Toegevoegd na 3 minuten:
die voorvering ga ik niet meer doenquad-racerrr schreef:zo weer even verder met het topicje.
- wou nog gaan kijken voor handkappen en misschien ook die veren die philip en zen maat kunnen regelen. maar ik w8 nog even af wat RP ervan vindt![]()
achterveertje willen.
En de sterkste veertje in je koppeling lijkt me niet zo'n strak plan,
wat voor koppeling heb je trouwens?
Anders zet je ff je hele setup hiero dan weten we wat je
nog evt kan veranderen. (met afstelling erbij)
Bedankt voor jullie reacties! 

naja even mijn setup:
70cc malossi replica
70cc technigas
standaard vario en koppeling
21mm carb
powerfilter
sproeier 90
5,4 gram rollen
groene trekveertjes
rode drukveer
want hij maakt bij de 50-60 erg veel toeren en zoals ik al zei dan begint men hele motor te trillen zeg maar net alsof een trein langs komt van voor naar achter

70cc malossi replica
70cc technigas
standaard vario en koppeling
21mm carb
powerfilter
sproeier 90
5,4 gram rollen
groene trekveertjes
rode drukveer
want hij maakt bij de 50-60 erg veel toeren en zoals ik al zei dan begint men hele motor te trillen zeg maar net alsof een trein langs komt van voor naar achter