poll keuze ontwerp t-shirten QFB

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...

welk ontwerp?

ontwerp 1
2
2%
ontwerp 2
0
Geen stemmen
ontwerp 3
0
Geen stemmen
ontwerp 4
0
Geen stemmen
ontwerp 5
3
3%
ontwerp 6
0
Geen stemmen
ontwerp 7
5
5%
ontwerp 8
2
2%
ontwerp 9
7
7%
ontwerp 10
0
Geen stemmen
ontwerp 11
0
Geen stemmen
ontwerp 12
0
Geen stemmen
ontwerp 13
2
2%
ontwerp 14
4
4%
ontwerp 15
1
1%
ontwerp 16
0
Geen stemmen
ontwerp 17
1
1%
ontwerp 18
0
Geen stemmen
ontwerp 19
50
48%
ontwerp 20
6
6%
ontwerp 21
5
5%
ontwerp 22
3
3%
ontwerp 23
0
Geen stemmen
ontwerp 24
4
4%
ontwerp 25
10
10%

Totaal aantal stemmen: 105

bennyn
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door bennyn »

peet #77 schreef:als dit forum plat moest liggen zitten ze om de gaverklap te kijken dem marcgeert nog niet
als het niet meer moest zijn der staat zeer veel informatie op en zo de meeste lezen het en gebruiken het zelfs wat is nu die 15€ versta somige mensen niet goed zulle

@ Domi
Tenminste als die dotaties goed besteed worden, en niet naar een w-tec of yfz gaan.

zoiets plaats je niet op het forum zou mij zelfs sterk verwonderen dat Nicolas zo iets zou doen
Man man man, en dat allemaal voor een dom t-shirt.
Ivoman is de beste, ivoman doet goed werk op het forum, ivoman blablabla...
Plots horen ze dat er iets te rapen valt voor al het werk en tis paniek.
Denk niet dat hij er rijk zal van worden.

@alle moderators of eigenaars van het forum: jullie steken er tijd in = jullie beslissen.
Als jullie zeggen dat het 15 euro is voor een t-shirt, wel dan is dat zo.
En als dat te veel is: KOOP ER DAN GEEN.
Koop er dan eentje van Laura Lynn of zoiet. (25 euro :wink: )
pfff, kom der zenuwachtig van...tijd voor :bier2: :bier2:
racerke
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door racerke »

The_Lucifer schreef:maar het is toch heel simpel wie niks wil geven aan 't forum betaalt niks en heeft dan ook geen shirt, maar kan toch genieten van het forum.
ik snap het probleem hier echt niet hoor
de mensen kochten vorige keer een t-shirt, de meesten hebben er nu nog geniet van... waarom kon dit toen wel en nu niet ?
ik vind het wel wat overdreven! hier zitten mensen met goede ideeën!

Iedereen die een t-shirt wil koopt er een,
wil er iemand het forum steunen doet die een donatie!

het shirt dragen, is reclame en dat is OOK steun! waarom moeten de iets rijkere weer extra beloond worden?

Toegevoegd na 5 minuten:

weet je wat... open een poll dan kan je zien wat mensen voor het shirt willen geven... :roll:

wat ga je doen, de mensen die 15 euro willen geven een shirt geven
en de mensen die er niet zoveel voorover hebben of niet kunnen van het forum bannen ? want de mensen met de speciale naampjes zullen dan wel gaan neerkijken op die andere... zijn we 2006 of 1830 ?

Ik vind het ronduit belachelijk! er kwam een idee van een shirt te maken, zo kan je reclame maken en nu moeten er plots al mensen voor vergoed worden en dergelijke awel dan eis ik ook mijn 800 euro op van vorige keer, beseffen jullie hoeveel werk er is in gekropen ? het heen en weer rijden naar de drukker heeft me ook naft gekost ? man man man

ahja en nog iets; ik ben geen man! dus wie het nog waagt hij te zeggen :mrgreen:
ICHE
Quad Master
Quad Master

Bericht door ICHE »

maar het gaat hier toch niet over personen te bannen die niks geven, ik snap niet dat je dat er nu wilt bijhalen.

gewoon een t-shirt te koop stellen voor 15€ diegene die wilt neemt er eentje en steunt het forum en diegene die dat niet wilt neemt het niet en de zaak is afgelopen. ik hoef ook geen speciale naam of weet ik veel wat.

Ik vind ook dat er te weinig vertrouwen in de beheerders van dit forum is. ik ben ervan overtuigd dat het geld op een goede manier beheerd zal worden en dat wij er allemaal iets aan gaan hebben.

en ik doe ook vrijwilligerswerk, in verschillende clubs nog wel en daar is ook overal geld nodig om alles te laten draaien en stukken te vernieuwen en ... .Dus nogmaals ik denk dat het geld ons allemaal nog eens goed zal te pas komen.
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Quadracer 74
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Quadracer 74 »

Man man man, zo'n miserie over een t-shirt.
Wat kan mij dat nu schelen of dat 10 of 15€ kost, als ik maar een mooi quad t-shirt heb. En volgens mij denken vele mensen hier zo over.
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
kane
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door kane »

Quadracer 74 schreef:Man man man, zo'n miserie over een t-shirt.
Wat kan mij dat nu schelen of dat 10 of 15€ kost, als ik maar een mooi quad t-shirt heb. En volgens mij denken vele mensen hier zo over.
:knikduim:
myn site www.quadblast.tk

Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
racerke
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door racerke »

wat ik toch wel raar vind is dat er zo weinig reactie kwam op het donatie topic

willen de mensen die het forum toen hebben gesteund zich nu bekend maken?oooh nee, ik zie niemand...
en nu blijkt dat plots iedereen zo graag het forum wil sponsoren

awel ik zal jullie helpen

wie 15 euro sponsort krijgt een shirt
wie 30 euro sponsort eenn pluche beer
wie 70 euro sponsort een stuur
en wie 8000 euro sponsort een quad

deal ? ooh ja niet vegeten, jullie mogen jullie donaties fiscaal aftrekken :verymad:
ICHE
Quad Master
Quad Master

Bericht door ICHE »

ik ben nog maar 2 maanden hier op het forum en wist ik tot vandaag niet dat we konden steunen.

en als er de mogelijkheid is om te steunen en er nog iets voor te krijgen is dat toch veel beter, ik heb trouwens vorige week nog een t-shirt gekocht voor op de quad, ik wou dat ik toekwam met 15€!

en nog iets, dat van die quad voor 8000€ zijn daar opties bij? anders ben ik geinteresseerd. desnoods even foto erbij?
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

vind het ook stom hoe sommige erover doen!

maakt mij ook niet uit hoeveel het kost, deze t-shirts krijg je nergens anders dus maakt het helemaal niet uit.

Hier zitten waarschijnlijk ook een heel deel mensen tussen die niets anders als merkkleding gaan kopen. Daar geef je misschien voor een broek 150 euro en dat is dan niet te veel

sorry maar ik vind dat je dan wel hier overdrijft hoor!

ps: ik heb niets tegen merkkleding (om misverstanden te vermijden)

groetjes Simon
--HoNdA 400--
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Dubois »

Laten we de Tshirt en de donaties toch gewoon eens apart houden. Maakt eventueel een button aan waarlangs men kan doneren. En betrekt die tshirten toch eens niet bij die donaties. Dit was dan ook niet het beginidee van deze tshirts... Wie enkel een tshirt wilt kopen (waarmee ze onrechtstreeks dan ook het forum steunen dmv reclame) koopt alleen een tshirt, wie er wilt doneren moet dan op de nieuwe knop "doneren" klikken, en doneert zoveel hij zelf wenst. Er zijn toch genoeg kandidaten zo blijkt uit deze thread.
Anders 2 soorten shirts maken. Een met de tekst "proud member of QFB" en de andere "proud donator of QFB"... :roll: Drijft het gewoon niet zo ver mensen, en laat ons dit eens oplossen als volwassenen en alles laten zoals het idee in het begin ontstaan is. Tshirts als promotie voor QFB en niets meer.
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

FROSTiON schreef:Laten we de Tshirt en de donaties toch gewoon eens apart houden. Maakt eventueel een button aan waarlangs men kan doneren. En betrekt die tshirten toch eens niet bij die donaties. Dit was dan ook niet het beginidee van deze tshirts... Wie enkel een tshirt wilt kopen (waarmee ze onrechtstreeks dan ook het forum steunen dmv reclame) koopt alleen een tshirt, wie er wilt doneren moet dan op de nieuwe knop "doneren" klikken, en doneert zoveel hij zelf wenst. Er zijn toch genoeg kandidaten zo blijkt uit deze thread.
Anders 2 soorten shirts maken. Een met de tekst "proud member of QFB" en de andere "proud donator of QFB"... :roll: Drijft het gewoon niet zo ver mensen, en laat ons dit eens oplossen als volwassenen en alles laten zoals het idee in het begin ontstaan is. Tshirts als promotie voor QFB en niets meer.
Amen :) :applaus:

Ook mijn idee...
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Koop allemaal een T-shirt van Laura Lynn zoals onzen Benny.

Aan mensen die denken dat ik geld in mijn zakken steek : heb dit jaar voor ongeveer 3000 € aan t-shirts, truien en jassen uitgedeeld dus zo gierig of achter geld uit ben ik nu ook weer niet.

Voor mij is het case closed :slot: , je merkt dat 1 september terug gepasseerd is : iedereen zit terug in de kleuterklas.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

Wohoow, en dat allemaal voor een t-shirt seg.
Wie er eentje wilt, betaalt 15 euro en wie da te veel vind, koopt er geen en NEE, je wordt dan niet gebant (of is da met een "d")...

Manman (of vrouwvrouw). Kan ik ok beginnen: ey, als mijn "ontwerp" wordt gekozen, dan krijg ik er toch ok eentje of wordt ik dan ook betaald? Nee, helemaal niet. Maar ik heb er dan ook bijlange niet zoveel tijd en werk in gestoken als Ivoman.
Anders zullen we 12 euro vragen voor een t-shirt? Iets goedkoper en Ivoman wordt vergoed voor al zn tijd al (en inderdaad, als je dat door een bedrijf moet late doen ben je veel meer kwijt).

En Ivoman vraagt niet achter dat geld eh (dus aan al diegene die ander dingen doen in hun vrijetijd voor niks, respect, ik kan ook zo wel een lijstje geven hoor) ma als de mod's dat willen geven, is hun goed recht eh.

Allee, mensen, zegt ma wa ik nog moet veranderen aan dat t-shirt en voor mij ne M eh ;-)

Ooh, en Nikoals die had de voorbije weken echt wel andere dingen aan zijn hoofd hoor :-)
::::JoReN::::
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ::::JoReN:::: »

komaan, nu niet flauw doen! ik wil een t-shirt en het forum steunen!
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

jullie snappen het echt niet he...
1) t-shirt moet bereikbaar blijven voor iedereen
2)het maakt niet uit wie ze maakt vind het juist onozel da er eentje opspringt van we zullen ze laten maken voor 15€ zonder enig overleg medunkt terwijl er in het verleden al waren gemaakt,en dit zeer goed verlopen is
3)vraag jullie 15€ op deze manier wil ik geen t-shirt
4)ga eens kijken op andere forums (noppenforum.com,supermotard.be,4X4.be) hoe zij dat regelen,ik denk dat jullie oogjes gaan trekken
5)zoals alfa al aanhaalde, het is en blijft een hobby!
6)voor mijn part verkoop je maar voor 15€, eens kijken hoeveel je er zult verkopen (voor die prijs geraak je aan niet genoeg kopers)
7)door donatie zul je misschien minder geld hebben,maar het blijft eerlijk

moderators en forum oprichters doen hun zin, wat normaal en nodig is op een functionerend forum, vind je dat er geld moet uitgeklopt worden laat je beter deze hobby vallen,ga dan gamen ofzo... internet is al duur genoeg
ben niet gierig ze,maar op deze manier moet er gewoon geen geld gewonnen worden.

Ik zal je gewoon zeggen dat er uit men vorige ervaring mensen niet opgezet zijn met een t-shirt van 15€ waarvan de helft naar iemand anders gaat (het zogenaamde forum dan) wij kregen de vorige keer al van 1/3 de vraag van win je er iets op...

8)het forum is heel wat geweizigd laatste maanden, smileys,mappen, die garage's en dergelijke naar smaak gezet voor en door gebruikers, maar kan me ook inbeelden dat het daardoor wat wazig is voor mensen die minder met pc kunnen werken (de iets oudere generatie vooral dan) voor oude pc's is het een hel dit forum. het simpele is weg...

ik quote nu freek vanop noppenforum (oprichter en site administrator)
Het Doneer! Steun het forum enz. zinnetje staat er standaard boven.

In principe wordt het forum betaald door de adverteerders;

http://alpha.messageboard.nl/182/viewfo ... 1e13113888

forum gebuikers hoeven dus niets te betalen /quote

9)vind het enorm laag dat er geld moet gewonnen worden uit t-shirts voor no limit en ivoman(die zen mening nog niet gepost heeft) enorm spijtig als het niet meer om een hobby gaat

10)Er zijn er hier veel die over 15€ praten alsof het niets is...tot als het zover is...
greetz
greetz
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

Robby schreef:jullie snappen het echt niet he...
1) t-shirt moet bereikbaar blijven voor iedereen
2)het maakt niet uit wie ze maakt vind het juist onozel da er eentje opspringt van we zullen ze laten maken voor 15€ zonder enig overleg medunkt terwijl er in het verleden al waren gemaakt,en dit zeer goed verlopen is
3)vraag jullie 15€ op deze manier wil ik geen t-shirt
4)ga eens kijken op andere forums (noppenforum.com,supermotard.be,4X4.be) hoe zij dat regelen,ik denk dat jullie oogjes gaan trekken
5)zoals alfa al aanhaalde, het is en blijft een hobby!
6)voor mijn part verkoop je maar voor 15€, eens kijken hoeveel je er zult verkopen (voor die prijs geraak je aan niet genoeg kopers)
7)door donatie zul je misschien minder geld hebben,maar het blijft eerlijk

moderators en forum oprichters doen hun zin, wat normaal en nodig is op een functionerend forum, vind je dat er geld moet uitgeklopt worden laat je beter deze hobby vallen,ga dan gamen ofzo... internet is al duur genoeg
ben niet gierig ze,maar op deze manier moet er gewoon geen geld gewonnen worden.

Ik zal je gewoon zeggen dat er uit men vorige ervaring mensen niet opgezet zijn met een t-shirt van 15€ waarvan de helft naar iemand anders gaat (het zogenaamde forum dan) wij kregen de vorige keer al van 1/3 de vraag van win je er iets op...

8)het forum is heel wat geweizigd laatste maanden, smileys,mappen, die garage's en dergelijke naar smaak gezet voor en door gebruikers, maar kan me ook inbeelden dat het daardoor wat wazig is voor mensen die minder met pc kunnen werken (de iets oudere generatie vooral dan) voor oude pc's is het een hel dit forum. het simpele is weg...

ik quote nu freek vanop noppenforum (oprichter en site administrator)
Het Doneer! Steun het forum enz. zinnetje staat er standaard boven.

In principe wordt het forum betaald door de adverteerders;

http://alpha.messageboard.nl/182/viewfo ... 1e13113888

forum gebuikers hoeven dus niets te betalen /quote

9)vind het enorm laag dat er geld moet gewonnen worden uit t-shirts voor no limit en ivoman(die zen mening nog niet gepost heeft) enorm spijtig als het niet meer om een hobby gaat

10)Er zijn er hier veel die over 15€ praten alsof het niets is...tot als het zover is...
greetz
greetz
ik ben van het standpunt , als met een quad rijd moet ge ook iets kunnen utgeven , en ik vindt 15€ helemaal niet veel , jullie weten wel niet wat zo'n t-shirt maken kost zeker , het is hier precies echt waar een kleuterklas ! ma man toch :x :roll: :!:

ps ik neem er ook wel 1 hoor ! :knikduim:
Gesloten